![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 4 oktober 2021 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1382 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die Afrikanen een probleem noemt omwille van hun Afrikaanse levensstijl? Ik weet niet hoe je dat anders kan benoemen.
![]() |
#1385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() If it walks like a duck and talks like a duck ...
![]() |
#1386 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
U benadert alles namelijk op een nogal rare overdreven rationele manier. Voor mij is het omleggen van een mens, zeker als die mens niet de intentie heeft om mij om te leggen vele bruggen te ver. Ik heb ook nooit de neiging gehad iemand te willen omleggen. Er is nog zoiets als een geweten. Dat geweten houdt mij tegen om zulke dingen te doen, en niet of ik ermee weg kan komen. Ik moet nog met mezelf kunnen leven he. Laatst gewijzigd door lancalot : 4 oktober 2021 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1387 | |
Minister-President
|
![]() Hij heeft waarschijnlijk geen probleem met de levensstijl zelf, maar met de overlast die die levensstijl eventueel bezorgt.
![]() |
![]() |
![]() |
#1388 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1390 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het grappige trouwens: wat velen "menselijk" noemen, is juist wat dierlijk is. Het typisch menselijke is om logisch en rationeel te argumenteren, en dat archaisch systeem te onderdrukken he. Citaat:
je wil HET AKKOORD AANGAAN om die andere niet om te leggen, als daar een groter voordeel voor jou in zit, BIJVOORBEELD DAT ANDEREN U OOK NIET OMLEGGEN. DAT is iets dat voor mij steek houdt: het contract: "ik wil niet omgelegd worden, en ik wil anderen omleggen, maar het eerste is voor mij meer waard dan het tweede". Als iedereen in de groep dat concept hanteert, dan sluiten we met elkaar een akkoord af dat we het offer brengen om de wens om anderen af te maken te laten varen, in ruil voor de veiligheid van de wetenschap dat anderen mij niet zullen afmaken. Ik denk dat dat een veel solider basis is voor een "staakt het vuren" tussen leden van een groep dan lulkoek over geweten en zo. Het is ook wat bijvoorbeeld de USA en de USSR belet hebben om elkaar aan te vallen he. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 oktober 2021 om 09:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer maar helaas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met negers die bijvoorbeeld vanop de tweede verdieping hun vuilzak naar beneden gooien op het trotoir ipv die naar beneden te brengen, heb ik een probleem, ja. En zo zou ik nog even kunnen doorgaan, maar dit heb ik zelf gezien toen ik op bezoek was in Denderleeuw. Maar hey, het zal wel mijn racistische aard zijn die bovenkwam, nietwaar, want wij horen dat soort cultuur-verschil immers te omarmen.
![]() |
#1393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik reeds stelde, dat wil niet zeggen dat als men daarover praat, men dat ook gaat doen. Maar DAT hangt af van de situatie. In een situatie waar mensen redelijk zijn met elkaar, is elkaar afmaken waarschijnlijk NIET de favoriete oplossing. Maar in een situatie waar een groepje denkt dat zij het zo bruin kunnen bakken als ze maar willen, moet die optie tenminste besproken kunnen worden. Dat op zich zou zelfs aanleiding kunnen geven dat dat groepje zich wat gaat kalmeren he... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed. Lancalot en co hebben een punt en ik had moeten weten dat het met u altijd discussiëren is op ongelijke voet.
![]() |
![]() |
#1395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geldt ook voor jou.
![]() |
#1396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het eerder niet kunnen functioneren in een beschaafde omgeving, maar dat zal wel mijn racisme zijn dat weeral opborrelt.
![]() |
#1397 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Discrimineren omdat iemand neger/blank/jood is, dat is verboden.
![]() |
![]() |
![]() |
#1398 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Aan de 'onze' is er veel te veel aangebreid geworden wat er niet in thuis hoort. Het gevaar hiervan is, dat men de onveranderlijke essentiële Grondwet vervormt tot een gewone wet, die dan volgens de politieke mode gewijzigd kan worden bij elk voorval, dat zich hiertoe leent.
![]() |
![]() |
#1399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alleen in moffenland was dat het geval. Ook in Congo konden de collaborateurs van Pol II het zo zwart bakken als ze wilden. De slachtoffers, of hun nazaten roeren zich nog elke dag, maar voor het Belgisch regime volstaan waardeloze excuustruzen. En haar soldaatjes zagen dat het goed was, en...zwijgen als vermoord.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 oktober 2021 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we vandaag in ons politiek landschap kijken is dergelijke houding ten aanzien van Afrikanen enkel nog bij het Vlaams Belang en zijn aanhang terug te vinden.
![]() |