![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die partij zinspeelt natuurlijk niet op angst. Even vergeten. *geeuw*
![]() |
![]() |
#122 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet toch wel dat de eerste versie enkel en alleen "RAS" vermeldde? Toen ze dus ontdekten dan RAS volgens poco-standpunten helemaal niet bestaat hebben ze er "zogenaamd" bijgezet. In feite bedoelen ze gewoon HUIDSKLEUR. Is het nu al po-on-co om het over huidskleur te hebben? Ze konden het uiteraard ook nog "zogenaamde huidskleur" hebben genoemd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kan wel in mijnen glazen bol zien dat je dat "toekomstig" er vakkundig zelf hebt bijgelapt.
![]() |
#125 |
|
![]() Begrijpend lezen is duidelijk niet je sterkste kant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ZELFkennis? EDINA-kennis bedoel je zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#129 | ||
|
![]() Citaat:
Postbodes mishandelen waarschijnlijk vaak honden. ![]() ![]() Citaat:
2. Er worden heel andere conclusies uitgetrokken. 3. Indien hond echt bang van 'zwarten' helpt er maar één ding: geleidelijk e blootstelling eraan.
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
LOL ! Jep, weet je, na het lezen van uw posts gedurende maanden over eender welk onderwerp, zou iedereen eigenlijk ondertussen al moeten weten dat jij, Edina, almachtig en alwetend bent... ![]() Enfin, ik heb geen last van een authoriteitsgevoel en/of bijhorende argumenten, u daarentegen... Alle geluk gunt u mij het plezier vaak genoeg om eens goed te lachen met uw deftig onderbouwde postings. Waarvoor dank ! Maar na 16 jaar ervaring terzake weet ik wat ik zeg. Negatieve ervaringen laten nu eenmaal indrukken na bij honden... en een hond koppelt die nu eenmaal aan kenmerken. Uniform en hoofddeksels zijn kenmerken. Of nog niet bij stilgestaan ? PS : feel free om op het driehoekje te duwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dient het ABVV nu klacht in tegen die hond? Naar de maakbare hond!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() Moet ik nu echt alles uitleggen? Ik heb nergens beweerd dat hij dat heeft gezegd. Maar welke werknemer houdt er nu een hond die potentiële klanten kan aanvallen? Is je euro deze keer gevallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Dat is wel almachtige en alwetende kennis éh circe !! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn zelfs al studies gaande waarin blijkt dat honden uitstekende diagnostici kunnen zijn van kankers. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt af van wat er geschreven staat ...
![]() Wie heeft die zwarte niet binnengelaten ??? juist , en de reden ... ook juist , omdat die vent anders wel eens aan stukken zou kunnen hangen DOOR die hond .... ![]() Dus ...
![]() |
#136 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 8 juni 2007 om 12:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard zijn dierenartsen niet geschikt om deze gedragingen te kunnen bepalen, daarvoor moet men enkel bioloog zijn neem ik aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In beide gevallen lieten de "angsthonden" (ooms, tantes, vrienden) me geen seconde met rust! Mijn kat wéét heel goed wanneer er kattenvrienden komen en welke mensen geen katten kunnen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister
|
![]() Even een vraagje...
Heeft die kerel ergens expliciet beweerd dat hij geen negers (lekker provocerend woordgebruik voor preutse, pseudo-ethiek zwaaiers ![]() In het laatste geval denk ik dat er juridisch niet veel is om die man aan te klagen. Wat kan men hem ten laatste leggen? Een racistische hond? Tja, bewijs me dat maar eens. Moet die hond dan komen getuigen? Een waarheideed afleggen? Beter, een waarheidseed blaffen? Mijns inziens (als ik alles goed begreep) verwittigde hij overal waar hij zijn vacature bekendmaakte dat hij een 'racistische hond' had. Nergens beweerde hij geen anderskleurige mensen te willen aannemen. Die kerel is overduidelijk racist, maar dat is mijn vermoeden. Een vermoeden is - in dit land schijnt men dit langzaam aan volledig te vergeten - geen bewijs. Als die kerel nog niet eens zo'n goede advocaat heeft, dan lacht hij het CGKR na de eerste zitting vierkant uit. Pas op, als hij een écht slecht karakter heeft, klaagt hij na de onontvankelijkheidsverklaring de VDAB aan omdat ze zijn vacature zonder reden uit hun bestanden schrapten. Dit is weer zo'n typisch voorbeeld van de 'Oooh, dat is zo erg'-maatschappij. Eerst handelen naar de emotie en dan pas nagaan indien dat handelen gefundeerd was. Nu nog wachten op de schreeuw om een wet die het strafbaar maakt een 'racistische hond' te bezitten. Om af te sluiten? Nog goed dat ik in toeval geloof... ![]()
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 8 juni 2007 om 12:41. |
![]() |
![]() |