![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Indien dat zo is, heeft hij meer werk om de 'ware islam' ginds te gaan aanleren, dan hier op een forum het 'zwart maken' tegen te gaan.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Is het aangenamer op dit forum zonder Fikr_el7or ?
Fikr_El7or betekent : free thinker .. Ik ben nu bezig een beetje aan het oefenen want in de toekomst moet ik aan de slag gaan met openbaar debatteren ![]() Mvg Yahya
![]() |
#123 |
Partijlid
|
![]() De naam was Abdallah Ait-Oud, lijkt mij precies wel een islamiet te zijn
![]() |
#124 |
Parlementslid
|
![]() Voor sommigen mss wel, ik stoor mij niet aan u... Uit het onomstotelijk bewijsbaar feit dat ook u een mens bent, hebt u zowiezo het recht om ook hier uw gedachten mede te delen...
Volgens mij niet direct de best gekozen naam dan, maar wie ben ik... What's in a name, uiteindelijk... veel succes... Laatst gewijzigd door Zyp : 14 november 2007 om 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doutroux verdedigde zijn daad niet door zich te beroepen op zijn religie, snap je dit niet of doe je alsof? Dat verschil moet je toch zien, die vader doodt zijn dochter omdat zij geen goede moslima is!Misschien was Doutroux wel atheist! Waar blijf je dan met die vergelijking??? Je moet nog veel leren voor je openbaar kunt dicussieren hoor, je ligt zo omver!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jij mag dat denken dat ik geen goede naam heb gekozen beste Zyp.
Dank je! Mvg Yahya
![]() |
#127 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
yahya, ik zie nog steeds geen haar vallen... Mag ik daar nu ook de meest correcte conclusies aan verbinden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat jij denkt hoeft niet de waarheid te zijn hoor, jou eigen mening en dat is alles .. er zijn veel veel veel mensen die deze vergelijking HEEL GOED gaan begrijpen .. Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
God is barmhartig en geeft jou veel kansen , mischien ook levenslang om na te denken en berouw te verrichten ... MVg Yahya
![]() |
![]() |
#131 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#132 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Trouwens, als allah zo barmhartig is tegenover iedereen, zelfs ongelovigen zoals ik, waarom zijn zovele van zijn volgelingen dat dan niet? Hoeven zij het voorbeeld van hun god niet te volgen? Laatst gewijzigd door Zyp : 14 november 2007 om 00:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Geopenbaard vََr de Hidjrah. Dit hoofdstuk heeft 60 strofen.
![]() |
![]() |
#134 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, natuurlijk is het geen waarheid dat islam voorschrihjft dat meisjes maagd moeten zijn en hun ouders dienen te gehoorzamen, dat heb ik vast verkeerd begrepen van al uw broeders?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat klopt maar nergens zegt de islam dat de vaders hun dochters mogen doden indien ze iets tegen de islam willen.
Mvg Yahya
![]() |
#137 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
[SIZE=1][/SIZE] Laatst gewijzigd door bolle : 14 november 2007 om 00:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik vraag u, geef mij het ERGSTE waarmee ik uw god zou kunnen beledigen... Ik ZOEK naar een straf... Maar ik verbind daar ook bij uitblijven daarvan conclusies aan. Voor mijn part zegt u dat het beter is om god te plezieren, door bvb rond een ingekorte knotwilg van minstens 50 jaar te gaan dansen... allemaal goed... maar iets waarmee ik, of u, of IEMAND god kan bewijzen... want tot nu toe hebt u en alle gelovigen een hele theorie, hypothese, maar geen gram meer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Levenslang ongelovig blijven en de islam verwerpen .. Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De islam schrijft de vrouw absolute gehoorzaamheid voor aan vader en echtgenoot!
Dus; als vader zegt' je trouwt met je neef' is er maar een correct antwoord'' dat is goed''. Evenmin mag ze samenwonen met een niet moslim, ongehuwd zonder toestemming van ouders. Doet zij dit wel dan beledigt ze de eer want ze handelt niet volgns de voorschriften van de koran, en moet gestraft worden, die straf is cultureel bepaald, volgens de koran mag ze gestenigt worden, want ze heeft seks zonder echtgenoot en dat is een zware zonde. |
![]() |
![]() |