![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
zonder vooruit te komen? ![]() maar wél één miljoenhonderdvijfenvijtigduizend doden! Laatst gewijzigd door filosoof : 14 december 2007 om 13:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat een perfide opmerking, het soort dat ik normaal enkel van Poetin en Chavez zeloten verwacht. Maar zich wel voorstander verklaren van het Amerikaanse 'liberty and freedom' principe zeker.
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
*knip* Geachte, Niet iedereen wenst dergelijk expliciet materiaal onder ogen te krijgen. Een eenvoudig linkje volstaat. Met vriendelijke groeten, Diatonos Laatst gewijzigd door Diatonos : 14 december 2007 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Onrechtvaardige oorlog of niet, ik vind het zwaaien met dergelijke foto's in een discussie gewoonweg onfatsoenlijk. Want dan kun je maar beter stoppen met discussiëren en elkaars mening verticaal klasseren.
![]() |
#128 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 1. Omdat het emotionele argumentatie is die enkel ertoe dient om het zogenaamd onmenselijk karakter van discussiepartner in de verf te zetten. Met onmensen voer je geen discussie. Wat verwacht je nu eigenlijk als reactie hierop? 2. Omdat voor een hele hoop andere oorlogen en conflicten dergelijke documentatie niet voorhanden is, en men daar slachtoffers wel kan wegrationaliseren. In die zin is een conflict of een oorlog blijkbaar erger dan een andere omwille van de 'beeldekes'. In Tsjetjsenië b.v. is alles koek en ei. 3. (Persoonlijk) Omdat ik er een hekel aan heb om het leed van anderen in een conflict in een totaal verwoest land te gebruiken op een discussieforumpje om te tonen hoe groot mijn hart wel is. In louter woord en beeld weliswaar. En voor ik weer in het censuurkamp gestoken wordt: ik verbied jou niets, hoor. Ik vind het gewoon onfatsoenlijk.
![]() |
#130 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 14 december 2007 om 16:24. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik word wat ouder en dan spaar ik liever mijn energie ![]() Ik trap daar niet meer in. Allé, toch niet altijd. Citaat:
Citaat:
Je kunt het gaan proberen met beelden, maar dan merk je dat voor hetzelfde effect te bereiken, de beelden steeds krachtiger moeten worden. Als men dit bovendien moet gaan doen voor elk conflict, krijg je een lijkenlawine op alle journaals. Ik betwijfel sterk of zo'n overkill (pun not intended) dan wel een positief resultaat gaat opleveren. Als mensen iets niet willen weten, gaan ze bij elke poging hen met de neus op de feiten te drukken nog verder achterover leunen. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga er alvast niet op reageren, als iemand wilt discussiëren op zon' dom kinderlijk niveau dan bedank ik ervoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet ook best wel dat er onschuldige slachtoffers kunnen vallen bij folterpraktijken, maar dat het zou gaan om 80 of 90% is gewoonweg bespottelijk. Die terroristen vormen m.i. een dringend probleem op wereldniveau dat moet worden aangepakt, net zoals andere kwesties. Dat er daarbij wat onkuise praktijken komen kijken (zoals in alle tijden van oorlog) is nu toch geen verrassing of iets nieuws? Mijn punt is dat als het gaat om informatie los te krijgen uit enorm gevaarlijke terroristen, dan zie ik niet in wat daarmee mis is. Als je het gaat proberen op een vriendelijke manier of door onze rechten op hun te weerspiegelen, dan krijg je niets los. Dan lachen ze je uit. De harde aanpak is de enige echte klare taal voor zo'n types. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |