![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeps... Een gevoelige snaar geraakt?
Dat deed ik ondertussen reeds meermaals. Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt net zo goed zeggen dat water niet nat is uiteraard. Is dat bij jou thuis ook jouw niveau van discuteren of is dat alleen maar op ons forum? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zullen ongetwijfeld homo's zijn die wél van hun homoseksualiteit een gimmick proberen maken, net zoals er hetero's zijn die graag prat gaan op hun heteroseksuele verleidingskunsten. Het punt is dat dit niet de regel is voor alle homo's noch voor alle hetero's. Dus als je zo iemand tegenkomt die zich wel afficheert, en je vind dat maar niks, dan komt dat op conto van die persoon en niet van de hele homogemeenschap. Ik hoop althans dat je niet verwacht van homo's op dit forum dat ze een verklaring kunnen geven voor die individuele gevallen. Er wordt in dit verband nog al eens graag verwezen naar de Gay Pride, hoewel dat in deze thread tot mijn verbazing nog niet gebeurd is. Maar eigenlijk is die Gay Pride een goede illustratie van het feit dat provocerend gedrag niet de regel is bij homo's. Cijfers : De laatste Gay Pride in Brussel trok om en nabij de 50.000 deelnemers aan. Laat daarvan een aantal buitenlanders zijn, en een aantal niet-homo's, maar daar zullen we even geen rekening mee houden en we doen dus alsof het 50.000 echte homo's zijn. We zullen ook even abstractie maken van het feit dat 90% van de deelnemers aan de Gay Pride niet provoceert maar op een andere manier demonstreert. We zullen er dus even van uitgaan dat die 50.000 echte provocateurs zijn, alhoewel dat niet het geval is. Nu even kijken hoeveel homo's (naar schatting) er in België zijn, rekening houdend met de wetenschappelijke ratio van 10%. We zullen mild zijn en zeggen dat die ratio er 5% naast zit. We schatten dus dat er maar 5% homo's zijn in heel België, wat een uiterst lage schatting is. 5% Van 5 miljoen inwoners (want we willen kinderen en bejaarden even niet meetellen, en dus rekenen we grofweg 1/2 van de bevolking niet mee) is nog altijd 250.000 homo's. Dat wil zeggen dat op die Gay Pride ongeveer 20% van de Belgische homo's aanwezig zijn. 80% laat zich dus niet zien tijdens dit evenement. Ik wil er nog eens de nadruk op leggen dat ik bij deze inschatting een paar heel grove veralgemeningen en vereenvoudigingen heb gemaakt, en dat het echte cijfer dus waarschijnlijk maar een fractie daarvan is. Dit alles in overweging nemend vraag ik me dan toch wel af waar die gemeenplaats vandaan komt dat homo's voortdurend provoceren en hun seksualiteit etaleren. Ik vind eerlijk gezegd dat dit eerder bij hetero's het geval is.
Laatst gewijzigd door Doki : 2 september 2007 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dus antieke kunst is voor jou ook al choquerend? Maar aan de reclamebeelden vol heteroseksuele allusies en vrouwelijk bloot zit je je waarschijnlijk te vergapen, tot bobonne de huiskamer binnenkomt en de knop omdraait. Kleingeestig ventje.
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je wat? Vraag eens aan de partijbonzen van het Vlaams Blok wat een aanvaardbare gedragscode is voor homoseksuelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar het schijnt beantwoorden ze die dus effectief, dus waarom niet?
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 2 september 2007 om 13:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is voor Vlaams Blokkers van groot belang. Zij worden immers geacht die mening slaafs te volgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je "moet" niet, maar je mag natuurlijk wel.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oké.
Wedden dat ik iets terug krijg van 'Iedereen doet wat 'ie zelf wil, zolang 'ie anderen maar niet lastig valt'?
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is gewoon jouw verziekt beeld over VB'ers dat langs geen kanten overeenkomt met de realiteit.
Laatst gewijzigd door Savatage : 2 september 2007 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik?
Niets. Ik zeg toch dat ik wrslk dát zal terug krijgen? Dan is het toch evident dat ik dat ook verwacht? En dus denk?
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 september 2007 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |