![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14001 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() nuff said ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14002 |
Banneling
|
![]() Threat of US strikes passed to Taliban weeks before NY attack
Help us build the pipeline or else! Good read http://www.guardian.co.uk/world/2001...n.september113 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14003 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef daar waar mogelijk gewoon de bron van informatie , om zweverige discussies te voorkomen. Citaat:
Dat is uw keuze daar ga ik verder ook niet over blijven zeuren. Ik heb hier al heel veel foto's , video's , getuigenverklaringen , artikelen , wetenschappelijke onderzoeken, ter onderbouwing van mijn beweringen . Van u verwacht ik hetzelfde. Citaat:
Als ik u was zou ik me niet teveel uitlaten over het geloven van onzin.[/quote] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14004 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef daar waar mogelijk gewoon de bron van informatie , om zweverige discussies te voorkomen. Citaat:
Dat is uw keuze daar ga ik verder ook niet over blijven zeuren. Ik heb hier al heel veel foto's , video's , getuigenverklaringen , artikelen , wetenschappelijke onderzoeken, ter onderbouwing van mijn beweringen gegeven, van u verwacht ik hetzelfde. Citaat:
Als ik u was zou ik me niet teveel uitlaten over het geloven van onzin.[/quote] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14005 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() North tower collapse
zie de core , deze staat nog overeind ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14006 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar rust uw claim dan op? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14007 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14008 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14009 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14010 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14011 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw foto wijst nochtans wel op het tegendeel...
Dat is dus niet bewezen aangezien de corecollums zelfs als ze opgeblazen worden in de kelders als het hart van het gebouw op zich zullen inzakken en zo alle verbindingen onder een zo hoge spanning brengen dat deze het begeven... Zie het naar binnen krullen van de buitenste cores onder het inslagpunt... De instorting die daarop volgt houdt de cores al nagenoeg overeind tot het puin is neergekomen... Citaat:
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=ESaIEVxLnK4 En dan zie je dat het maar een stuk van die cores betreft... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14012 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NIEMAND die explosies hoorde of zag net voor de instortingen NIEMAND die enige sporen terugvond van explosieven ... hou nu toch eens op met jullie gezever and get a life
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14013 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen explosies hoorbaar of zichtbaar
collapse north tower : http://www.youtube.com/watch?v=btftaMMav4I Laatst gewijzigd door atmosphere : 27 december 2009 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14014 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ???
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14015 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14016 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=2N2Jd...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=Qiye0...eature=related interessant ook op 1m10s voorbeeldje van dat men zeker was dat de towers gingen neerkomen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14017 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wel met zekerheid te zeggen valt is de hoeveelheid schade aan de perimeter columns! Daar waren er zeer veel van uitgeschakelt, aan één zijde bijna allemaal ! En aan de hand van getuigen verklarigen en het feit dat er puin van het vliegtuig zo'n beetje dwars door het gebouw heen ging mag je aannemen de de core zwaar beschadigd was , verbogen , afgebroken weggeslagen kolommen daar dus. Citaat:
Citaat:
- Hebben de instortingen niets te maken met de plane impacts en de branden volgens u ? -Waar zijn uw aanwijzingen betreffende de branden in WTC7 die er volgens u al waren voordat de torens instortte ? Waar rust uw claim dan op?[/quote] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14018 | ||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik laat u meerdere foto's zien met de branden op (waar de torens mee op staan!) en u komt achter bewijs vragen? En tegelijkertijd toont u een foto waarop het ontbreken van rook bewijs moet zijn dat er geen brand was!? Soit, U hebt zonet weer aangetoond dat u hier al die maanden een discussie zit te voeren die gebaseerd is op aannames en veronderstellingen, u bent dus niets anders dan een hoop tijdverlies. Laatst gewijzigd door Akufen : 28 december 2009 om 08:25. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14019 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() idem een getuigenis hiervan ... zelfkennis? vele believers zijn reeds verdwenen omdat hun leugens werden ontmaskerd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14020 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "aannames en veronderstellingen" ??
FDNY Assistant Chief Joseph Callan: "Approximately 40 minutes after I arrived in the lobby, I made a decision that the building was no longer safe. And that was based on the conditions in the lobby, large pieces of plaster falling, all the 20 foot high glass panels on the exterior of the lobby were breaking. There was obvious movement of the building, and that was the reason on the handy talky I gave the order for all Fire Department units to leave the north tower." Source Callan: "For me to make the decision to take our firefighters out of the building with civilians still in it, that was very tough for me, but I did that because I did not think the building was safe any longer, and that was just prior to 9:30. Demolition Expert verwacht collapse: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nog een brandweerman getuigenis: Citaat:
Laatst gewijzigd door atmosphere : 28 december 2009 om 13:37. |
||||
![]() |
![]() |