![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://showcase.thebluebus.nl/FoolsGold/Sewer1.jpg Laatst gewijzigd door filosoof : 9 augustus 2007 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nu die moslims kunnen verhuizen, net zoals wij als onze buurt in korte tijd een buurt van allochtonen wordt. Kunnen we daar tegen protesteren of zijn we dan racistisch ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- aanpassen blijft een zeer moeilijke zaak; - waarom hadden die daar vroeger dan geen last van ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik was eens in Tunesie op vakantie en kamelen stinken nog harder.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Protesteren omdat je mogelijk last zou kunnen hebben van allochtonen zou je op voorhand protesteren? JA, dat is vooroordeel en vreemdelingenhaat en lijkt op racisme. Ik moei me niet met de godsdienst van mijn buren en zij moeien zich niet met mijn levensovertuiging. Wat bedoel je eigenlijk met de woorden "Nu die moslims kunnen verhuizen"? Konden ze dat vroeger niet dan? Of bedoel je dat ze maar in arme ghettos zouden moeten blijven? ![]() ![]() ![]() Ik woon ook in buurt met zéér weinig Belgen en heel wat mensen die jij "allochtoon" zou noemen (en bijna geen Vlamingen) Géén probleem voor mij of mijn kennissen! ![]() Vroeger woonde ik ook in een "dergelijke" buurt en toen ik verhuisde zocht ik een gelijkaardige. Laatst gewijzigd door filosoof : 9 augustus 2007 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(ik heb weinig ervaring met varkens, maar hun mest lijkt wel een probleem in Vlaanderen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geluk dat JBH er niet (meer?) is: hij zou mogelijk iets in de zin van "nestbevuiler" posten... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 9 augustus 2007 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Beter de koran toch maar serieus nemen, voorbeelden dagelijks wereldwijd.
![]() |
![]() |
#131 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Niks geen schelden! Ik las wat je schreef en las je vraag en gaf mijn opinie. Zonder je vraag zou ik gewoon de schouders hebben opgehaald bij je post, mogelijk eens gezucht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
't Is niet omdat jij bv. geen supporter van Standaard kent, dat ze niet bestaan hé? ![]() Ik denk dat je je daarin sterk kan vergissen. Edit: Zie hieronder. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 10 augustus 2007 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
![]() De geur is ondraaglijk, zwijg stil van de geur in en rond een vleesverwerkend bedrijf. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 15 augustus 2007 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Dacht jij dat kamelen (daar) niet worden gegeten, dan?
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe herken je op TV "een moslim"? Had hij een hoofddoekje op of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 16 augustus 2007 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |