![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Vol is vol', zei hier iemand.
Als je na 20 jaar niet meer kan teruggestuurd worden voor criminele daden kan er idd niemand van de tweede of derde generatie meer worden teruggestuurd. Dat is dus al, jammer genoeg, onhaalbaar. Niemand verplicht criminelen immers tot hun misdaden. Niet vòòr 20 jaar en ook niet erna. Wat wel haalbaar is, is handelen volgens de 'vol is vol' realiteit en enkel nog de mensen binnenlaten die daarvoor niet mogen geweigerd worden. Familie van familie van familie naar hier laten halen met het familieherenigingsexcuus is daar stilaan teveel aan.
![]() |
#122 | |
Parlementslid
|
![]() Tegendradigaard,
Citaat:
Nu nog diegenen die zich politci noemen hiervan overtuigen.
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo zijn ik Predator, zo zijn ik.
as ik dood zal zijn en mijn beenderen verbleekt zullen zijn en opgepeuzeld worden door de wormen en pieren zullen de mensen zeggen : dien tegendradigaard had goede ideeën alleen jammer dat hem zo tegendraads was en zelf nooit in de politiek is gestapt. Zeg ik op mijn kenmerkende bescheiden manier. ja wadde, 't stijgt al naar mijne kop.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of hem te laten kiezen, enkele straf, nationaliteit van Belg weg, En terug naar eigen land. Wat ik zo zie van den Raf. Hij zegt dat die mensen zich na 20 jaar moeilijk zouden kunnen aanpassen in hun thuisland. Daar kan hij gelijk in hebben. Maar hier passen ze zich ook niet aan. Dus beter proberen zich terug aan te passen in hun thuisland, daar hebben ze dan de hulp van hun gelijkgestemde familieleden. En ook de hulp van de Islam wetgeving, en godsdienst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga jij een aanhanger van het collectief tegen uitwijzingen aanduiden om uitgeprocedeerden te begeleiden met een minimum aan slaagkans? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laat ons eerst maar eens zeggen dat niet elke allochtoon een crimineel is en elke autochtoon een engeltje. Voor beiden moet dezelfde straf gelden. Maar ik vind dat iemand met de dubbele nationaliteit die straf in zijn "eigen land" bij zijn "eigen volk" waar hij zich "misschien" thuis voelt, moet uitzitten. Dit is eigenlijk copiëerwerk. Van wie zijn deze "wijze woorden" dan ? Vorig jaar, ter gelegenheid van de verkiezingen van 18 mei mochten de meisjes van de St.-Agnes Borgerhout, een concentratieschool met een bijna 100% islam-schoolbevolking, voor de VRT (!) een video-film maken over de moelijkheden aldaar. De eerste geïntervieuwde was een marrokaan van de eerste generatie die nog altijd geen "Vlaams" sprak. In zijn marokkaans dialect deelde hij het volgende mee : "De Belgen zijn brave mensen mensen. Maar van straffen kennen ze niets. Ze moesten die 'bandieten', zijn woorden, naar Marokko sturen en ze daar in de gevangenis steken. Ze zullen dan wel 'braaf', zijn woorden, terug komen". Nog zo géén slecht idee !
![]() |
![]() |
#128 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voorbeeld : "Welk was nu weer de naam van die uitgeprocedeerde Nigeriaanse prostitué ?".
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Wel grappig de ene keer is belgie vol vreemdelingen en komen er elk jaar masaal zoveel dat sommige vrezen dat ze binnenkort een meerderheid zijn bij de andere keer zijn ze opeens een "kleine minderheid" ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementslid
|
![]() k9,
Citaat:
Die 90% zijn de officiële maar niet 'geopenbaarde' cijfers voor de kleine kriminaliteit. Voor de zware kriminaliteit is dat 60% - Belgen blijven de XTC-koningen. Antwerpen "kent" 135 zware marokkaanse gangsters; dit zijn dus the chiefs of the criminal tribe. k9, deze cijfers komen van bij de Federale Politie. Ze werden opgesteld om in het parlement besproken te worden, eind vorig jaar. Ons parlement had echter wat anders te doen ... Deze officiële cijfers zullen natuurlijk ontkend worden !
![]() |
![]() |
#134 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Parlementslid
|
![]() k9,
Citaat:
Ja k9, ik heb die thuisliggen. Ze werden opgemaakt door de Federale politie en ... 3/4 van de Antwerpse politie heeft een PARTIJKAART van het Vlaams Blok op zak. Die cijfers zijn per toeval, zéér per toeval, door een hevige windstoot, binnengevlogen op het sekretariaat van het VB. Ten ander, dezelfde windstoot die ook de Visa-uitgaven van de heer S. S. uit Hasselt binnenbracht. ![]() ![]() ![]() De cijfers van de zware criminaliteit, niet zó verpletterend ongunstig voor de vreemdelingen, kan je dan weer ONWETTIG terugvinden in het oktober nummer, van Mondiaal Magazine, onder de titel : "Maffia in België, De onderwereld globaliseert." Mondiaal Magazine is een pro-immigranten maandblad, uitgegeven zoals ze zélf zeggen : "dankzij de steun van het Vlaams ministerie van Ontwikkelingssamenwerking." ![]() Moet er geen zand zijn ... ![]() ![]() ![]() De dienst die de cijfers zware criminaliteit opmaakte is de : Directie Georganiseerde Criminaliteit van de Federale Politie. Voldoende ... Rakker ?
![]() |
![]() |
#136 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik denk niet dat de cijfers welke predator hier weergeeft ONKONTROLEERBAAR zijn. deze cijfers zijn zelfs reeds vernoemd geweest in de "deftige kranten", maar wel tussen de soep en de pattatten, weggemoffeld! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer ik een link geef, is hij reeds besmed. Dus gebruik het internet om het te vinden! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ach ja eerst beweren en dan als je bewijzen vraagt "zoek maar op het internet" ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |