Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 oktober 2007, 19:16   #121
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Van je Franskiljonse natte droom kun je anders maar geen genoeg krijgen, he?

Bijlage 26545
Oftewel dit:
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  FDF.jpg‎
Bekeken: 74
Grootte:  33,8 KB
ID: 26547  

liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2007, 19:35   #122
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
B-H-V est la constitution monsieur le fransquillon
En Bart De Wever is Sinterklaas !
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2007, 19:42   #123
DebianFox
Minister

DebianFox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Et vous êtes le Père Noël
Français svp, c'est la langue pour les Belgicains

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het ernstige van uw schrijven is dat velen in Israel er echt zo over denken
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2007, 20:08   #124
Vlaming 1302
Vreemdeling

Vlaming 1302's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn inderdaad meer mensen die in Sinterklaas geloven dan dat er nog mensen zijn die in belgië geloven...

The Guardian: 'A country called Flanders is an entirely plausible prospect - a wealthy, successful, diligent country of six million.'
Vlaming 1302 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2007, 20:46   #125
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Van België dus

Zonder Vlaams geld hebben de Walen geen nagel om hun gat te krabben.
toch wel : die aan hun vingers, als ze tijd hebben om ze te laten groeien
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2007, 20:48   #126
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
beangstigend om te zien hoeveel dommkloten er in Brussel en Antwerpen wonen.
zo dom zijn ze niet ! ze weten wel goed waarom : het profitariaat !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 17 oktober 2007, 20:50   #127
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik heb net hetzelfde gevoel wanneer ik de verkiezingsuitslag van het VB in Antwerpen bekijk.
die was nog zo slecht niet gezien het aantal Vlamingen dat daar nog woont !
Oud 17 oktober 2007, 20:54   #128
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In de Rand zag ik er helaas niet veel. Maar dat zou daar te provocerend zijn misschien. De mensen hebben daar schrik.
in de Vlaamse rand

vooral in Brussel en wallonie... daarbuiten moet ge lang zoeken !
Oud 17 oktober 2007, 22:02   #129
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bometal Bekijk bericht
Voor diegene dat het nog niet gezien moesten hebben :

Momenteel hangt heel België vol met affiches �* la "Uncle Sam" (Belgium wants you) met de oproep om een petitie te tekenen voor de eenheid van België ...

wss zelfs nog betaald met ons belastingsgeld ook nog ...

Die betuttelende mentaliteit, ik walg er gewoon van ... En ze hebben niet door dat het toch niet zal werken ... Wss zelfs averechts ...

De Belgicisten zijn toch echt aan het spartelen gelijk een duivel in een wijwatervat, dan moet toch zeggen dat er ergens een wolkje aan de lucht is hé (paniekvoetbal etc)
Na lange afwezigheid wil ik hier nog eens een berichtje plaatsen.

Het doet goed te zien dat vele Belgen in opstand komen tegen de separatistische onzin die vandaag op de onderhandelingstafel voor een nieuwe regering gepropageerd wordt. Dat de Vlaams-nationalisten zich daar op deze manier (zie gequote bericht en antwoorden) tegen verzetten, is grappig. Het einde voor hen is eindelijk in zicht.

In mijn mooie stad Antwerpen hangt men sinds kort talrijke driekleuren om te reageren tegen de splitsingsziekte die enkelingen ons willen opdringen. De 'bruine' stad heeft recht op eerherstel!

Leve Antwerpen! Leve België!
Oud 17 oktober 2007, 22:05   #130
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann Bekijk bericht
Het einde voor hen is eindelijk in zicht.
Ooit staken ze mensen in dierenkooien, werden ze kaalgeschoren en misbruikt. Hoevelen hebben toen het einde niet ingeluid van het radikale Vlaams-nationalisme? Maar nog kregen ze onze soort niet kapot en een paar belgische vodden zullen het dus zeker ook niet doen.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2007, 22:12   #131
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Ooit staken ze mensen in dierenkooien, werden ze kaalgeschoren en misbruikt. Hoevelen hebben toen het einde niet ingeluid van het radikale Vlaams-nationalisme? Maar nog kregen ze onze soort niet kapot en een paar belgische vodden zullen het dus zeker ook niet doen.
Beste Metternich,

Het gaat niet om die "paar Belgische vodden", maar om de reactie die we vandaag ervaren.

Op het moment dat een handvol mensen, die zich vertegenwoordigers van het volk durven te noemen, ons land aan het verkrachten zijn, staan er honderduizenden mensen op die zich actief verzetten tegen deze barbaarse dictatuur. België verdient meer dan een onbekwame en splitsingzieke pastoor!

Leve België
Oud 17 oktober 2007, 22:17   #132
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

De glorieuze natie
Oud 17 oktober 2007, 22:19   #133
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Arme flaminganten. Ze werden in dierenkooien gestoken, kaalgeschoren en misbruikt.

Maar dat ze actief hebben meegewerkt aan de verlenging van de oorlog en het leed en dood van vele Belgen en andere bevolkingsgroepen wordt niet vermeld...

"Vlaanderen" werd door hen besmeurd. Laten we dat vandaag goedmaken en het flamingantisme voorgoed vergeten.
Oud 17 oktober 2007, 22:24   #134
Metternich

Standaard

Citaat:
Arme flaminganten. Ze werden in dierenkooien gestoken, kaalgeschoren en misbruikt.
Vervang het woord "flaminganten" eens door het woord "joden" en het kot zou te klein zijn.
Citaat:
Maar dat ze actief hebben meegewerkt aan de verlenging van de oorlog en het leed en dood van vele Belgen en andere bevolkingsgroepen wordt niet vermeld...
Zoals de Vlaams-nationalistische communisten die in concentratiekampen zijn gestorven?

