![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zeker dat je daar goed hebt over nagedacht?
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeer zeker. Het parlement als wetgever is pure waanzin, aangezien een wet dan steeds een halfslachtig compromis is. Het parlement dient eerder als laatste 'reddingsboei' indien de regering te ver gaat (vetorechten e.d.). Dat parlement zal overigens niet alleen zijn, maar vergezeld worden door een senaat, waarin geen verkozenen maar topmensen uit de hele natie zitten (wetenschappers, filosofen, bedrijfsleiders, e.d.)
Maar goed, ik ga mijzelf niet van kant maken omdat het parlement wetgevende macht heeft, hoor. Ik ben al méér dan tevreden met een conservatieve volksnationalistische regering in het kader van een parlementaire democratie. Op dat vlak ben ik niet al te radicaal. Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 12 september 2007 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel of daar vraag naar is.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beide.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat tweede is vandaag niet echt waarschijnlijk, inderdaad. Voor dat tweede kan er toch wel een draagvlak bestaan, meen ik. De resultaten van het Vlaams Blok/Vlaams Belang tonen dat aan. Ook het feit dat de vreemdelingenproblematiek steeds groter wordt wijst daarop.
Enfin, Filip De Man legt dat allemaal heel goed uit in zijn boek 'De Eeuwige Strijd'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb eens een lezing van hem meegemaakt. 'T was serieus gedocumenteerd en onderbouwd. "De matrak in het pre-normandische handhavingsbeleid. Een mythe?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 0.o Gaat het nu werkelijk over matrakken in pre-normandische tijden, of is dat een pars pro toto?
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar in ieder geval, zijn boeken lonen de moeite, vind ik toch. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Burger
|
![]() Ik vind het vooral erg dat de linkse Ps burgemeester doet wat men het vlaams blok aanwrijft als die aan de macht zouden zijn gekomen.
Had die fdw en vanhecke toch gewoon laten uitrazen en hun intervieuws doen en een stadswandeling door Brussel ze hadden het nieuws niet gehaald.Maar nee de politie moest wat kolen op het vuur gaan gooien en acties ondernemen die buiten protie waren Stel dat het een paar alochtonen waren geweest het kot was te klein geweest. Want de zin "gij zijt vlaming gij achteruit" , vervang dat door marokaan en die agent van de staatsveiligheid zat al op pensioen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt overigens. Het waren bijvoorbeeld ook PS-burgemeesters die in sommige gemeenten een avondklok voor jongeren ingesteld hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister
|
![]() ![]() Laat ons herenigen wat door oa toen al door luiks en parijs krapoel is kapot geslagen: heel Nederland!
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Witte van Hoegaarden ![]() en zeker geen kattepis van Jupille...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tot daar de aardrijkskundige kennis van de bubbers nog steeds in de ontkenningsfase ? volhouden jongen volhouden ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Vreemdeling
|
![]() Man man man , als dat gebeurt verhuis ik onmiddellijk . Stel je voor lekker gesellig zeg.Moederland zeg je? Je bent hier dus vreemdeling , eigen volk eerst is jullie leuze zeker?
|
![]() |
![]() |