![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De publieke opinie keerde zich tegen de politici die regeerakkoorden tegenhielden! Wat kan je dan anders nog doen? Juist...allemaal aan de kant gaan staan en staan toekijken hoe de Belgische krachten zelf alles doen. Dat zou pas snugger zijn geweest... nuja dat bepaalde partijen vooral bestaan uit laagopgeleiden zal hieraan niet vreemd zijn zeker? Wees blij dat de N-VA er nog is. Want van Spirit...ahja bestonden die nog? En het Vlaams Belang...sorry jongens, maar het is zoals het is: jullie hebben zoveel stemmen en nooit erin geslaagd binnen te breken in het establishment. Zei Dewinter niet in 2006 dat ze in enkele gemeentebesturen zouden geraken? Dat mandatarissen daarvoor zelfs hun positie binnen hun partij wouden voor opgeven? Wel...die blufpoker is hem duur te staan gekomen. Nergens regeert het Vlaams Belang mee. In studentenkringen noemen ze dit een loser... . Vlaams Belangers, kies eens andere leiders: de peilingen geven jullie nog goed 15 %, of gaan jullie blijven doen zoals de groenen: oude krokodillen doen opdraven en zich dan afvragen waarom ze toch niet bijwinnen. Is de N-VA een kleine partij? Ja. Maar wij steken tenminste onze nek uit. Of zit het hier op dit forum ook vol oenen die nog niet weten dat je zelf in een systeem moet indringen voor je het wil veranderen? Ik groet jullie.
![]() |
#122 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hopelijk zal je over enkele jaren mij wel kunnen smaken ![]()
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() Wij staan toch niet aan de kant? In de Vlaamse regering voeren wij mede het beleid. En zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen dat wij nu gewoon onze parlementaire rol binnen de regering gaan uitspelen? Ik kan me al voorstellen wat je had gezegd indien we een minister hadden: verrader, postjespakker (altijd grappig, in sé zijn zelfs de LDD -en VB-politici ordinaire postjespakkers, wat ze ook beweren), ... .
maar we zijn er wel nog steeds bij betrokken, en dat, mijn beste, is NIET aan de kant staan...
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het VB zijn losers achter een cordon, daar gestoken door onder andere de mensen waar de NVA mee samenwerkt. en wees herust, die zijn hetzelfde met u van plan als dat ze met de VU hebben gedaan. En dan mag BDW staan schreeuwen tot hij zwart ziet dat hij geen separatist is en dat de NVA zeker niet het einde van Belgie wil, het zal allemaal niet helpen. Als u nu nog niet begrepen heeft dat het Belgie eerst is voor de CVP, wel, dan verdient u wat de NVA toekomt volgens de CVP. Misschien ziet u vroeg of laat wel in dat de CVP uw partij gaat kapot maken zodat die NVA stemmers maar 1 optie hebben, VB stemmen, dat mag gerust van de CVP, het zijn toch losers achter een cordon. |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Binnenkort kunt u zich ten volle bewijzen, nogmaals, ik hoop echt dat ik verkeerd ben. |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus CD&V mag kiezen: groot blijven en het ACW negeren of naar het ACW luisteren en de ontploffing van de partij.
![]() |
#128 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder doe ikzelf waar ik mee bezig ben: aan de weg naar boven timmeren en daarbij een grotere schare meenemen.
![]() |
#130 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is gewoon een feit aan het worden. Ik zeg u: veel mensen bij CD&V zijn verdoken Vlaams-nationalisten, maar het is zoals je werk: je bent jong, je wil carrière maken en deelnemen aan het beleid...ik kan het best begrijpen, maar ik kon dat persoonlijk niet opbrengen. Thans zit ik in mijn woonplaats bij het bestuur van de pas opgerichte N-VA.
#132 |
Europees Commissaris
|
![]()
#133 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]()
#135 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() Het verbaast me niks
![]() Is daar ook een N-VA -afdeling dat eventueel lokaal in kartel zit?
#137 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]()
#139 |
Gouverneur