![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Dat politievoertuig ziet er mij anders wel zwaar toegetakeld uit. Als we de these van een ongeval verwerpen dan hebben die agenten anders wel serieus met hun leven gespeeld.
Al iets bekend over wie de eigenaar is van die moto? Hoe oud moet je eigenlijk zijn in Frankrijk om een moto te mogen besturen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
18 voor een "normale" moto cylinderinhoud>49cc , vroeger 14 voor een 25kmh en 16 voor een 40kmh, maar ik meen dat er iets veranderde (te verifiëren) Ik las dat de twee slachtoffers resp. 15 en 16 waren Laatst gewijzigd door filosoof : 28 november 2007 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() 20 Minutes heeft dat nieuws ook:
http://www.20minutes.fr/article/1975...ers-le-Bel.php Le Nouvel Observateur eveneens: http://tempsreel.nouvelobs.com/actua...ons_de_li.html Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 28 november 2007 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Het artikel in Le Monde:
http://www.lemonde.fr/web/article/0,...-982356,0.html Eens kijken wat Le Figaro schrijft.... http://www.lefigaro.fr/actualites/20...le-trouble.php Laatst gewijzigd door filosoof : 28 november 2007 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat maakt het nu uit of die twee jongeren schuldig zijn of niet? Waar het hem om gaat, is dat een meute woeste vreemdelingen de boel flink op stelten zet, bibliotheken, auto's en scholen in de fik steekt, buurten terroriseert, met scherp op de politie schiet, kortom, zich gedraagt als een bende wilde apen. Normale mensen doen dat niet, wie er ook onterecht mag doodgereden zijn. Of moeten wij Vlamingen soms net hetzelfde doen bij elk auto-ongeluk dat door de politie veroorzaakt zou kunnen zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik weet iets wat zou helpen: een hoofddoekenverbod!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() en een verbod om minderjarigen een educatieve tik te geven, uiteraard.
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#132 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
De wanhoop in mijn ghetto is niet te onderschatten, zowel bij auto- als bij allochtonen. Hier vind men onder de autochtonen massa's drugsverslaafden, die ook voor overlast zorgen, omdat ze met zichzelf geen weg meer weten. Veel van hen zien de migranten hun kansen afpakken en hoe zou je dan zelf zijn. Zou jij het leuk vinden dat je telkens achteruit gestoken wordt voor ongemotiveerd krapuul? Deze jongeren deporteren zal niets uithalen. Ik wens geen enkel land een karrevracht krapuul toe. Onze lakse regeringen hebben deze rondhangcriminelen gecreëerd door er teveel eieren onder te leggen. Dat moet dringend gedaan zijn. Een Belg die niet wil werken, wordt door de RVA geschorst. Een allochtoon die niet wil werken, kan een triestig discriminatieverhaal opdiepen en steun trekken van 2 OCMW's tegelijk. Sorry, maar ik ben die kutjongeren meer dan beu. Als ze geen verantwoordelijkheid kunnen opnemen in onze samenleving, moeten ze er uit. Zo simpel is het. Alles verpesten voor iedereen en onze eigen jeugd tot nazi's kneden lost inderdaad niets op. In mijn ogen zou al een deel van het probleem opgelost zijn, door politie en leger met scherp op dat krapuul te laten schieten. Dat is dan al een deel opgeruimd en dan kunnen hun kansen gegeven worden aan de jongeren die het wel verdienen. Ik weet dat ik scherp klink, maar ik zie geen vredelievende oplossing meer, daar is teveel kwaad voor geschied. Dat racaille mag de straat niet overnemen, voor de veiligheid van iedereen. Het gaat hier niet over mensen, maar over zielloze monsters zonder geweten die door geen enkel zinnig mens zullen gemist worden. En hierbij spreek ik zowel over messentrekkende allochtonen als criminele autochtonen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 28 november 2007 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Helpen de allochtonen daar in het bejaardenhuis ? ![]()
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Gouverneur
|
![]() Maar ze zouden wel willen?
![]()
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Goede vraag...
Als het op werken aankomt zijn ze er niet graag bij! Getuige daarvan de Jobday voor allochtonen bij de VDAB... 5.000 huisbezoeken afgelegd,reclame gemaakt,verschillende instanties die samenwerkten en wat bracht het op???? 150 van de 5.000 allochtonen kwamen op de werkaanbiedingen van de VDAB af. ![]() Zegt genoeg volgens mij. Maar onze linkse rakkers zullen wel weer een uitleg hebben denk ik... |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister
|
![]() Citaat:
bewijst anderzijds wel dat nt elke allochtoon lui is, mr wél dat de meeste het wél zijn. mss voldeden er te veel allochtonen niet aan de gestelde vereisten, nu ja, wat mij betreft is de oplossing simpel ..... idd, buiten met die soort !!!
![]() |