![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1362 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1364 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik, en anderen, hebben een duidelijk testbaar punt waar bewustzijn begint: hartslag en hersenactiviteit. Wanneer loopt de ziel het lichaam binnen? Heb je daar enige testen voor?
![]() |
![]() |
#1365 |
Staatssecretaris
|
![]() De tijd dat we niets over de functies van de hersenen afwisten is al zeer lang gepasseerd.
![]() |
#1366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 3 februari 2011 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1368 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat het inderdaad niet zomaar een hoopje cellen is zoals een wrat.
Het gedraagt zich meer als een parasiet, die doen ook aan neuroimmuno-endocriene manipulatie om maar niet door het immuunsysteem aangevallen te worden
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop toch eens met die onnozele vergelijkingen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1371 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Uw zogezegde wetenschappelijk aureool is er geen. Immers u verwart iets conceptie is inderdaad wetenschappelijk vaststelbaar, maar de betekenis die u eraan verbindt, is dan weer subjectief. U meent dat dit een reden is om abortus helemaal onaanvaardbaar te maken. U verbindt dus iets medisch met iets moreels. En juist die combinatie is subjectief te noemen. Er is op dit moment geen bewijs voor iets als een onsterfelijke ziel, als u iets heeft mag u dit altijd aanreiken. Voor zover we weten zijn de hersenen de bron van ons bewustzijn.
![]() |
![]() |
#1372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook. En dan?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik noteer echter eens te meer de bijzonder opvallende tegenstelling in het pro-abortuskamp. U pretendeert dat de aanwezigheid van hersen- en hartactiviteit de toelaatbare abortusperiode afsluit, daar waar anderen hier met veel gemak stellen dat een vrouw recht heeft op een abortus gedurende de volledige duur van de zwangerschap. Als u echter uw standpunt serieus neemt, moet u wel ernstige bezwaren hebben tegen dergelijke standpunten. Of niet soms? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1375 |
|
![]() nice try jan
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1300 nice try Pieke ![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1377 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het pro-abortuskamp is dan ook geen officiële organisatie met een overeengekomen standpunt. Mijn standpunt heb ik hier al meermaals gegeven, abortus tot 12 weken daarna alleen bij levensgevaar. Ik zie de hersenen als bron van bewustzijn, dat is inderdaad subjectief, voordat je erop springt. Dat wil niet zeggen dat ik het andere standpunt niet kan begrijpen, maar als het aan mij lag zou het niet zo gaan.
![]() |
![]() |
#1378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1379 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1380 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |