Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 november 2007, 13:52   #121
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
België kan niet MEER belachelijk gemaakt worden dan het al is. In Frankrijk en Nederland spreekt men dan ook inderdaad over BELGENmoppen, niet over Vlamingmoppen (maar dat zit er misschien aan te komen, gezien onze nakende onafhankelijkheid)
Ik heb de indruk dat de "belgenmoppen" in Nederland aan het uitsterven zijn; heel af en toe nog een, meestal te flauw om mee te kunnen lachen en/of die ik al kende uit 60-70-er jaren.
Oud 1 november 2007, 16:01   #122
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ik heb de indruk dat de "belgenmoppen" in Nederland aan het uitsterven zijn; heel af en toe nog een, meestal te flauw om mee te kunnen lachen en/of die ik al kende uit 60-70-er jaren.
Ik vrees dat dioe plaats hebben moeten ruimen, zoals bij ons, voor de migrantenmoppen, die nu ook lanzame dood sterven wegens het CGKR

Lachen mag alleen als migranten de moppen vertellen!

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2007, 16:14   #123
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Ik vrees dat dioe plaats hebben moeten ruimen, zoals bij ons, voor de migrantenmoppen, die nu ook lanzame dood sterven wegens het CGKR

Lachen mag alleen als migranten de moppen vertellen!
Ik ken er nog 1 die iets moderner is en misschien nog niet bij iedereen bekend:

Een pastoor overlijdt en moet op zijn beurt wachten aan het portiersloket bij Petrus; er zweeft een Antwerpse juwelier binnen, zojuist gedood bij een roofoverval door jongeren en pastoor kent hem wel van gezicht. De koopman wordt onmiddellijk naar voren gehaald en uiterst minzaam doorgeleid; dit zint de pastoor niet en hij vraagt op hoge toon om uitleg. Petrus: "Eigen Volk Eerst".

Oud 1 november 2007, 16:59   #124
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken er nog 1 die iets moderner is en misschien nog niet bij iedereen bekend:

Een pastoor overlijdt en moet op zijn beurt wachten aan het portiersloket bij Petrus; er zweeft een Antwerpse juwelier binnen, zojuist gedood bij een roofoverval door jongeren en pastoor kent hem wel van gezicht. De koopman wordt onmiddellijk naar voren gehaald en uiterst minzaam doorgeleid; dit zint de pastoor niet en hij vraagt op hoge toon om uitleg. Petrus: "Eigen Volk Eerst".

met katholieken mag men blijkbaaar nog lachen in dit gecensureerd land. maar vervang de pastoor aub niet door "marokkaan": dat kost je wèl 2500 euro boete en in het beste geval enkel je job met dan wel het etikat "rassiest" op je hoofd geplakt.

tot voor een paar jaar zou ik nog kunnen lachen om deze pastoorsmop. Nu moet ik eerst kijken of CGKR het wel goed vindt of niet. beetje "hoe heetten ze alweer" ginder in moskou! (tussen haakjes: het CGKR is NIET bemand als afspiegeling van de maatschappij: het CGKR is bemand als VOORSPIEGELING van de maatschappij voor degenen die nog nie dood zijn.)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2007 om 17:01.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2007, 19:02   #125
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Heb juist op 't nieuws gehoord dat de zuster van ben allal een steunfonds heeft opgericht.

Ze moesten dat geld onmiddellijk aanslaan en gebruiken om de slachtoffers van benneke te vergoeden.

Maar ja.
D�*t zou te goed zijn zeker.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2007, 23:50   #126
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat ik Laeremans heb gevonden, op Internet; het lijkt mij echter onwaarschijnlijk dat hij in enige functie gerechtigd is tot grensoverschrijdende onderhandeling ..... ??

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bart_Laeremans
gewoon een persoonlijk initiatief...U mag toch ook naar een staatshoofd schrijven indien u dat wil ? Of dat staatshoofd uw raad gaat opvolgen is een ander paar mouwen natuurlijk...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2007, 01:19   #127
Webcrusader
Provinciaal Statenlid

Webcrusader's schermafbeelding

Standaard

Stuur hem naar een Islamitische rechtbank...sharia past bij hem.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking.
De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam.

''
Webcrusader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2007, 22:48   #128
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard

Terwijl ik vanmorgen in mijn auto geduldig voor het stoplicht wachte, kwam er een man met een oranje voetbalpetje naar mijn auto toegelopen. Hij klopte op mijn raam en wenkte mij dat hij me iets wilde vragen. Ik deed het raam open, waarop hij zei; "Hebt u het al op het nieuws gehoord? Het Marokkaans voetbalelftal is in Korea zojuist gegijzeld en ze vragen 10 miljoen euro losgeld. Als dit bedrag niet voor vanavond wordt betaald, worden alle spelers met benzine overgoten en levend in brand gestoken!"
"Ik ga daarom alle auto's langs om te collecteren" zei de man.
Terwijl ik mijn portemonnaie tevoorschijn haalde vroeg ik hem hoeveel men gaf, waarop hij antwoorde: "de meesten geven vijf liter".
Amaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 18:26   #129
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amaj Bekijk bericht
Terwijl ik vanmorgen in mijn auto geduldig voor het stoplicht wachte, kwam er een man met een oranje voetbalpetje naar mijn auto toegelopen. Hij klopte op mijn raam en wenkte mij dat hij me iets wilde vragen. Ik deed het raam open, waarop hij zei; "Hebt u het al op het nieuws gehoord? Het Marokkaans voetbalelftal is in Korea zojuist gegijzeld en ze vragen 10 miljoen euro losgeld. Als dit bedrag niet voor vanavond wordt betaald, worden alle spelers met benzine overgoten en levend in brand gestoken!"
Terwijl ik mijn portemonnaie tevoorschijn haalde vroeg ik hem hoeveel men gaf, waarop hij antwoorde: "de meesten geven vijf liter".

Haha
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 19:00   #130
André de Hollander
Minister

André de Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaS Bekijk bericht
Ik ben rabiaat voorstander van het afschaffen van ons huidige gevangenissysteem en het installeren van arbeidskampen.

Het "opnieuw klaarmaken voor de maatschappij", en dit ga ik nu even los beschouwen van wat voor maatschappij dat momenteel ook mag zijn want dat zou deze discussie te veel doen afwijken, kan mijns inziens veel doeltreffender gebeuren door een onderwerping aan fysiek zware, intensieve en doelloze arbeid. Laat gevangenen minstens 14u per dag arbeiden. Laat hen ervaren waarom ze beter uit de gevangenis blijven en dat de kansen die de maatschappij hen biedt te verkiezen zijn boven de misdaad.

In de doelloze arbeid ligt de kiem tot zelfreflectie en de mogelijkheid om zijn leven te beteren. Jammer dat Theodor Eicke de grapjas moest uithangen en de uitspraak "Arbeit macht Frei" zo'n wrange connotatie geven...
Vervang doelloze voor nuttige en ik ben het helemaal met je eens. Onbetaald uiteraard. Zo kunnen ze tijdens die fysiek zware intensieve arbeid een deel van hun aan de gemeenschap aangebrachte schade terugbetalen.
André de Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 19:03   #131
André de Hollander
Minister

André de Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geloof niet dat dit forum de plek is voor racistische 'grappen'. Het marokkaans voetbalelftal staat hier niet ter discussie, ze hebben betaald werk.
André de Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 19:43   #132
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Foei!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be