![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is Harley echt nog de norm ??? ik ruil voor geen geld mijn Honda CBF'je in hoor ! ... ze zullen er maar aan moeten leren wennen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor een "zwarte" cal 12 ben je al vlug ook een paar honderd of meer € kwijt (hij moet toch niet tussen je vingers ontploffen) Op de zwarte markt zal een gebruikt wapen met gedraaide loop het goedkoopste zijn, omdat dat mogelijk bij een misdaad gebruikt werd en er ergens een identifiëerbare kogel op vergelijking met een aangeslagen wapen ligt te wachten, misdaad waarvoor de koper riskeert extraproblemen te krijgen dus. Bij een wapen met gladde loop is een huls identifiëerbaar (door de sporen van slagpin en extractor op de huls) maar het projectiel is niet identifiëerbaar omdat een gladde loop geen eigen sporen laat op het/de projectiel(en) "Gewoon" extractor en slagpin vervangen of bijvijlen en het wapen is "clean". Dus alleen ezels kopen een gebruikt wapen met gedraaide loop van een onbekende (anders moet je buiten extractor+slagpin ook nog de loop vervangen, allemaal niet altijd gemakkellijk te vinden) Meer vraag naar gladde loop, minder aanvoer (niet die stocks vh oostblok) ==> hogere prijs. Maar al die onderdelen zijn toch niet meer zo gemakkellijk te kopen: dat wordt dus zélf frezen: véél plezier ermee. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 1976 bezocht ik de Rolling Stones in Den Haag, daar waren toen ook Angels die gewoon willekeurig op mensen begonnen te pissen en/of te meppen. Wat was ik blij toen er plotseling allemaal witte helmen van de ME verschenen en dat tuig onder luid applaus uit het stadion werd gezet. Ook hebben ze eens geprobeerd om het zwaar gereformeerde vissersdorpje Spakenburg op stelten te zetten. Ze kregen een enorm pak slaag van jonge kerels met bikkelharde knoestige vissersknuisten. Verbieden die bejaarde nozembende.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 15 december 2007 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me nogaltijd af wanneer we daar moeten voor voorkomen, tenslotte is armen en benen afkappen van mensen een ernstige misdaad. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Derek, ik merk dat je niets zegt over de heksenjacht die de laatste jaren gevoerd wordt in Nederland tegen de Club. Nochtans wordt chapter na chapter vrijgesproken. Laatst gewijzigd door HAMC : 15 december 2007 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zegt hij wel dat ze een bloemen ronde hebben of kerst stalletjes verkopen? ![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is lastig allemaal hoor. Zo'n oud tweeloopje afgezaagd is veel handiger. Je moet daar zo niet mee mikken. En nadien...wie weet na wat...de slijpmolen er op en in de lengte door-slijpen.
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Iets raken zonder mikken, zoals in de film dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet onnozel doen hé.
Je weet heel goed wat zo een afgezaagde tweeloop doet en hoe ver zich dat verspreid. 2 keer schieten en de ganse kamer is ligt door de vensters.
![]() |
#133 |
|
![]() In de film wel, in het echte leven zal u een beter effect verkrijgen door uw loop niet af te zagen maar door een choke te steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn toch niet van gisteren neem ik aan?
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Maar wat zou het punt dan zijn om zoiets onder uw jas te steken, hoeveel mensen wil u dan tegelijk doodschieten?
Laatst gewijzigd door HAMC : 15 december 2007 om 14:21. Reden: Hoofdletter vergeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schiet met iets dat er zeker op zit hé.
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Maar als dan u bedoeling is van duidelijk te maken dat Hells Angels altijd gewapend rondlopen zou u aardig bedrogen kunnen uitkomen, tenslotte worden we regelmatig opzijgezet om gecontroleerd te worden.
Zo zijn er bij ons nog altijd mensen die geseind staan voor de zaak van 98, waar we trouwens allemaal zijn vrijgesproken. Iedere keer dat die gecontoleerd worden - alcohol controle bijvoorbeeld, gaan die voor een paar dagen de gevangenis in en dan worden ze vrijgelaten. Een bericht van ontseining krijgen ze niet, zoals die agent zei, dat mag niet van de procueur in Gent. Hells Angels in Belgie die gewapend rondlopen zullen niet lang vrij rondlopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Ja, zou wint u altijd natuurlijk want als het dan niet in de volgwagen ligt dan light het misschien in de volg-volgwagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst waren het vooral ruziezoekers en vechtersbazen, nu zijn ze het pad opgegaan van de zware criminaliteit. Dat die chapters niet verboden kunnen worden zegt alleen maar dat er nog te veel mazen in de wet zijn.
![]() |