![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop niemand.
Bepaalde zaken liggen gevoelig. En zij heeft er de facto niets mee te maken. Maar het is waar. Ze kijkt naar me op. En nog een hele rits jongeren, hoor. Ik ben de bekendste jongen op een site met 25 000 bezoekers. Dat bereik je niet zomaar. Niet dat ik daar veel mee koop. Maar het is altijd grappig. Citaat:
'k zal het voor de zekerheid navragen. @Nynorsk ; waarom ligt dat gevoelig?
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben moe en stel rare vragen.
Ik wou vragen 'waarom is dat grappig'?
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik vond het ook best grappig eigenlijk. Schattig-grappig. Volgens mij ben jij een lieverdje.
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor AdrianHealey:
copy paste "@Isabella: waarom is dat grappig?"
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Benieuwd of de cultuur van politiek correcte stompzinnigheid het ook hier gaat halen en of de geschiedenislessen aangepast zullen worden om de over-emotionele moslimkindjes te sparen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ja, eigenlijk wel. Vooral als ik verliefd ben.
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is "volwaardig" ?
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat 'wij' zien in 'onze' lessen is evengoed een goed uitgezochte selectie van al hetgeen je kinderen kunt aanleren.
![]() |
![]() |
#131 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn final question is: wat is dan volwaardig als er geen vrijheid is om zelf te kiezen wat men leert/indoctrineert ?
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 26 augustus 2007 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu is er geen 'vrijheid van indoctrinatie'. Gewoon indoctrinatie.
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en vreemdgenoeg wordt dat 'leerprogramma' zowat overal op dezelfde manier ingevuld.
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Vraag blijft of dat leerprogramma ook in de islamitische school op dezelfde manier zal ingevuld worden, gezien de ervaring (in het buitenland) leert dat er steeds aanpassingen op maat van het islamgeloof geëist worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland werd het al aangepast. Ook daar geen lessen over de Holocaust meer in "zwarte scholen" om de moslimteentjes niet te bezeren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die 'neutraliteit' helemaal niet neutraal is, maar gewoon het opdringen van een atheïstische levensbeschouwing inhoudt, wordt daarbij gemakkelijkshalve over het hoofd gezien. Want we zijn toch zo goed bezig, we hebben altijd gelijk,... Er moeten per sé dingen 'verplicht' worden aangeleerd, met de 'gepaste visie' daarop. (zie ook http://forum.politics.be/showthread.php?t=88046). Als ouder heb je twee mogelijkheden: of je gaat erin mee, of je geeft thuisonderwijs. Maar thuisonderwijs is niet voor iedereen weggelegd. Het komt dus neer op een verplichte indoctrinatie van een atheïstisch / kil-wetenschappelijk wereldbeeld, onder het mom van 'neutrale en correcte informatie'. In Nederland gaat men daar toch helemaal anders mee om, zie bijv. de streng gereformeerde scholen. Hier word je soms al raar bekeken als je je kind naar een Steinerschool wil sturen. ![]()
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 26 augustus 2007 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat 'kille', neutrale, "atheïstische" (idd tussen haakjes, want je gaat ver uit de bocht door geen onderscheid te maken tussen katholieke scholen en het staatsonderwijs) staat anders wel in de wereldtop en daar heb ik totaal geen probleem mee. Nog minder dat hun lessenpakket wetenschappelijk onderbouwd is. Je moet jezelf al werkelijk laten indoctrineren hebben door "het geloof van de politiek correcte stompzinnigheid", om met bovenstaande flauwekul af te komen. Anyway, je betoog klinkt als een onuitgesproken betoog voor islamitisch onderwijs, op maat van de bijhorende ideologie. Onuitgesproken, omdat het weeral past in de progressieve indoctrinatielessen over het zaligmakende multiculturalisme. Maar als puntje bij paaltje komt, en het erop aan zou komen de eigen kindjes te laten kennis maken met de weldaden van een 'warme' indoctrinatieschool waar het lessenpakket dus niet gebaseerd is op wetenschap maar op bij voorbeeld islamitische mythes, dan trekken ze snel hun staart weer in. Uiteindelijk neem ik de houding van de poco's zelf als maatstaf. Zouden de Kristien Hemmerechtsen, Patrick Janssens, Axl Pelemansen en heel die meute zelfverklaarde intellectuelen en rode jaknikkers hun eigen bloedjes school laten lopen in zo'n warme islamitische indoctrinatieschool? Het antwoord is een duidelijke : no fucking way! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent echt verbitterd, hé.
![]() |
![]() |