![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb de indruk dat de "belgenmoppen" in Nederland aan het uitsterven zijn; heel af en toe nog een, meestal te flauw om mee te kunnen lachen en/of die ik al kende uit 60-70-er jaren.
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Lachen mag alleen als migranten de moppen vertellen! ![]()
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een pastoor overlijdt en moet op zijn beurt wachten aan het portiersloket bij Petrus; er zweeft een Antwerpse juwelier binnen, zojuist gedood bij een roofoverval door jongeren en pastoor kent hem wel van gezicht. De koopman wordt onmiddellijk naar voren gehaald en uiterst minzaam doorgeleid; dit zint de pastoor niet en hij vraagt op hoge toon om uitleg. Petrus: "Eigen Volk Eerst". ![]()
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tot voor een paar jaar zou ik nog kunnen lachen om deze pastoorsmop. Nu moet ik eerst kijken of CGKR het wel goed vindt of niet. beetje "hoe heetten ze alweer" ginder in moskou! (tussen haakjes: het CGKR is NIET bemand als afspiegeling van de maatschappij: het CGKR is bemand als VOORSPIEGELING van de maatschappij voor degenen die nog nie dood zijn.)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2007 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Gouverneur
|
![]() Heb juist op 't nieuws gehoord dat de zuster van ben allal een steunfonds heeft opgericht.
Ze moesten dat geld onmiddellijk aanslaan en gebruiken om de slachtoffers van benneke te vergoeden. Maar ja. D�*t zou te goed zijn zeker.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Stuur hem naar een Islamitische rechtbank...sharia past bij hem.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Burgemeester
|
![]() Terwijl ik vanmorgen in mijn auto geduldig voor het stoplicht wachte, kwam er een man met een oranje voetbalpetje naar mijn auto toegelopen. Hij klopte op mijn raam en wenkte mij dat hij me iets wilde vragen. Ik deed het raam open, waarop hij zei; "Hebt u het al op het nieuws gehoord? Het Marokkaans voetbalelftal is in Korea zojuist gegijzeld en ze vragen 10 miljoen euro losgeld. Als dit bedrag niet voor vanavond wordt betaald, worden alle spelers met benzine overgoten en levend in brand gestoken!"
"Ik ga daarom alle auto's langs om te collecteren" zei de man. Terwijl ik mijn portemonnaie tevoorschijn haalde vroeg ik hem hoeveel men gaf, waarop hij antwoorde: "de meesten geven vijf liter". |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Haha
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |