![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of kanaalduikers. Laatst gewijzigd door daiwa : 19 juni 2020 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1402 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorstanders van confederalisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zal de N-VA hun koers moeten verleggen naar de splitsing van het land. De Walen krijgen loon naar verdiensten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In deze topic gaat over de NVA. Dus... Laatst gewijzigd door Boduo : 24 juni 2020 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Thx ! Interessant. Conservatieve geest die perfect past binnen wat ik graag noem 'het Nieuw Ethisch Reveil' van N-VA + CDV en het Blok. Tante nonneke en nonkel pater om hun heldendaden in congo zitten ophemelen, lofzangen over de katholieke kerk als emancipatie machine ![]() ![]() ![]() Komaan... dit is toch niet meer ernstig in 2020 ? Wat me ook opvalt, is dat hij serieus de kont zit te lekken van de Blokkers door het meermaals te hebben over 'de vlaams nationalistische partijen' waarbij hij dus het Blok als gelijkgestemden neerzet... ![]() Vraag : is het puur propaganda binnen een plan om kiezers te winnen ? Of meent die 'huisideoloog' dat ? En wat is zijn gewicht binnen het partijbestuur ? Of is het een taakverdeling ? -hij mag ze aan de kont likken en hen opvrijen -de GL stampt ze daarna terug in het cordon ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1412 |
Banneling
|
![]() Ah dan is het goed, de anderen verspillen ook, dan kan de vlaamse regering natuurlijk niet achterblijven, goed bestuur is maar een verkiezingsslogan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allé, noem een partij die de laatste periode minder met het geld gesmeten heeft dan de nva (of zou smijten als ze er de gelegenheid toe had) ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 |
Europees Commissaris
|
![]() [/[quote=Vrijheideerst;9371097]https://twitter.com/JorenVermeersc1
De huisideoloogQUOTE]Omdat ik de man niet kende heb ik hem even opgezocht. Hij lijkt me de geschikte persoon te zijn om het élan de N-VA in goede banen te leiden. Hetgeen me vooral opvalt is zijn gezonde kijk op de politieke families in Vlaanderen die hij als één geheel beschouwt, de enige juiste interpretatie. Onmiddellijk springt de onvermijdelijke panda erop en tracht de man belachelijk te maken, een bekende truk van de nieuwbakken open VLD'er die er maar niet slaagt zijn minipartijtje enig gewicht te geven. De man moet zijn zieltogend partijtje aan de grotere MR linken om toch maar iets te betekenen. Jij, N-VA hater bij uitstek en in deze geestesgenoot van panda, reikt natuurlijk wat graag de nodige informatie aan. Nu nog een passende bijnaam voor de man verzinnen. Iets pittigs in de aard van bardogan. Ik had eerst naar Stalin gekeken maar ik vermoed dat je geestesgenoot niet akkoord zal gaan. Hij heeft onlangs bewegende beelden van een brakende man gepost, samen met een colonne marcherende Duitse soldaten. Een piste die het overwegen waard is. Inmiddels wens ik jullie veel geluk. Jullie zullen het nodig hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1415 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1416 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=robert t;9372139][/
Citaat:
Als zij in iemand die gevangen liet doodhongeren een heldin zien, tsja...
![]() |
![]() |
![]() |
#1417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg we zijn nu toch ook niet achterlijk. In het land waar iedereen Sint Niklaas speelt, en waar bovenop iedereen in Sint Niklaas geloofd, is iedereen verplicht om min of meer mee te spelen (en staat goed bestuur gelijk aan minder slecht bestuur).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1418 |
Banneling
|
![]() De nva is geworden wat ze de anderen zat te verwijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1420 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Spijtig genoeg maar dat is ook mijn idee er over.
Beloftes, blablabla, jobkes en in de pocket.