![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Selectief quoten kan niet via een link naar een volledige bestaande posting.
En dat weet je best. Zo is het wel duidelijk wie hier verwerpelijk en zielig doet. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 februari 2011 om 00:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1383 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
pa-ra-siet
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar weet u hoegenaamd NIETS van.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ben jij toch een klein kind zeg. Ik zei als eerste dat het niet zomaar om een hoopje cellen ging.
Jij sprak dat tegen. En later deed je alsof het om jou punt zou gaan. Over parasieten heb ik het geeneens gehad. Maar je doet maar hoor. Ik reageer hier niet meer op. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 februari 2011 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik merk uit de wijze waarop u schrijft dat u sowieso nog niet vaak met vrouwen gesproken heeft, laat staan met vrouwen die een miskraam hadden of een abortus ondergingen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 4 februari 2011 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1392 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
waarop ik antwoordde: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=696 en ik quote: Citaat:
juist. het is wat het is, een hoopje cellen, maar aangezien gij daar meer in ziet dan dat, bouwde ik voort op uw redenering. Citaat:
Je bent Citaat:
Baai Paulus
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1393 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u abortus slechts tot het voorkomen van hart- en hersenactiviteit moreel aanvaardbaar acht, kunt u toch niet echt instemmen met visies die juist abortus wel na dat tijdstip willen mogelijk maken? Wat is dan nog de waarde van uw eigen visie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je haal postings van Jan en ik door elkaar alsof wij één en dezelfde persoon zouden zijn. Mijn bewering was dat het niet zomaar om een hoopje cellen ging. Jij sprak dat aanvankelijk tegen en later deed je net alsof het jou punt zou geweest zijn. Kijk maar hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1327 en hier ;http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1368 Maar enfin. Het punt is gemaakt. We zijn het dus eens met elkaar. Het gaat dus niet om zomaar een hoopje cellen zoals een wrat bijvoorbeeld. Blij nu? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1396 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 4 februari 2011 om 00:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch wel een beetje grappig. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 februari 2011 om 07:44. |
|
![]() |
![]() |