![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Ben je als nationalist voorstander van een groot Nederland | |||
Ja, in de katholieke traditie |
![]() ![]() ![]() |
12 | 50,00% |
Ja, in de protestantse traditie |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20,83% |
Neen, ik wens een katholiek Belgie |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Neen, ik wens een protestants Nederland |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,50% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() P (Vlaanderen sluit zich aan bij Nederland) = P (Vlaanderen wordt onafhankelijk) * P (Vlaanderen wil zich vervolgens aansluiten bij Nederland). Laten we zeggen dat de helft van de Vlamingen onafhankelijkheid wil, en een derde (terzijnertijd) aansluiting bij Nederland. 0,5 * 0,3 = 0,15. Dus 15% kans. Ik heb het hier wel over een termijn van 20 jaar ofzo, hè? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is een andere berekening. Ik zie een onafhankelijk Vlaanderen in deze som als een voorwaarde voor aansluiting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De EU is donkerblauw.
|
![]() |
![]() |