Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 februari 2004, 15:42   #121
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

'Vol is vol', zei hier iemand.

Als je na 20 jaar niet meer kan teruggestuurd worden voor criminele daden kan er idd niemand van de tweede of derde generatie meer worden teruggestuurd. Dat is dus al, jammer genoeg, onhaalbaar. Niemand verplicht criminelen immers tot hun misdaden. Niet vòòr 20 jaar en ook niet erna.

Wat wel haalbaar is, is handelen volgens de 'vol is vol' realiteit en enkel nog de mensen binnenlaten die daarvoor niet mogen geweigerd worden.

Familie van familie van familie naar hier laten halen met het familieherenigingsexcuus is daar stilaan teveel aan.
Oud 19 februari 2004, 15:52   #122
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

Tegendradigaard,

Citaat:
Als land hoeven we niet te tolereren dat we mensen naar hier laten komen die dan voor overlast zorgen voor de hier al wonenden. Want als de staat dat wel toelaat dan komt ze haar verplichtingen tegenover haar ingezetenen niet na. Namelijk de verplichting om zijn ingezetenen te verdedigen en er voor te zorgen dat ze in ruil voor hun belastingen veiligheid genieten.
Proficiat : Kort, Krachtig en 100% Korrekt.

Nu nog diegenen die zich politci noemen hiervan overtuigen.
Oud 19 februari 2004, 16:00   #123
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Zo zijn ik Predator, zo zijn ik.

as ik dood zal zijn en mijn beenderen verbleekt zullen zijn en opgepeuzeld worden door de wormen en pieren zullen de mensen zeggen : dien tegendradigaard had goede ideeën alleen jammer dat hem zo tegendraads was en zelf nooit in de politiek is gestapt.

Zeg ik op mijn kenmerkende bescheiden manier.

ja wadde, 't stijgt al naar mijne kop.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 16:33   #124
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bijna allemaal vreemdelingen? Tiens ik vraag me dan af wat al die autochtonen in de gevagenis zitten te doen
u bent zeker niet op de hoogte van de aantallen bij politie (pvs) en het gevangeniswezen (aantallen)
Citaat:
'k geloof 40 % ongeveer van de gevangenisbevolking. Wat op zich al gigantisch veel is.

En ik laat in het midden hoe dat mensen van vreemde origine maar met een Belgische paspoort bekeken worden. Als Belg of als vreemdeling ? 'k weet het niet. Misschien weet iemand anders het wel ?
toch straf dat die kleine minderheid zo'n groot aantal gedetineerden heeft
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 16:57   #125
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

Als je na 20 jaar niet meer kan teruggestuurd worden voor criminele daden kan er idd niemand van de tweede of derde generatie meer worden teruggestuurd. Dat is dus al, jammer genoeg, onhaalbaar. Niemand verplicht criminelen immers tot hun misdaden. Niet vòòr 20 jaar en ook niet erna.

Wat wel haalbaar is, is handelen volgens de 'vol is vol' realiteit en enkel nog de mensen binnenlaten die daarvoor niet mogen geweigerd worden.

Familie van familie van familie naar hier laten halen met het familieherenigingsexcuus is daar stilaan teveel aan.
Zou het soms niet beter zijn om de crimineel met de dubbelle nationaliteit, ook een dubbele straf te geven.
Of hem te laten kiezen, enkele straf, nationaliteit van Belg weg, En terug naar eigen land.
Wat ik zo zie van den Raf.
Hij zegt dat die mensen zich na 20 jaar moeilijk zouden kunnen aanpassen in hun thuisland.
Daar kan hij gelijk in hebben. Maar hier passen ze zich ook niet aan. Dus beter proberen zich terug aan te passen in hun thuisland, daar hebben ze dan de hulp van hun gelijkgestemde familieleden. En ook de hulp van de Islam wetgeving, en godsdienst.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 17:53   #126
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
Volgens De Bie zijn veel Antwerpse agenten en mensen van het parket lid van het Vlaams Blok.

