![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Teken nu meer dan ooit, want onze cher roi is alweer aan het proberen om de Vlamingen in het zak te zetten!!
Open VLD zal nu moeten bewijzen wat ze zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3777
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fijn dat je toegeeft dat de vakbonden erbij betrokken waren.
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ondemocratische instellingen moeten zich niet moeien in democratie, maar zwijgen in alle talen en vooral in eigen boezem kijken. Een vakbondsafgevaardigde!
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat de VLD is daar twijfelt toch niemand meer aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3897
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Ik kan al dat gezever over "niet toegeven" echt niet uitstaan. In plaats van rationeel na te denken over wat het beste is voor dit land, de drie gemeenschappen en de mensen, en met degelijke studies proberen uit te vissen wat nu precies het effect zou zijn van zaken zoals fiscale autonomie en of het nut heeft om de kinderbijslag of de rolstoelen te regionaliseren (om zo de Franstaligen te overtuigen), lijkt de focus van het hele debat, tenminste aan Vlaamse kant, te gaan over "NIET TOEGEVEN!!!" Belachelijk gewoon.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 3 december 2007 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() Jaja, over succes gesproken....Wallonië is na al die miljarden transfers ook nog altijd een put zonder bodem met veel blaffende honden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Er moeten in de politiek ALTIJD toegevingen gedaan worden. Overigens, wie geeft jou het recht te bepalen wie een Vlaming is en wie niet? Of geldt het territorialiteitsbeginsel dan ineens niet meer?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 3 december 2007 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() Dat moet van de Walen ja, de Vlamingen moeten toegeven en u heult met de vijand mee, anti-Vlaming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
![]() En ik ben geen anti-Vlaming. Het is niet omdat ik uw blind geloof in "den Vlaemschen Heilstaet" niet deel dat ik geen Vlaming zou zijn of een anti-Vlaming zou zijn. Het is dit soort nationalisme waar een Open Vld-senator nog niet zo lang geleden naar verwees als "het sluipende gif". Ik herhaal ook de woorden van Kurt Van Eeghem (ik denk toch dat hij het was die dat zei in De Zevende Dag): ik wil niet wakker worden in een Vlaanderen van "goede Vlamingen" en "slechte Vlamingen". Niemand, en ik herhaal, NIEMAND mag zich het recht toe-eigenen om te bepalen wie een "goede Vlaming" en een "slechte Vlaming" is, of wie van de Nederlandstalige Belgen in Vlaanderen en Brussel, en de anderstaligen met Belgische nationaliteit in Vlaanderen, een "Vlaming" is. Ik ben Vlaming EN Belg, en daarmee uit! ![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() Die petitie gaat goe vooruit.
Tip: ik heb hier en daar al gehoord dat mensen de bevestigingsmail niet krijgen. Als dat het geval is kijk eens bij 'ongewenste mail' |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Is het zoals bij een eerdere petitie voor Vlaamse onafhankelijkheid waarbij heel wat mensen twee keer tekenden?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Goede Vlamingen zijn Belgen en slechte Vlamingen zijn VB'ers, dat is de realiteit nu in dit land dus stop met die zever. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest weiger ik te reageren op deze post.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4093
![]() |
![]() |
![]() |