![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Welke partij ligt het dichtst bij jouw standpunten, ideën? | |||
OPEN VLD |
![]() ![]() ![]() |
13 | 18,57% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
13 | 18,57% |
VLAAMS BELANG |
![]() ![]() ![]() |
26 | 37,14% |
GROEN! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 14,29% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,57% |
SPA |
![]() ![]() ![]() |
7 | 10,00% |
NVA |
![]() ![]() ![]() |
15 | 21,43% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
de dotatie ,tu peux te la mettre ou je pense, Brussel ,veux et va etre libre" VRIJ " financierement et par elle même on produit 20% du pib van Belgîe, mais les impots vont chez les flamands 250 000 flamands profite de bxl 80 000 walens ook 3 fois plus voor vlamingen begrijp ? understand ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Burger
|
![]() Na het urenlang lezen van programmas zou ik zeggen lijst Dedecker maar laat mij toe te zeggen dat hij zich nog moet bewijzen...
Laatst gewijzigd door Palladium : 18 juni 2007 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Da's een feit. De Bergense steenweg is een invasieweg van het franskiljonisme geworden.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of is dat beneden uw waardigheid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vóór de oprichting van jullie gewestje was dat nog 25%.
Goed bezig, jongens! ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hé?
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het zijn geen Anti-Vlaamse partijen, maar partijen die andere prioriteiten hebben dan de institutionele hervorming. Vroeger stemde ik overtuigd SP ... nu niet meer (hoewel ik meer 'voeling heb met de Vlaamse SPa dan met de PS...). Ik vind gewoon het gedachtegoed van deze partijen grotendeels OK, ook op ethisch vlak. Ik zou nooit op een extremistische partij stemmen en inderdaad nooit op een uitgesproken separatistische partij. Als ik 100% tegen enige staatshervorming was, dan zou ik wel op Joëlle gestemd hebben hé. Ik ben niet tegen een staatshervorming, maar ze moet wel iedere BELG ten goede komen ...
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Een staatshervorming, mits goed uitgevoerd, komt iedereen ten goede, behalve:
1. De PS 2. Franskiljons in de Rand.
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het werk in Brussel is er grotendeels door de plaatsing van Europese/internationale/Belgische instanties, de Vlaamse markt en de Waalse markt. Enkel in bescheiden mate is Brussel zelf de trigger van het werkaanbod. Beetje bescheidenheid aub. Bij splitsing van België zouden vele reguliere jobs tesamen met Belgische overheidsjobs verloren gaan voor Brussel en naar Vlaanderen/Wallonië verhuizen. Dat men eerst iets aan het onderwijsniveau doet van de Brusselaars. Of hen omgekeerd zou aansporen om in Vlaanderen (onderdeel van België op enkele passen van jullie vandaan!!!) te komen werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Burger
|
![]()
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Wat een klote peiling is dit fack man, geen andere en als ik dan toch iets zou moeten kiezen staat LDD er niet eens bij!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Er zijn ook fouten in het FR ...
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() oesje men partij staat er niet op ....GEEN .
Ik vindt GEEN partij waar ik mijn gedachtegoed in terug vindt . ***************************************** CAP had ook even goed geweest mor nee ENKEL dit ![]() ***************************************** 'OPEN' ??? VLD ( partij voor de rijkeren ) PVDA ( hollanders die voor zichzelf leven ) VLAAMS BELANG ( neo nazisten en aanverwanten ) GROEN! ( zien zo groen dat ze AMPER stemmen halen en krijgen ) CD&V ( ni christelijk mor onzichtbaar katholiek ) SPA ( even corupt gelijk de rest en hun nva poep vriendjes ) NVA ?! ( bestaan die nog ? ) Alles staat er groen blauw rood alle kleuren van den regenboog behalve GEEN ...het niets - zwart waarom stem PLICHT en mensen verplichten leugenaars en bedriegers te vertrouwen eigenlijk ? Erg ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En de Brusselaars, Watson ?
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het ONDERWIJS systeem gepest wordt door DOMME rijkeren die ontwikkeling STEEDS tegenwerken kuntge het systeem NIET aanpassen of verbeteren morja zo slim is de politiek nog ni . Ter toevoeging k werkte ooit in't onderwijs jammer genoeg net zoals een vriend van me die 12 jaar leerkracht WAS . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met het huidige systeem, is heel de Brusselse economie in elkaar gestuikt. De Walen lachen met de miserabele kwaliteit van de Brusselse scholen, en noemen ze "des écoles poubelles". Quasi alle Brusselse gemeenten zitten met een financiëel tekort.
Erger dan vandaag kan het dus niet voor de doorsnee Brusselaar. Voeg dat gewest eens gewoon terug bij Vlaanderen, waar het thuishoort.
|
![]() |
![]() |