Burgemeester Patrick Janssens ontkent dat niet maar zegt dat het Blok geen verboden beweging is. Politiemannen mogen lid zijn van partijen zolang hun politieke overtuiging de uitoefening van hun ambt niet belemmert.
Of het de neutraliteit en de objectiviteit van de Vlaams Blokse politeagent ten goede komt, daar heb ik zo mijn twijfels over. De agent heeft op sommige vlakken veel macht. Bijvoorbeeld bij het vaststellen of iemand wel op het aangewezen adres woont, wanneer de wijkagent een moraliteitsverslag moet opmaken van de kandidaat-Belg bij de naturalisatie, optreden bij geschillen tussen allochtonen en autochtonen enz...
Denk jij dat een linksgeoriënteerde politieman de neutraliteit zou ten goede komen ?
Ga jij een aanhanger van het collectief tegen uitwijzingen aanduiden om uitgeprocedeerden te begeleiden met een minimum aan slaagkans?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 20:17   #127
predator
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Zou het soms niet beter zijn om de crimineel met de dubbelle nationaliteit, ook een dubbele straf te geven.
Fernand, niet volledig akkoord, maar toch ...

Laat ons eerst maar eens zeggen dat niet elke allochtoon een crimineel is en elke autochtoon een engeltje. Voor beiden moet dezelfde straf gelden. Maar ik vind dat iemand met de dubbele nationaliteit die straf in zijn "eigen land" bij zijn "eigen volk" waar hij zich "misschien" thuis voelt, moet uitzitten.

Dit is eigenlijk copiëerwerk. Van wie zijn deze "wijze woorden" dan ?
Vorig jaar, ter gelegenheid van de verkiezingen van 18 mei mochten de meisjes van de St.-Agnes Borgerhout, een concentratieschool met een bijna 100% islam-schoolbevolking, voor de VRT (!) een video-film maken over de moelijkheden aldaar. De eerste geïntervieuwde was een marrokaan van de eerste generatie die nog altijd geen "Vlaams" sprak. In zijn marokkaans dialect deelde hij het volgende mee : "De Belgen zijn brave mensen mensen. Maar van straffen kennen ze niets. Ze moesten die 'bandieten', zijn woorden, naar Marokko sturen en ze daar in de gevangenis steken. Ze zullen dan wel 'braaf', zijn woorden, terug komen". Nog zo géén slecht idee !
Oud 19 februari 2004, 20:24   #128
predator
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ga jij een aanhanger van het collectief tegen uitwijzingen aanduiden om uitgeprocedeerden te begeleiden met een minimum aan slaagkans?
Bobke : klopt.

Voorbeeld : "Welk was nu weer de naam van die uitgeprocedeerde Nigeriaanse prostitué ?".
Oud 19 februari 2004, 20:28   #129
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
Kan die agent er aan doen dat bijna alle criminelen van vreemde origine zijn?? je zou voor minder blokker worden
bijna allemaal vreemdelingen? Tiens ik vraag me dan af wat al die autochtonen in de gevagenis zitten te doen.

Binnen enkele posts zijn alle criminelen ongetwijfeld vreemdelingen
ongeveer 50/50 voor 10 keer meer Belgen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 20:31   #130
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

Pim Fortuyn zei dat ooit over Nederland... In België Wie durft
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 20 februari 2004, 07:19   #131
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
u bent zeker niet op de hoogte van de aantallen bij politie (pvs) en het gevangeniswezen (aantallen)
Juist wel daarom weet ik het dat het veekl minder is dan "bijna allemaal" :

Citaat:
toch straf dat die kleine minderheid zo'n groot aantal gedetineerden heeft
Kleine minderheid? Wat is het u ik dacht dat belgie overspeld werd door vreemdelingen?

Wel grappig de ene keer is belgie vol vreemdelingen en komen er elk jaar masaal zoveel dat sommige vrezen dat ze binnenkort een meerderheid zijn bij de andere keer zijn ze opeens een "kleine minderheid"
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2004, 07:31   #132
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
'k geloof 40 % ongeveer van de gevangenisbevolking. Wat op zich al gigantisch veel is.

En ik laat in het midden hoe dat mensen van vreemde origine maar met een Belgische paspoort bekeken worden. Als Belg of als vreemdeling ? 'k weet het niet. Misschien weet iemand anders het wel ?
40 % zijn echte belgen
Oud 20 februari 2004, 09:45   #133
predator
Parlementslid

Standaard

k9,

Citaat:
Juist wel daarom weet ik het dat het veekl minder is dan "bijna allemaal" :
90% k9, negentig procent is inderdaad minder dan allemaal.

Die 90% zijn de officiële maar niet 'geopenbaarde' cijfers voor de kleine kriminaliteit.
Voor de zware kriminaliteit is dat 60% - Belgen blijven de XTC-koningen.
Antwerpen "kent" 135 zware marokkaanse gangsters; dit zijn dus the chiefs of the criminal tribe.

k9, deze cijfers komen van bij de Federale Politie. Ze werden opgesteld om in het parlement besproken te worden, eind vorig jaar. Ons parlement had echter wat anders te doen ...

