![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Walen zijn weliswaar onze landgenoten ons opgedwongen door een Franse militaire macht. Ze zijn echter geen volksgenoten en ik voel mij in niets met hen verbonden. Sinds 1830 buiten ze ons uit en leven ze op ons kap Daarom onafhankelijkheid voor de "sales flamins" zonder solidariteit. |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En als onze medelanders nu niet ingaan op de eis om een grote staatshervorming, zullen ze zeer binnenkort geconfronteerd worden met nog veel minder plooibare onderhandelaars. Niet zeggen dat ze geen kansen gekregen hebben, hé. |
|
![]() |
![]() |
#123 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat ben jij toch een treurige Beotiër... Die toch iets aan die haat in uw hart, man, hij zal je nog kapot krijgen. Citaat:
Zijn ze overigens bereid om na twee eeuwen eindelijk eens de basisregel van de democratie te aanvaarden? Laatst gewijzigd door Kortaf : 15 september 2007 om 09:07. |
||
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#125 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
C"est tout! Laatst gewijzigd door Patrik : 15 september 2007 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
C' est tout! Laatst gewijzigd door Patrik : 15 september 2007 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Is het niet zo dat grote internationale reclamebureau's reclame maken ? Ik dacht dat soms vlaamse reclamespots voor grote merken wel eens in Spanje op TV kwamen, of dat Amerikaanse reclamespots in heel West Europa getoond werden. Spaanse handelaars die in het buitenland reclame verspreiden bijvoorbeeld maken één of enkele spots, dubben die integraal in het nederlands, duits, frans en engels en verspreiden ze dan vrij breed, en naargelang waar je woont krijg je deze of gene gedubte versie. MAAR , dat compleet terzijde ben ik bereid je argumenten te aanvaarden, je stelt dat Vlamingen en Walen veel gemeen hebben met elkaar omdat we dezelfde spotjes gebruiken ? mooi, ik stel namelijk vast dat in Nederland en Vlaanderen erg veel spotjes dezelfde zijn. Dit leidde me tot volgende redenering : Vandaag België Barst Morgen Vlaanderen onafhankelijk Overmorgen een Herenigd Koninkrijk der Nederlanden Volgende week het Verenigd Koninkrijk (GB) als 51ste staat van de VS. Akkoord ? ![]() mvg. Sint Ignacius ps. ik hoop dat je de onzin van je argument inziet ?
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nadat je noodlottige ideologie als een kaartenhuisje in elkaar gezakt was, moesten er andere wegen bewandeld worden. De verstandige communisten (ja, ze bestaan!) kozen radicaal voor de Vlaamse zaak, zoals J. Turf, die uiterst lezenswaardige commentaren publiceert in Meervoud. Op dit forum tref je er nog aan. De ietwat minder bedeelden gingen het elders zoeken, ze gingen hun eieren deponneren in het Belgicistisch nest, waar ze hun ondemocratische oprispingen moeiteloos kwijt kunnen, nu tegen de Vlamingen gericht. Maar ook dit is vergeefse moeite. Het nest staat op het punt uit de boom te vallen. Het Belgicisme is een ramp. Communistisch Belgicisme een dubbele. P.S. Als je een paar woordjes in het Frans schrijft, doe het dan in het vervolg liefst zonder taalfouten. Het is zo al erg genoeg. |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb dat argument van een reclamemaker gehoord. ik denk Jens Mortier (niet zeker) Hij stelde dat er voor reclamemakers heel weinig problemen waren tussen de NL en FR-Belgen. En hij zei: niemand lijkt meer op een Vlaming dan een... Waal. |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/South_A...Farmer_Murders
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar als na de frietkoten, de pralinen en kanonier Houtenbeen, nu ook al de reclamespotjes een argument moeten vormen om een onregeerbaar land bijeen te houden, dan zal het er rap mee afgelopen zijn. ![]() Serieus nu. Echt houtsnijdende argumenten voor het behoud van België, die een uitgewerkt antwoord waard zijn, heb ik nog niet gelezen. Zelfs niet bij B-Plus. Pralinen en koekendozen zijn zowat het beste dat men uit zijn pen krijgt. Intellectuele ontgoocheling is mijn deel. Laatst gewijzigd door Kortaf : 15 september 2007 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() houtsnijdende... ![]()
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ridicuul !
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In tegendeel, ze zijn eindelijk van die ekstreem rechtse gasten vanaf. Als ze arm zouden zijn als regio, dan zal de Europese solidariteit hen er gauw bovenop helpen. (maar dat zal lichtjes anders gaan dan nu ... ietskes meer effisiënt voor hun eigen toekomst ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/member.php?u=10748 |
|
![]() |
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De meeste mensen hebben trouwens als voornaamste kenmerk dat ze verschillen zoeken met andere mensen en er graag ruzie mee maken. Wellicht omdat ze tijd over hebben; maar au fond lijkt er niemand meer op een andere mens.. dan een andere mens. |
|
![]() |