![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: De nieuwe man die mee het huishouden doet? | |||
Ja,zekers weten |
![]() ![]() ![]() |
23 | 65,71% |
Nee,zij de zot? |
![]() ![]() ![]() |
10 | 28,57% |
Ik weet het niet,mss later... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,71% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() de Nieuwe Man is de vrijgezel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() ik vrees dat die oubollig is
![]() ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() Ik heb goesting om uit gevoel te zeggen dat de nieuwe man echt klote is en niets voor mij. Zo denk ik er ook over maar dit strookt niet met de realiteit. Een paar uurtjes in de week voor het huishouden zorgen kan mij niet zoveel schelen, zou ik dan ook gewoon doen.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#127 |
Partijlid
|
![]() kvind da ook zo verschietachtig als mensen hetzelfde doen als ik
![]()
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ROFL
Close, manta, really close ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind mijn persoonlijke Jazeker avatar wel mooier ze figgie.
Maar de 'kitchen' is wel mijn favoriete plek. Zonder dat er één of andere man mij dat moet commanderen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Bij mij vliegt AL het vrouwenlijk schoon UIT te keuken als ik kook .
![]() Laatst gewijzigd door duncan : 9 september 2007 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() De nieve man ligt falliet alléén thuis met zen 12 jarige kat die nu raar kijkt naar mij + tong weer uitsteekt ....going offline
![]() Laatst gewijzigd door duncan : 9 september 2007 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Burger
|
![]() da de vrouw thuis hoort voor het huishouden is bewezen door het feit dat ze slap zijn en dat ze hun maandstonden hebben want dat neemt veel tijd in de badkamer in
vrouwen zijn ook ni zo rationeel als mannen, want die moeten aan veel dingen tegelijk kunnen denken: eten, kinderen, de was.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op 1 punt hebt ge gelijk : wij kunnen meerdere dingen tegelijk doen. Laatst gewijzigd door Duupje : 10 september 2007 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Burger
|
![]() ziede! ge geeft zelf toe da vrouwen ni rationeel zijn en ernstige zaken aan mannen moeten overlaten
dan hebde natuurlijk van die halve venten, die doen dan zogezegd een "deupjeske" aan en voelen zich dan man |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken trouwens een hele hoop mannen die hun eigen leven nog niet op poten krijgen, laat staan dat ze dat in een gezin zouden klaarspelen. En ernstige zaken ? Wat zijn ernstige zaken voor u ? Op zen Homer's in uwe zetel hangen met bak bier naast u, terwijl ge de vrouw ligt te commanderen wat ze moet doen ? Laatst gewijzigd door Duupje : 10 september 2007 om 07:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Burger
|
![]() ge zei zelf da vrouwen meer dingen tegelijk kunnen, das toch ni rationeel?
of hebde n cursus feminisme gevolgd waar ze u leren argumenteren tegen logica? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en da op nen maandagmorgend lol) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ma ja omda da allemaal nimeer mag draait de maatschappij int hondert zie is naar die jeugd? wie heeft die opgevoed? niemand meneer, dus niemand neemt dan ook verantwoordelijkheid en zo gaat da maar voort doet iemand daar iets aan? nee zenne! das allemaal "nu eenmaal de tendens" zoals ons freyake da zou zeggen, ma ja das een madam dus kijkte daar naar op zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |