![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem van de vergrijzing is jou waarschijnlijk onbekend. Ik vind dat je aan de toekomst moet denken. En aan die van de kinderen, uiteraard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jouw opmerking ging immers over de "halfbloeden." En dat is hetzelfde bij honden. Ik merk steeds hetzelfde op dit forum: steeds wordt ik in een hoekje gedwongen omdat ik hier vaak de enige ben die enige nuance aan het debat wil toevoegen. Ik ben helemaal geen voorstander van rassentheoriën, zoals het forumspook blijkbaar wel is. Ik wil enkel de waarheid haar recht geven, over alles een open geest houden, en de nuance inzien in het debat. Als je natuurlijk geconfronteerd wordt met extreme wit/zwart meningen, dan wordt je snel in een hoekje geduwd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Je hoeft ook geen volledige genome analyse te doen als je enkel maar geïnteresseerd bent in een aantal CYP iso-enzymen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Wat gebeurt er als een jood met een niet-joodse thuis komt, of een moslima met een niet-moslim? Een eremoord of een groot familiedrama in de moskee of de synagoge?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() Is Wouter van Bellingen een Vlaming?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb daar geen enkel probleem mee. Als ik een zoon of een dochter zou hebben zou het me niet kunnen schelen met wie ze thuis komen, zolang ze maar gelukkig zijn. Het enige verschil tussen mij en jullie is dat ik geen absolutist ben: ik zie nuance in de dingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Je geeft dus toe dat de kostprijs van een CPR onderzoek allesbehalve relevant is. Citaat:
Maar "een aantal" cytochroom P enzymes is dan weer veel te laag gerekend. En zelfs dan nog is het onbetaalbaar om dat standaard voor iedereen te doen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik was niet degene die de honden uit de stal haalde. ![]() Eén van jullie zei dat er bij mensen geen rassen bestaan omdat er mensen van "gemengd bloed" bestaan. Ik haalde dat er onderuit door te zeggen dat er ook honden van "gemengd bloed" bestaan, en dat dat niet het bestaan van hondenrassen tegenspreekt. Ik heb nergens beweert dat er tussen mensenrassen even grote verschillen zijn als tussen honderassen: dat maak jij er enkel van. Dat bedoel ik er nu mee dat jullie geen enkele zin hebben voor nuance. Jullie denken puur zwart/wit: ik hou rekening met relevante medische en forensische gegevens, in plaats van slaafs de politieke correctheid te volgen, en daarom maken jullie me onmiddellijk een "voorstander van rassentheoriën." ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar men gaat langs Vlaamse wegen, komt men u Maria tegen. Dit is een symbool van de volkseigen aard. Dat is niet meer. En het had toch ook een (beperkte) charme. Waar we ons wel voor moeten hoeden is dat we geen cultuurvreemde waarden binnenhalen die niet passen in ons democratisch bestel. Maar dat er 'vreemd bloed' ons bloed zal komen vervoegen en reeds vervoegd heeft, dat is al aan de gang, al sinds de jaren 50 en 60. Dat is niet meer tegen te houden. Wereldwijd niet. De wereld wordt (is?)een dorp. Laatst gewijzigd door system : 2 november 2007 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Partijlid
|
![]() Dat men hier een over genetica begint te schrijven, gaat boven mijn petje!
Dat men de stelling niet begrijpt (tot daar aan toe), herlees dan mijn postings. In de kop van het bericht staat (Vlaams) wel tussen haakjes...dat ervoor BLANK staat zien jullie niet... 135 replieken en maar één iemand die het heeft begrepen...dan kan ik maar een antwoord geven...ARM VLAANDEREN. alléé jongens doe jullie best! |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() tragisch. Dan wel komen bleiten over hoe weinig nuance er getoond wordt. Welk deel van mijn post begreep je niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier al meermaals gezegd;het zijn niet wij maar onze kinderen en vooral kun kinderen laters die ermee zitten opgescheept. Maar tis mooi om weten nu dat uw ware aard hier aan het tonen bent nu en we allemaal kunnen lezen nu wat voor persoon je bent;een egoist en al de rest kan de pot op. |
|
![]() |
![]() |