![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Afschaffen, dat CGKR! | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
150 | 72,46% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
39 | 18,84% |
Ik wil wel ja zeggen, maar uit angst voor een proces zeg ik het niet luidop |
![]() ![]() ![]() |
13 | 6,28% |
Kan me geen moer schelen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 2,42% |
Aantal stemmers: 207. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Afschaffen die handel.Dat centrum dient toch alleen maar om walen en vreemdelingen/allochtonen te beschermen ook al liegen ze als de pest.
En om nog een duidelijker voorbeeldje te geven;dat centrum was er als de kippen bij ivm mee van temsche. Waar waren ze toen patrick mombaerts werd vermoord?Waar waren ze toen den joey werd vermoord?Waar waren ze toen jeanneke in antwerpen werd vermoord,waar waren ze toen guido de moor werd vermoord? Juist,bendeke dwaze hypocrieten zijn het,afschaffen dat centrum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet dus... Zie mijn bovenstaande reactie.
![]() |
#123 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat niet VB stemmers politiek gevoelloos zijn? De weg naar deze site is immers gemakkelijk gevonden.
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() D�*t was een wetsvoorstel... kan je ook nog eens bewijzen dat ze is goedgekeurd? Het overgrote deel van de wetsvoorstellen wordt immers niet goedgekeurd. Wetten komen over het algemeen voor uit wetsontwerpen.
Ik vind dit namelijk noch terug op de site van het CGKR (wat toch wel vreemd is, moest dat het geval zijn) noch op andere websites: bv deze
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je heeft nu mooi mijn gelijk nog maar eens aan. Ik ken uw soort en dat centrum als mijn broekzak;links lullen,rechts zakken vullen. En tuurlijk en dit is hetgeen ik nu net bedoel:gaat het om allochtonen/vreemdelingen;tis nooit wegens racisme,tuurlijk niet en dat weet dat centrum nog voor dat de daad is gebeurt,het zijn zowaar helderzienden. Tot wanneer eender welke blanke mens een allochtoon neerschiet;ge moet ze eens zien springen die van dat centrum en mensen als gij. Laatst gewijzigd door Marlboro : 24 juni 2007 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Ja 47 72,31%
Nee 14 21,54% Ik wil wel ja zeggen, maar uit angst voor een proces zeg ik het niet luidop 2 3,08% Kan me geen moer schelen 2 3,08% ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jonas, denk nu eens even na. Je zou dit argument kunnen gebruiken indien er bvb criteria waren zoals het CGKR neemt enkel klachten aan van mensen met een inkomen lager dan XXX. Waarbij XXX dan ook een verschrikkelijk hoog bedrag zal moeten zijn want alles beneden topkaders heeft de middelen niet om op eigen kracht zo'n procedure op te starten zonder er veel nadeel van te ondervinden tov degenen die wel via het CGKR gaan. Zo'n criteria zijn er helemaal niet. Het wordt gewoon overgelaten aan wat de mpensen van het CGKR zelf willen vervolgen of wat hun door hun financiers wordt opgedragen te vervolgen. Het is geen schande om je mening over iets te herzien. Als je consequent bent met jezelf kan je zeker als communist/marxist het huidige CGKR onmogelijk verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enfin, dat is maar één mogelijkheid die ikzelf niet uitgevonden heb maar tegengekomen heb in een sociologische studie van extreem-rechts. Feit is dat extreem-rechts hier erg oververtegenwoordigd is.
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() een beetje doorzichtig van de overheid...
Justitie is zo kreupel als een oud paard...bewust of onbewust? Vervolgens een agentschap in het leven roepen als een soort "ombudsdienst" om de mensen te "begeleiden" en "bescherming te bieden" in de zelf gecreeerde jungle. Daarin zou de staat dan wel slagen. Wonderwel. beetje doorzichtige van dienstbetoon vh. regime om klanten en paper shufflers aanhorig te maken en bescherming te bieden (in de beste traditie van.... vul zelf maar in) Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 juni 2007 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van mij mogen ze gerust een maximum-inkomensgrens gebruiken... Maar veel verschil zal dat niet maken - diegenen die ze verdedigen komen meestal uit lagere klassen en zijn dikwijls werkloos. Feit is dat niemand jou tegenhoudt om naar het CGKR te stappen als je gedescrimineerd wordt (op basis van een handycap bijvoorbeeld).
