![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik ook al meerdere malen heb gezegt dat dit compleet losstaat van hun geaardheid. Ik dacht dat ik daar wel duidelijk in was. (offtopic: wat zijn poco's?)
Read the Bible, Mein Kampf, The Koran, Satanic verses, Loesje texts, and think yourself Laatst gewijzigd door Evil : 18 september 2007 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=circe;2940343][quote=Nynorsk;2940296]wet van 2003.
Citaat:
Dat klopte vroeger, en elders wordt er ook nog met embryo's 'gesmeten', maar het is gewoon niet meer 'standaard'. Het doet er ook niet toe hoe het standaard was in australië in 2003 - je uitspraak was fout, dat was het enige wat ik wou zeggen. Waarom je daar zo'n big deal van maakt, snap ik eerlijk gezegd niet goed. Citaat:
En ik lees nergens dat ze niet weet dat een eigen eicel ook kan splitsen. Ik denk trouwens dat er heel wat vrouwen ter wereld zijn die niet goed weten hoe een tweeling eigenlijk ontstaat. Citaat:
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() [quote=Evil;2940922]Precies hetzelfde als nu.
Vandaar dat ik ook al meerdere malen heb gezegt dat dit compleet losstaat van hun geaardheid. Ik dacht dat ik daar wel duidelijk in was. (offtopic: wat zijn poco's?)[/quote]poco= politiek correct. Politiek correct zijn is bvb niet durven/willen zeggen dat je twee vrouwen losbandig vind, OMDAT ze lesbisch zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Wat moet je dan doen? Ik ken mensen die maar 1 kind wensten, maar er zes of zeven hebben door hun eigen slordigheid en deze als een verwilderde bende laten lopen. In mijn ogen kan je dat kind dan beter weggeven, dan het dan maar bijhouden tegen je zin.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() Forumspook, zoek misschien eens op wat losbandig betekent én kom daarna eens terug om uit te leggen hoe jij op basis van een krantenartikel daar een uitspraak over kan doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je bijv. getekend hebt voor abortus, en je ligt daar, en je zegt dat je je kind wil houden, dan gaan ze niet je benen openspreiden en je kind toch weghalen. Je koopt geen huis eh, je tekent een informed consent.
![]() |
![]() |
#131 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat ik een andere mening heb dan u, heeft trouwens niets te maken met hypocritisme of politiek correct willen zijn hoor. Ik ben niet zo'n moraalridder. ![]()
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Een medische blunder, noem ik bv een arts die een vrouw haar urineleiders doorknipt, in plaats van haar eileiders, bij een sterillisatie en lach niet, want dat is ook al eens gebeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Vrouw claimt 400.000 euro schade-vergoeding voor zwangerschap
Laatst gewijzigd door Andro : 18 september 2007 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat om de procedure van de IVF, niét om het resultaat. Was er slechts 1 embryo ingenesteld, dan was die procedure nog steeds fout verlopen, en die arts zou dan wellicht zijn fout evenzeer toegegeven hebben.
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens snap ik niet waarom het zo erg is dat je geniet van het inrichten van de kinderkamer. Een vriendin van me is door een hel gegaan tijdens haar zwangerschap, maar heeft intens genoten van het inrichten van de kinderkamer (prachtige muurschilderingen, trouwens). Wat is daar nu zo wreed aan?
![]()
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bvb.twee lesbienne's gaan een kindje bestellen, zoals men een stuk speelgoed bestelt, bij een peperdure dokter, die daartoe in staat is dankzij een ingewikkelde, ultramoderne technologie, die echter niet 100 % foutloos marcheert.Als er in plaats van één kindje , er twee opdagen, zijn ze boos, en eisen handenvol geld van de arts, om dat kind teveel op te voeden..Wel, ik vind dat ze zich lichtzinnig in dit avontuur begeven hebben, en blijkbaar weinig banden hebben met dat arme kind (teveel), dat ze liever kwijt dan rijk zijn.Dit alles geeft mij een wrange smaak in de mond, een soort moedeloosheid, en een totaal onbegrip dat er nog mensen te vinden zijn om dit soort schaamteloze wijven te verdedigen. NB in Nederlands-Frans Standaard Woordenboek vertaalt men "losbandig" in "débauché".Voor wat lesbienne's betreft een vrij goed vertaling, vind ik, maar dat is natuurlijk enkel een persoonlijke opinie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |