![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() Почему вы всегда говорите вещи как то?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Door zo'n karikatuur van VOLLEDIG Vlaanderen (ze spraken niet over het deel separatisten, maar wel over Vlaanderen in zijn geheel) te maken, zijn ze meer dan terecht zwaar op de korrel genomen. De uitzending was wel degelijk een (om het in de favoriete Waalse term heden ten dage uit te drukken) kaakslag voor de Vlaamse gemeenschap. Trouwens: U bent ZELF bezig met die schijtflaminganten te beledigen mocht U dat nog niet opgevallen zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#126 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar verder was het inderdaad een schandelige karikatuur.
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ikzelf kreeg verschillende telefoontjes van bevriende Walen en ik verzeker je : ze waren in paniek. Trouwens het eerste wat ik hoorde was : Ce qui devait se passer, est passé!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben er anders vrij zeker van dat ik dat gezien had op de internetversie van het gebeuren. Daarna is er echter een half uur lang geen mededeling geweest dat het zever was.
Weet er iemand de volledige uitzending soms liggen op internet - d.i. inclusief wat er onmiddellijk voor dat nepjournaal uitgezonden werd. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Take 01. Velen hebben het tweede vliegtuig in de WTC zien vliegen rechtstreeks op televisie. Wat als achteraf zou gebleken hebben dat het fictie was? Take 02. Wat als alle beelden van de oorlog in Irak geënsceneerde beelden blijken te zijn? Take 03. Er werden geënsceneerde beelden gebruikt om de oorlog met Irak op gang te trekken, remember ... Take 04. Bye Bye Belgium. Om de mensen wakker te schudden. Op het randje, qua deontologie. Niet erover, voor zover eenmalig. Take 05. Alle beelden op het internet. Daar is niet de minste controle. Take 06. Berlusconi op z'n eigen tv-kanalen, die hoeveel procent van de media controleren? Take 07. KGB-moordenaar Poetin op de russische televisie. Take 08. Reportage over de russische duikboot Koersk waarin gesuggereerd wordt dat een amerikaanse torpedo de Koersk deed zinken. Take 09. De videotapes van Al Qaeda. Take 10. De kleur van het kostuum van Bush, de opgezette schouders in dat kostuum. En ja ook bij ons: de 30 seconden turbotaal, het sloganesk populisme, de stopwoordjes "respect, "goed bestuur", "staatshervorming", "woord houden", het gezever van "ik werk dag en nacht", allemaal tekenen aan de wand ==> een soort van fictieve politiek, want alleen beleden in woorden, alleen beleden voor de camera. *** Fictie vs realiteit
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 17 december 2007 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Ijzerbedevaart is een herdenking voor de slachtoffers, beter gezegd kannonenvoer, van WO I en voor "Nooit meer Oorlog" Ze is separatistisch omdat de staat waarvoor deze jongens gestorven was, liever straten met hun grafstenen plaveide en weigerde toe te geven aan de rechtmachtige gelijke rechten.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 18 december 2007 om 00:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Partijlid
|
![]() Ik vraag mij net hetzelfde af. Waarom reageren de Vlamingen die de uitzending gezien hebben bijlange zo hysterisch niet?
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hadden misschien op de details gelet? Valt het je ook op? Mij in ieder geval vanaf de eerste keer dat ik de beelden zag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de Menenpoort herdenken de Britten ook ieder jaar hun oorlogsslachtoffers. Nog altijd met hetzelfde ritueel als kort na WO I. Is hun herdenkingsceremonie dan ook "ouderwets"? Op elf november legt men in de meeste Franse gemeenten een krans neer bij de oorlogsmonumenten gepaard met een korte ceremonie. Ook ouderwets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
DEnk maar aan BDW, en onze vriendjes van het VB. Om maar te zwijgen van al die vendelzwaaiers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb een dubbel gevoel over het nepjournaal, enerzijds is het einde van België niet langer een taboe; anderzijds was de manier waarop RTBF Vlaanderen afschilderde ook niet bepaald netjes te noemen (nu ja, van de RTBF had ik ook niets anders verwacht). En wat die vendelzwaaiers betreft: er stonden er ook genoeg voor het koninklijk paleis. |
|
![]() |
![]() |