![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK had het over betogingen, Kortaf. De witte mars was maar één van de vele geweldloze betogingen waaraan ikzelf deelnam.
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al eerder 'NON' gezegd.
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het was een reactie op het gedreig van Anna List (in een andere draad, meen ik) dat als de federale kieskring erdoor kwam, hij lid zou worden van Voorpost en "dat Luc Vermeulen hem zou zou moeten tegenhouden". Dat soort loze praat waar de tegenstander eens minzaam moet mee lachen, maar dat tegelijk wel ontieglijke schade aanricht. Jij weet overigens dat ik ook op de Witte Mars en ook eerder al bij de Antwerpse betoging voor Connerotte was, en later in de Witte Beweging actief was. Maar dat terzijde. |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is koud en nat buiten, ik zou zeggen kom binnen en drink een tas warme koffie, maar als je per sé in mijn voortuin wil blijven zitten kan ik je niet tegenhouden natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben Anna list niet.
En zo zijn er nog meer. Zwartengeel bijvoorbeeld. Hoe dan ook. De meest vreedzame betoging in Belgique ooit bracht 300.000 mensen op de been. Met als enige resultaat dat een parlementaire commissie de Belgische ziekte als enige verantwoordelijke aanwees. Ik wil ook geen burgeroorlog, maar die zullen we evengoed krijgen als in 1830 als puntje bij paaltje komt. En wat doe jij als de Franstaligen de lont aan het kruitvat steken? De Vlamingen zullen dat immers NOOIT doen. Dat weet jij even goed als ik.
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NON. Probeer je warme koffie maar kwijt te geraken aan Superstaaf en Kim.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 januari 2008 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
#127 |
Europees Commissaris
|
![]() In elke geval zal ik hier niet komen roepen dat Luk Vermeulen me moet tegenhouden.
|
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() Jammer. Ik zal je goede raad wel opvolgen, ik bel Staaf eens op.
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
we moeten niet zeveren: NL en FR zijn nu gelijkwaardig. ik heb nog de tijd gekend dat iemand die wat meer geld begon te verdienen dan de anderen overschakelde en FR begon te spreken. |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er moet dus nu verzet en actie komen als jij een beter 'tool' hebt dan Voorpost op dit moment, dan mag je t zeggen. VVB (de Tak vleugel mss) ? |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat het is niet voldoende van goede ideeën te hebben, je moet ook het talent hebben om ze te kunnen verkopen. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
electrorale actie zal te laat komen : B zal op dat moment herstelt zijn met nog een paar extra grendels. |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bedoel je Bruno Valkeniers ? ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 11 januari 2008 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu een goedgemaakte website starten waar men zijn voornemen kan kenbaar maken om PDB te stemmen in geval van federale kieskring, kost weinig moeite en zou al een sneeuwbaleffect kunnen teweeg brengen. Tien mensen die zich enkele maanden lang intensief willen inzetten volstaat.
|
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vroeg wat je wél zou doen.
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja, mochten zij toch de meerderheid halen, kunnen ze doen wat ze willen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Werd er bij laatste verkiezingen in VS ook niet strategisch gestemd met achteraf veel mensen die het zich beklaagden? Of waar was het weer? Je weet nooit wat de gevolgen zijn van Strategisch stemmen |
|
![]() |