![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
Belgie is niet katholiek. Drie twee een BIJSCHOLEN!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
dan moet je dat maar eens doen.... Katholiek is de GROTE godsdienst hier NIET de ISLAM Wij moeten ons aanpassen aan de moslim wetten in jullie landen-doen we ook uit respect als we op verlof daar zijn. Moslims MOETEN zich hier aanpassen hier. willen of niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Belgie is een seculaire staat. De meerderheid van mijn vriendenkring is niet-katholiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Vreemdeling
|
![]() daar gaat het mij totaal ook niet om ...
het gaat mij ook niet om de praktiserende katholieken maar belgie is nu eenmaal een overheersend (officieel)katholiek land. ik heb ook moslims in mijn vriendekring ,mijn vrouw is aziatisch Maar zijn zij zijn hier komen wonen en zij hebben zich aan ons aangepast Wij moeten ons toch niet aanpassen aan hun geloof. Daar gaat het mij om . Wilt u een moskee in uw straat? wilt u een moslimschool in uw straat ? Het gaat dat de moslims zich hun moeten aanpassen aan onze rechten en plichten . Maar dat is blijkbaar is een gevoelig onderwerp.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om het even uit te leggen: Belgie is een seculairestaat. Dat volgens u de meerderheid katholiek is (te betwijfelen) wilt niet zeggen dat het bestuur katholiek is. Een land is enkel en alleen katholiek als de Bijbel een deel uitmaakt van de grondwet. Ik ben tegen moslimscholen, maar een moskee kan mij niet schelen. Nog iets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Vreemdeling
|
![]() typische reaktie
kritiek is blijkbaar moeilijk te verdragen voor jullie ....... maar dat wisten we al nogmaals het gaat helemaal niet over het type geloof HET GAAT OVER AANPASSEN.....EN INTEGREREN AAN ONZE WETTEN en het niet opdringen van een moslimcultuur of andere culturen. Het respecteren van jullie vrouwen wat blijkbaar nog steeds een probleem is bij bepaalde mensen in jullie cultuur. Vrij keuze van partner voor iedereen,ook voor moslims (vrouwen en mannen) Belgie is inderdaad een seculair staat maar met een meerderheid katholieke inwoners. (zie doopregisters) Daar heb je gelijk in . wij kunnen onze fouten toegeven..... nu jullie ...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken vermoedelijk de Vlaamse geschiedenis beter dan jij. Ik draag vermoedelijk meer tot het welzijn van Vlaanderen dan jij. Nu jij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Vreemdeling
|
![]() ik maak hier geen woorden meer aan vuil
ps als je dan fier op uw nederlands en vlaanderen bent; waarom noem je jezelf MIGRANTENJONG ????? je bewijst nogmaals met uw reaktie de arogantie van uzelf ik ben beter - ik draag meer bij - etc wordt volwassen en zie uw fouten in zo zullen er nooit oplossingen komen ........ topic gesloten ................ |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Mission Accomplished.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Vreemdeling
|
![]() als je volwassen bent ;
kom dan nog eens terug eigenkennis is het begin der wijsheid |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Niet moeilijk aangezien het Katholiek onderwijs niet meer is als een gebouw + wat leerlingen. Van moderne faciliteiten hebben ze er in ieder geval geen kaas gegeten. Moet ook niet, vakken zoals biologie, fysica en chemie doen toch onder voor godsdienst, geschiedenis en latijn in die scholen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 |
Vreemdeling
|
![]() nogmaals het gaat helemaal niet over het type geloof
HET GAAT OVER AANPASSEN.....en integreren aan onze Belgische wetten en het niet opdringen van een moslimcultuur of andere culturen. Het respecteren van jullie vrouwen wat blijkbaar nog steeds een probleem is bij bepaalde mensen in jullie cultuur. Vrij keuze van partner voor iedereen,ook voor moslims (vrouwen en mannen) en keuze van opleiding voor iedereen.. Laatst gewijzigd door bullman : 30 augustus 2007 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag aan elke Westerse vrouw als ze een huisdier wilt worden. Nee zullen de meeste zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Vreemdeling
|
![]() behalve als je van SM houd natuurlijk ...
maar dat is iets anders. ![]() lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 30 augustus 2007 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ontzeg je de vrouw haar plaats als volwaardig persoon in de samenleving? Ontzeg je je vrouw even veel recht van inspraak als jezelf? Ontzeg je je vrouw sommige beroepen? Vind je dat kleding, hoewel in feite maar materie is zoals alle andere, van een persoon een "vroom" iemand of een "hoererig" iemand kan maken? Antwoord je neen op al deze vragen, is mijn belediging niet naat u gericht. |
|
![]() |
![]() |