Deze officiële cijfers zullen natuurlijk ontkend worden !
Oud 20 februari 2004, 09:49   #134
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator

90% k9, negentig procent is inderdaad minder dan allemaal.

Die 90% zijn de officiële maar niet 'geopenbaarde' cijfers voor de kleine kriminaliteit.
Die jij toevallig thuisliggen hebt?

Citaat:
k9, deze cijfers komen van bij de Federale Politie. Ze werden opgesteld om in het parlement besproken te worden, eind vorig jaar. Ons parlement had echter wat anders te doen ...

Deze officiële cijfers zullen natuurlijk ontkend worden !
Oud 20 februari 2004, 11:15   #135
predator
Parlementslid

Standaard

k9,
Citaat:
Die jij toevallig thuisliggen hebt?
Deze cijfers zullen ontkend worden !

Ja k9, ik heb die thuisliggen. Ze werden opgemaakt door de Federale politie en ... 3/4 van de Antwerpse politie heeft een PARTIJKAART van het Vlaams Blok op zak. Die cijfers zijn per toeval, zéér per toeval, door een hevige windstoot, binnengevlogen op het sekretariaat van het VB. Ten ander, dezelfde windstoot die ook de Visa-uitgaven van de heer S. S. uit Hasselt binnenbracht.

De cijfers van de zware criminaliteit, niet zó verpletterend ongunstig voor de vreemdelingen, kan je dan weer ONWETTIG terugvinden in het oktober nummer, van Mondiaal Magazine, onder de titel : "Maffia in België, De onderwereld globaliseert." Mondiaal Magazine is een pro-immigranten maandblad, uitgegeven zoals ze zélf zeggen : "dankzij de steun van het Vlaams ministerie van Ontwikkelingssamenwerking."

Moet er geen zand zijn ...

De dienst die de cijfers zware criminaliteit opmaakte is de : Directie Georganiseerde Criminaliteit van de Federale Politie.

Voldoende ... Rakker ?
Oud 20 februari 2004, 11:21   #136
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator

Deze cijfers zullen ontkend worden !

Ja k9, ik heb die thuisliggen. Ze werden opgemaakt door de Federale politie en ... 3/4 van de Antwerpse politie heeft een PARTIJKAART van het Vlaams Blok op zak. Die cijfers zijn per toeval, zéér per toeval, door een hevige windstoot, binnengevlogen op het sekretariaat van het VB. Ten ander, dezelfde windstoot die ook de Visa-uitgaven van de heer S. S. uit Hasselt binnenbracht.
En een ander windstoot bracht mij cijfers die aantonen dat juist de VB'ers voor 90 % verantwoordelijk zijn voor de criminaliteit (waarschijnlijk van een SPa agent)

Citaat:
Voldoende ... Rakker ?
Je blijt gewoon hetzelfde ik heb officieele cijfers die eigenlijk onofficieel en oncontroleerbaar zijn maar ik gebruik ze toch .
Oud 20 februari 2004, 11:32   #137
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
"k9"

Je blijt gewoon hetzelfde ik heb officieele cijfers die eigenlijk onofficieel en oncontroleerbaar zijn maar ik gebruik ze toch .

ik denk niet dat de cijfers welke predator hier weergeeft ONKONTROLEERBAAR zijn. deze cijfers zijn zelfs reeds vernoemd geweest in de "deftige kranten", maar wel tussen de soep en de pattatten, weggemoffeld!
Oud 20 februari 2004, 11:46   #138
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand

ik denk niet dat de cijfers welke predator hier weergeeft ONKONTROLEERBAAR zijn. deze cijfers zijn zelfs reeds vernoemd geweest in de "deftige kranten", maar wel tussen de soep en de pattatten, weggemoffeld!
ZOals en wanneer zou ik dan zeggen.
Oud 20 februari 2004, 11:51   #139
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:

ZOals en wanneer zou ik dan zeggen.
Voor een geintresseerde is ALLES te vinden op het internet.
Wanneer ik een link geef, is hij reeds besmed. Dus gebruik het internet om het te vinden!
Oud 20 februari 2004, 11:55   #140
k9

Standaard

Citaat:
Voor een geintresseerde is ALLES te vinden op het internet.
Wanneer ik een link geef, is hij reeds besmed. Dus gebruik het internet om het te vinden!

Ach ja eerst beweren en dan als je bewijzen vraagt "zoek maar op het internet"
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be