Oud 17 oktober 2007, 22:27   #135
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Uit de oude doos en verder...

no comment:

http://users.skynet.be/yann/flashnva/
Oud 17 oktober 2007, 22:27   #136
Metternich

Standaard

Citaat:
Het gaat niet om die "paar Belgische vodden", maar om de reactie die we vandaag ervaren.

Op het moment dat een handvol mensen, die zich vertegenwoordigers van het volk durven te noemen, ons land aan het verkrachten zijn, staan er honderduizenden mensen op die zich actief verzetten tegen deze barbaarse dictatuur.
Ik heb nog geen massale volksopstand gezien en die zal er ook nooit komen. De Belgische staat wordt enkel door een paar idealisten, die (toegegeven) zeer invloedrijk zijn. Voor de rest zijn 90% van de mensen voor België omdat België "er nu eenmaal is". Mensen houden niet van verandering, revoluties zijn dan ook altijd nooit door de meerderheid van de bevolking uitgevoerd. Slechts in zéér unieke gevallen zal een meerderheid van een volk kiezen voor nieuwe dingen. Kijk maar naar de eerste verkiezingen in België, die hebben ze opzij moeten schuiven omdat de orangisten veruit de meerderheid haalden.
Citaat:
België verdient meer dan een onbekwame en splitsingzieke pastoor!
België verdient enkel een snelle dood, dat is het enige dat ik het wens te schenken.

Oud 17 oktober 2007, 22:27   #137
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vervang het woord "flaminganten" eens door het woord "joden" en het kot zou te klein zijn.Zoals de Vlaams-nationalistische communisten die in concentratiekampen zijn gestorven?
Flaminganten zijn geen joden en daarmee is alles gezegd.
Oud 17 oktober 2007, 22:28   #138
Metternich

Standaard

Citaat:
Flaminganten zijn geen joden en daarmee is alles gezegd.
Flaminganten verdienen geen medelijden en zijn dus enkel maar beesten? Daarbij, ik beschouw mezelf niet als flamingant, maar als Vlaams-nationalist. Een zeer groot verschil.

Laatst gewijzigd door Metternich : 17 oktober 2007 om 22:29.
Oud 17 oktober 2007, 22:32   #139
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb nog geen massale volksopstand gezien en die zal er ook nooit komen. De Belgische staat wordt enkel door een paar idealisten, die (toegegeven) zeer invloedrijk zijn. Voor de rest zijn 90% van de mensen voor België omdat België "er nu eenmaal is". Mensen houden niet van verandering, revoluties zijn dan ook altijd nooit door de meerderheid van de bevolking uitgevoerd. Slechts in zéér unieke gevallen zal een meerderheid van een volk kiezen voor nieuwe dingen. Kijk maar naar de eerste verkiezingen in België, die hebben ze opzij moeten schuiven omdat de orangisten veruit de meerderheid haalden.België verdient enkel een snelle dood, dat is het enige dat ik het wens te schenken.
Wat u wenst is van weinig belang want u bent:

1) anoniem op een forum, zodat niemand uw identiteit kan verifiëren;

2) u in het echt waarschijnlijk amper voor uw mening durft uitkomen;

3) uw mening gedeeld wordt door een marginaal deel van de bevolking.

En vermits het op dit forum stikt van dergelijke individuën, ben ik ermee gestopt om erop te posten.

Adios en wie weet, tot binnen een aantal jaren als ik nog eens zin heb om op dit forum te komen en we beiden moeten constateren dat België (tot uw grote frustratie) nog steeds bestaat.
Oud 17 oktober 2007, 22:37   #140
Metternich

Standaard

Citaat:
1) anoniem op een forum, zodat niemand uw identiteit kan verifiëren;
Mijn identiteit op dit forum is te achterhalen door iemand die er een kwartier werk in steekt, of zelfs minder. Voor de rest zijn mijn ideëen op het internet zeer makkelijk te vinden in artikels die met eigen naam ondertekend zijn.
Citaat:
2) u in het echt waarschijnlijk amper voor uw mening durft uitkomen;
Ik kom voor mijn mening uit op elk moment dat ik gepast vind en op elke manier die ik als geschikt acht. Mijn gezicht is ook al genoeg op televisie geweest en valt ook op youtube e.d. te vinden.
Citaat:
3) uw mening gedeeld wordt door een marginaal deel van de bevolking.
Aantallen zijn verwaarloosbaar. Als morgen 1% van de bevolking mijn mening deelt, maar actie onderneemt, en 99% van de bevolking mijn ongelijk geeft, maar apatisch blijft zitten, zal de overwinning uiteindelijk voor mij zijn.
Citaat:
En vermits het op dit forum stikt van dergelijke individuën, ben ik ermee gestopt om erop te posten.
Proficiat.
Citaat:
we beiden moeten constateren dat België (tot uw grote frustratie) nog steeds bestaat.
België is taai, ik zal het grif toegeven, maar alles gaat kapot.

"Eens wordt het heelal tot stof gebracht"

Laatst gewijzigd door Metternich : 17 oktober 2007 om 22:38.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be