![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Space Quest, Hero's Quest, ... bijna alle oude Sierra games en heel wat lucasgames = verhaal (en dat zijn games) Ik snap niet waarom je je afvraagt waarom verschillende genres van games iets te maken zouden hebben met slechts 1 genre van game (de first person shooter). En nog minder waarom je shooters gelijkstelt met games in het algemeen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net daarom zijn games als Crysis en Bioshock toch wel anders. Crysis omdat het een game is dat op het randje balanceert van wat een computer vandaag aankan en ontzettend realistisch overkomt. (ik vind het gewoon leuk om Noord-Koreanen uit een wachttoren te knallen, so sue me...) En Bioshock... zoek het eens op; qua verhaal en sfeer is dat gewoon een knappe game. Er zijn hopen films die nog niet in de buurt komen van sommige 'betere' games. Er is uiteraard ook ontzettend veel rommel op de markt....
![]() |
![]() |
#125 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Onderstaande antwoorden zijn van een vriend van mij (Ubuntu-freak):
Citaat:
Persoonlijk werk ik zelf ook veel liever met BSD, ik heb vroeger voor dat Ubuntu bestond een FreeBSD en even een OpenBSD desktop gehad. Mijn tweede pc draaide toen op FreeBSD en ook even op NetBSD. Ik kwam wel oorspronkelijk van Linux namelijk eerst RedHat toen Gentoo (denk ik) en uiteindelijk BSD ![]() De PC die ik als router gebruikte voor ik mijn draadloze router had draaite eerst op Linux maar al gouw had ik daar ook FreeBSD op draaien. En die PC heeft ook enorm lang zeer goed gedraait tot dat ik mijn router kocht, die overrigens Linux draait ![]() Persoonlijk voelde ik me veel meer thuis op BSD dan op Linux, maar sinds Ubuntu ben ik <3 op debian en vooral op de Ubuntu distro. Ik vind de default instellingen (ondanks ik enkele packages zelf heb gecompileerd om wat aanpassing door te voeren) voor mij ideaal. Windows vind ik maar een kaal systeem als je het hebt geinstalleerd. Maar ieder zijn ding, ik vind apt-get geweldig, maar ik was dan ook altijd de port van BSD gewoon (alles dus zelf compileren). Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja hoor... ik heb genoten van de eerste wolfensteins e.d., maar intussen is het altijd maar schieten zonder na te denken. Het is een console game geworden op PC. Ik beperk me liever tot strategy games (zoals command and conquer 3 dat is) en betreur het heengaan van de echte leuke adventure games van het vroegere Sierra. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Opnieuw het antwoord van die vriend van mij (hij zou zich wel mogen registreren hier, de luierik
![]() Citaat:
Een heerlijk python script. Ik gebruik het echter wel om de interessante filmpjes te bewaren. Ik kan echter wel een hoop youtube filmpjes op het zelfde moment draaien, maar ik heb momenteel ook niet echt een doorsnee pc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waar ik me vooral aan dooderger, bangelijke games als Far Cry waar dan vanaf level zoveel aliens rondlopen, idem Wolfenstein zoveel, daar krijg 'k het echt van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toen was het echt uitspelen met walktrough om te kijken hoe het afloopt. Hoe sneller, hoe beter en voor de rest je m'en fou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga nog effe command and conquer spelen... Tiberium wars... zalig spel maar je hebt er wel een kast van een pc voor nodig. En ik vind de game snelheid te hoog liggen.
|
![]() |
![]() |