![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() nadeel van ouder worden, is dat ze terug in hun kindertijd beginnen te leven.
Laatst gewijzigd door giserke : 5 oktober 2007 om 18:35. |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
geen eigen parlement en regering, geen volledige controle over het onderwijs en blijbaar is de federale regering een dusdanige rem op de economische ontwikkeling dat er in Vlaanderen 20% werklozen zijn en in Wallonië iedereen aan de slag kan gaan: de profiteurs. |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#125 |
Gouverneur
|
![]() Nog even, en mijn voorspelling van 2 maanden geleden staat er aan te komen.
Lees mijn posts even na en zie hoe ze met de dag actueler worden. Vlaanderen staat op het punt opnieuw verraden te worden. Maar ach, laat deze 'verzuurde' maar zagen, zeggen ze dan. Die weet niet wat er leeft bij de 'echte' Vlaams Nationalisten! Verdorie een bende slapjanussen, dat zijn jullie. Stop met nog verder achter dat kartel verhaal te stappen . In alles gaan ze toegeven om straks als alles 'prettig' geregeld is (de postjes uitgedeeld), een 'oplossing' voor BHV uit de hoge hoed toveren, waar de remedie erger zal zijn dan de kwaal. Ik kom over 3 weken nog eens langs op dit forum, om al die Vlaams Nationalisten van het 7e knoopsgaat een hart onder de riem te steken voor hun volhardendheid, onverzettelijkeid, consequentie en uitermate ontoegefelijke Vlaamse reflex. Aan mensen als robert t en andere zou ik willen zeggen: wij, het Vlaamse volk krijgen weer de bazen die we verdienen: diegenen die we voor de zoveelste keer het voordeel van de twijfel gegeven hebben Arm, arm Vlaanderen
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hadden ze niet gezegd ''splitsen zonder prijs''.? 5 Minuten politieke moed ja........ ![]() |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees dus gerust, voorlopig zal ik je daarmee niet lastig vallen. Ondertussen proberen we beiden ieder ons eigen politiek ideaal te bereiken in onderling demokratisch respekt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-we zijn ettelijke gemeenten kwijtgespeeld -in ettelijke gemeenten met faciliteiten zijn we minoritair geworden -we financieren zelf het nederlandstalig onderwijs in waalse faciliteitengemeenten én het franstalig onderwijs in vlaamse faciliteitengemeenten -we hebben onze meerderheid grondwettelijk verkwanseld -we hebben de faciliteiten laten betonneren -we hebben de federale regering paritair laten samenstellen -een feitelijke tweetaligheid van Brussel is nogaltijd niet van grond gekomen ... -we hebben de Walen een alarmbelprocedure cadeaux gedaan voor overhevelingen van bevoegdheden naar de regio's (evengoed naar Wallonië natuurlijk maw Vlamingen betaalden steeds voor iets wat Walen ook kregen) -we hebben ons met Brussel derde gewest ook in de gewestmateries laten minoriseren in België ... need I go on ? STOP de Staatshervormingen ! STOP de onderhandelingen met Wallonië ! Vlaanderen heeft daar niks bij te winnen, alleen te verliezen. |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() tegen welke prijs, mon ami ? en die prijzen die komen niet terug hé ... ook niet als we binnen twee of vier jaar onafhankelijk zullen worden hé ... dus stop ermee NU ... ik moet niks meer van België ... ik wil als Vlaming niks meer verliezen ...
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat eechter perfect kan, is iedereen zijne poot onder die hervorming en de inwerkingtreding vastleggen op een datum NA die verkiezingen. Zo simpel kan dat zijn! ![]()
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eenmaal we niet meer in hun systeem stappen, maar zelf de regels gaan maken, winnen we alles terug wat we verloren hebben. Het hangt dus van elk van ons af. |
|
![]() |
![]() |
#134 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ²
#135 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelden zo'n fatalistische, zelfvernederende taal gelezen.
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zelfvernederend?...omdat Annalist de hemeltergende vernederingen van ons volk in kaart brengt? Ik zou het eerder een emotieloze strathegische analyse noemen... Samengevat: elke onderhandeling die Vlaanderen vandaag de dag nog voert met Wallonië kost ons én geld én territorium én aanzien.
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had kunnen weten dat jij al naar de 100 toeging.
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als JIJ, of Vlamingen zoals JIJ, aan de onderhandelingstafel zaten, dan zou ik akkoord gaan met wat je ons hier verwijt. Maar dat is niet het geval, hé? We wéten wie er wél aan de onderhandelingstafel zit. Onze 'vertegenwoordigers' uit CD&V en VLD. Dezelfden die ons al 177 jaar met mooie beloftes onze stemmen afdwongen. Jij gelooft dus dat ze deze keer hun woord zullen houden? Dat ze OOIT hun woord zullen houden met Franstaligen die nooit anders dan 'NON' zeiden en steeds fanatieker 'NON' roepen? Fijn voor jou dan. Ik hoop dat de 'Vlaamse' onderhandelaars jouw vertrouwen waard zijn, maar geef mij het recht de ongelovige Thomas te zijn tot na de regeringsvorming. En dit liefst zonder het terechte wantrouwen tegenover onze 'Vlaamse vertegenwoordigers' zelfvernederende, fatalistische taal te noemen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 oktober 2007 om 03:37. |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat: