![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementslid
|
![]() Dat ze dat dan maar doen...
![]() |
#122 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik vind wel dat er in onze binnenlandse politiek veel racistische mensen zitten.
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#124 | ||||||||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens ook de geschiedenis toont dit aan. We hebben al vanalles geprobeerd he... Hoedat? Word de arbeider uitgebuit dan moet hij maar elders zijn diensten gaan aanbieden... Waarom welvaartskloven? Iedereen heeft dezelfde rechten en is gelijk; waarom kloven? Citaat:
![]() Citaat:
Dat is geen vrijheid dat is een dictatuur. Je kan daar ook een evenwicht mee hebben maar ik ben een te grote aanhanger van de vrijheid van het individu om dit maar enige overpijnsing te geven... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar je antwoorde niet op de vraag: "geloof je dat mensen gelijkwaardig zijn?" Citaat:
De productie in China is goedkoper ja maar dat gebeurt niet per se op de kap van de chinese arbeider. Integendeel deze kan er beter van worden... Ik vind dat dat trouwens helemaal niet schandalig... Normaal zou ik zelf zeggen. Wat ik wel een schande vind is hoe de machtsposities zitten in China je hebt een (veel te) machtige staat en hun onderdanen en in feite zou u dus een aanhanger moeten zijn van het Chinese staatsmodel.... Citaat:
In een klein land als België liggen de pionnen uiteraard anders. Ik spreek over een (geïdealiseerde) algemene situatie... Je moet handelen met de kaarten die je hebt en in België ("de verzorgingsstaat bij uitstek) is momenteel het beste alternatief een lichter (compromiserend) liberalisme; welke natuurlijk moet ijveren om in de lange periode een meer kapitalistisch systeem te hebben (te beginnen dus met de verkoop van alle overheidsbedrijven ![]() Citaat:
Het feit is dat we de werkelijkheid voor ogen moeten durven zien. En die is dat Vlaanderen verzadigd raakt in zijn eigen welvaart. Er zijn veel mensen die niet hoeven te werken, Anderen die sommige jobs niet meer willen uitvoeren (met als gevolg dat beroepen als loodgieter, metser,tuinier,... helemaal niet meer opgevuld raken),... en het is nu eenmaal zo dat onze technologie ons nog niet in staat zet om een economie draaiende te houden enkel op kapitaal... Citaat:
Citaat:
" " Welke smokkel? Toelaten die drugs... Als mensen dat willen waarom niet? Ik ga niet instaan voor de gevolgen dat een ander drugs neemt dat niet maar laat hem gerust drugs nemen... Inderdaad maar dan een politieapparaat van de mensen... Citaat:
Ik ben dus ook geen aanhanger van libertarisme (die inderdaad volgens mij gescheiden kunnen worden van elkaar door middel van een /)... Waarom zou je dat gevoel rap krijgen? Krijg je dat rap dan zal er een vraag naar veiligheid komen en alrap een aanbod ![]() |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Defence is a service like any other service; that it is labour both useful and desired, and therefore an economic commodity subject to the law of supply and demand; that in a free market this commodity would be furnished at the cost of production; that, competition prevailing, patronage would go to those who furnished the best article at the lowest price; that the production and sale of this commodity are now monopolized by the State; and that the State, like almost all monopolists, charges exorbitant prices. (...) Anarchism does not exclude prisons, officials, military, or other symbols of force. It merely demands that non-invasive men shall not be made the victims of such force." - Benjamin Tucker
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie nu niet goed meer in wat deze discussie in K&k doet... Akkoord de titel en het begin was wat ongelukkig maar ze is nu toch wel uitgedraaid op een discussie die in binnenland mag? Of toch maatschappelijk of zo... Is alles wat niet in jazeker's visie past dan k&k? Is iedereen die niet als Jazeker denkt iemand die niets nuttigs te zeggen heeft? Moet iedereen de "zwart(=slecht)-wit(=goed)" manier van alles bekijken van jazeker aannemen? Moeten wij enkel "voor" of "tegen" zijn? Mogen wij niet eens grijs (= niet voor maar ook niet tegen) zijn? Hoe hoog heb jij het wel niet in je bol? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Dit is een mooie samenvatting! (terzelfdertijd "damn largo hoe weinig origineel ben jij ![]() woehoe!! Citaat:
![]() euhm ![]() Benjamin Ricketson Tucker (April 17, 1854 – June 22, 1939) was the leading proponent of American individualist anarchism in the 19th century. http://en.wikipedia.org/wiki/Benjamin_Tucker neeeeeeeeeeeeeeeen geen anarchisme... ps: lombas toch aan het bekeren tot je ware aard? ![]() Laatst gewijzigd door largo_w : 26 augustus 2007 om 12:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In tien woordjes heb je mijn gevoel over Helfigger ongeveer raak getypeerd. Petje af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg eh... is 't hier een beetje plezant ja?
![]()