![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Stel, een moslim stelt een specifieke vraag over de gemeentelijke regels mbt het offerfeest. De loketbediende draagt een pin van gaia, en beantwoordt enkel en alleen op deze specifieke vraag. De loketbediende heeft zijn werk correct gedaan, maar hij/zij kon er ook voor kiezen om bv. een brochure mee te geven met uitgebreide uitleg. Nadien hoort de moslim van een vriend over het bestaan van de brochure en herinnert plots de pin van de loketbediende. Bestaat hier dan geen schijn van vooringenomenheid en dus een probleem bij het accepteren van de loketbediende bij een volgende bezoek (al deed de bediende strikt genomen enkel zijn werk) Citaat:
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hadden de vlaamse hoeren maar wat meer op Marlientje geleken...'t zou allemaal niet zijn gebeurd...
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Proficiat!!! En gemeend zenne. Is het bewijs dat er nog mensen zijn met een "stalen" karakter.
![]()
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() Spa rood, schudden met de fles, stopke eraf en floep hetgeen vol was is half leeg. Is ook met de laatste verkiezing gebeurt, wat hard geschud en floep ze waren de helft kwijt!
![]() Spijtig dat schudden met Spa blauw geen resultaat opleverd, zit geen leven en geen beweging in. Voor deze zijn hardere middelen noodzakelijk, moet me letterlijk uitgieten wil men het kwijtraken. ![]()
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met wisselde regelmaat toonden men beelden van Nederland en hoe de allochtoonse vrouwen zich daar kleden en hoe dit gebeurde in de steden in het thuisland. In de steden in het thuisland, jeans, T-shirts met of zonder halsuitsnijding merendeel op en top westers gekleed waren de dames daar. Nederland, klederdracht tot op de grond, hoofddoek, indien jeans er een rokje over en hoofddoek. Naar het schijnt volgens de programma makers zou de oorzaak liggen in, zij die emigreren naar het westen over het algemeen personen heren/dames zijn die uit afgelegen gebieden komen en zelfs een probleem hebben met de levenswijze in hun eigen steden. Wie zou nu één moment kunnen geloven dat deze heren/dames ooit begrip gaan opbrengen of overbrengen op hun jeugd voor de westerse cultuur, waarden, normen, tradities, zeden of wat dan ook. Ze kunnen/konden het nog niet eens opbrengen in het thuisland waar bepaalde zaken hun meer eigen zijn dan in het westen. Daar stonden ze al afwijzend tegen het onzedelijk westers gedoe zoals zij dit beoordelen. Misschien één klein vraagje aan de predikers van de multicul, indien "wij" ons vasthouden aan onze zeden, wetten, cultuur en traditie's en van allochtoonse kant hetzelfde gebeurt zoals we al meermaals hebben mogen aanschouwen. Waar ligt dan de eindmeet en wie gaat deze halen zonder kleerscheuren? Zou het kunnen dat men van de predikers van de multicul het antwoord, "om de lieve vrede te bewaren moet de autochtoon het voorbeeld geven en water bij de wijn doen" mogen verwachten. Want in deze richting wijst toch zowat heel de links progressieve uitleg en oprichting van een bepaald centrum nietwaar.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 13 december 2007 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Burgemeester
|
![]() als men naar België komt om te wonen, leven werken dient men zich aan te passen aan onze levenswijze.
er word hen niet gevraagt hun godsdienst te verwerpen, enkel om hun godsdient niet te laten gelden in het dagelijkse leven. met dit dagelijks leven bedoel ik de samenleving met de Belgen, thuis doen ze waar ze zin in hebben, net zoals de Belgen. ik had ooit een werknemer van turkse origine, tijdens het vasten vroeg hij me of ik er geen bezwaar tegen had dat hi de vasten volgde. ik antwoorde hem dat ik daar geen probleem mee had, ik kon hem tenslotte niet dwingen te eten, zolang de werkzaamheden daar niet onder lijden. gezien hij een job in de bouw bij me had heeft zijn vastenperiode niet lang geduurd aangezien hij door zijn onregelmatige etenswijze gecombineerd met het zware werk overdag al gauw slap en onvoldoende bekwaam werd. hij heeft onmiddelijk zijn vastenperiode opgeheven en is blijven voortwerken. dit noem ik een zeer positief voorbeeld van hoe iemand zijn godsdienst tracht te behouden tot er problemen komen in onze samenleving en zich er dan ook aan aanpast. wat het OCMW betreft, zoals algemeen geweten mogen de werknemers van een overheidsbedrijf hun godsdienst tijdens hun diensturen niet laten gelden ten aanzien van de bezoekers/klanten, dus is het hoofddoekverbod geheel terrecht. zij die hier problemen van maken zijn mensen die zich gewoon weg niet willen aanpassen aan onze cultuur en dusdoende verziekers van onze samenleving.
![]() |
#133 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister
|
![]() Volgens mij ofwel in een stripwereld ofwel een rijkelijke fantasie waar ze zelf in gelooft!
![]() Islam is vrede en liefde!! ![]() Bekeer je tot de Islam zou ik zeggen en dan praten we nog eens!! Vrouwen worden onderdrukt gans hun bestaan en mogen niets zeggen of doen. Man man en dat noemen ze vrede en liefde ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Islam is een pest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Stel vast forummers,af en toe kruipt die Mol uit haar hok.
Hou nu eens op met je druk te maken Marleen.Denk aan je hartdruk ![]() Laatst gewijzigd door Gargamel : 26 april 2008 om 17:29. |
![]() |
![]() |