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als puntje bij paaltje komt gaan schuilen onder de paraplu van onze "leiders". zwak zene...en dat voor een zelfverklaarde intellectueel en rebel. Jawadde. Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 juni 2007 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het een mengeling zal zijn van: - als iedereen de politiek actief zou volgen zou er nog veel meer op 'extremen' (zowel links als rechts) gestemd worden. Wie als normaal mens de politiek een beetje volgt heeft volgens mij een hoge kans om uit te komen bij de conclusie dat de 'traditionelen' onbetrouwbaar en incompetent zijn. - het niet/veel minder aan bod komen in de traditionele media. - de relatieve anonimiteit van het internet. Een door het regime/establishment als 'extreme' gecatalogeerde mening verkondigen kan zwaar negatieve gevolgen hebben voor bepaalde mensen in het echte leven. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 24 juni 2007 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Die uitspraak laat ik voor jou... We zullen zien wat de mods ervan denken - indien ze je er op pakken mag ik ze immers niet quoten; dus reactie volgt later.
Citaat:
Buiten de Homo Sapiens Sapiens behoor ik echter tot geen enkele soort... BTW, waar zou ik dan wel mijn "zakken vullen"? Citaat:
Citaat:
![]()
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 24 juni 2007 om 14:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ten tweede - Je kan er niet langs dat de wetten worden gestemd in het parlement, en nergens anders... Zeker niet door het CGKR. D�*t was het enige wat ik wilde aantonen.
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De populatie van het CGKR is gekweekt in steriele laboratoria. De enige overheidsinstelling zonder politieke benoemingen, een wereldwonder. Onder wiens _rechtstreekse_ verantwoordelijkheid valt het CGKR nu ook weer en vanwaar komen de fondsen? Zoals een zwarte kas of de "off balance" items van een firma niets te maken heeft met de officiele boekhouding. gebaren van krommen haas, en dan verbaasd zijn dat de kiezer dat ruikt en de politiek uitspuwt. Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 juni 2007 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister
|
![]() Waarom zouden we toegeven aan terroristen? Het VB is een terroristische organisatie die de pest heeft aan het CGKR. Is dat een reden om het CGKR te verbieden? Het is eerder een teken aan de wand dat het tijd wordt dat heel dat VB buiten de wet wordt gesteld. Het VB is verantwoordelijk voor een groot deel van de misdrijven in belgie. Mede dankzij het herbergen van criminelen maar ja dat mag niet gezegd worden natuurlijk
![]()
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar daarnaast zijn er ook een aantal andere sociale oorzaken; waaronder diegene die ik hierboven al heb opgenoemd. Er is immers een groot verschil tussen de extreem-linksen en extreem-rechtsen op dit forum. Nagenoeg alle extreem-linksen op dit forum zijn ook in hun echte leven politieke militanten die dagelijks ook op straat bezig zijn met hun politieke engagement. Hun internet-gebruik vormt daarbij een verlengde van hun engagement. Een aantal extreem-rechtsen vallen eveneens in die categorie van politieke militanten; zoals de aanwezige NSV'ers en voorposters... Maar velen extreem-rechtsen hier op dit forum zijn allesbehalve politiek actief, en dat is heel duidelijk te merken aan sommige posts. Marlboro bevoorbeeld in deze topic... Hun forum-bezoek hangt niet samen met een maatschappelijk politiek engagement in het echte leven, maar is eerder een vlucht uit de frustraties van het echte leven. Sociologische studies wijzen uit dat veel mensen die extreem-rechts stemmen niet opgenomen zijn in het sociaal weefsel. EN het spreekt vanzelf dat mensen die zich niet engageren in vakbonden, in jeugdverenigingen, in sportclubs, vakbonden, etc... kortom in de "social society", zowiezo meer tijd hebben. En die tijd kunnen ze bijvoorbeeld doorbrengen op anonieme politieke fora.
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met bijhorende subsidies, beter te veel dan te weinig. Zeker een agentschap, eventueel een ministerie ook. Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 juni 2007 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |