![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had mijn lichten aan, er was geen zebrapad, hij was zelf een autorijder. Hij stak gewoon over zonder te zien wat er aan kwam. Ik heb alles dichtgeslagen en het was millimeterwerk. Tijd dat fietsers en voetgangers ook eens verantwoordelijkheid opnemen. Ik ben zelf ook vaak voetganger en probeer te interrageren met "de sterke weggebruiker".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn voorganger (die maar +/- 30 km/h reed) wou 2 fietsters voorbijsteken, en op het moment dat de snuit naast die fietsters kwam, ging madam op hare velo ineens het straat oversteken naar haar huis... de chauffeur had gelukkig goeie reflexen, maar moest meegaan met die fietster zodat de chauffeur al bijna op het voetpad reed aan de overkant van't straat... dan had de fietster iets door...
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 17 januari 2008 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ²
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De raad die ik van de (overigens bijzonder vriendelijke) officieren kreeg was om een paar keer heel diep in en uit te ademen, en dan onmiddellijk in één keer te blazen... En ja hoor: ik blies 0.348 mg/l, dus een minnelijke schikking ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo ver mogelijk uitbollen (als je op een 90km baan zit en je moet eraf kan je gerust een km op voorhand in neutraal zetten ... tegen dat je aan je straat bent moet je niet meer remmen om af te slaan! optrekken maar toch niet boven de 1250 toeren komen ... daar moet je je serieus voor concentreren (vooral met die tdi zesbak waar we mee rijden) enfin, dat is allemaal lol voor als ik eens met de auto moet rijden hoor ... doe mij maar flitsen met de moto ! ik heb ze dus allebei in mij : de racezot (met de moto) en de zondagsrijder (in t kwadraat, ik merk soms zelf dat ik ergerlijk bezig ben ... maar zuinig! 4,9l met een 1900 tdi in gemengd verkeer ! geloof me, dan moet je ergeren ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
logisch ook, die zit in mijne slipstream, ik trek die dus eigenlijk voort ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 18 januari 2008 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In princiepe kan drag heel simpel worden gesteld: hoge druk vanvoor, lage druk vanachter de auto (relatief). Door de aanwezigheid van de andere auto, wordt die lage druk zone achter je auto opgeheven. De eerste auto verlist dus de lage druk zone, en de tweede auto de hoge druk zone voor hem. Dus netto gezien gaan beiden er op vooruit. Ook een beetje de reden waarom coereurs graag in peleton fietsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |