![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1402 |
Banneling
|
![]() In 44 voor Christus was er een werelddictator die voor gratis graan zorgde voor alle armen.
Het zou niets te vroeg zijn als in 2011 een nieuwe werelddictator voor gratis woonst zorgde voor alle armen. Laatst gewijzigd door eno2 : 9 oktober 2010 om 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eno, verkoopt al uw bezittingen.
Jezus raadt het ons ook aan. Breng alle papieren in orde en ga met uw laatste euro's naar een stam in Zuid Amerika. Leef van de omgeving en geef u over aan uw nieuwe cultuur als bosjesman.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 9 oktober 2010 om 08:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben al een bosjesman. Ik heb al geboekt voor mijn eilandparadijs, bij de ingang van een van de laatste oerbossen, in alle richtingen drie uur varen verwijderd van de bewoonde wereld. Laatst gewijzigd door eno2 : 9 oktober 2010 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1405 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar Caesar gaf ons gratis graan. Laatst gewijzigd door eno2 : 9 oktober 2010 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 |
Banneling
|
![]() Bon, ik heb langer dan vijf jaar op de wachtlijst gestaan (voor een sociale woning)
In dei tijd ben ik drie keer moeten verhuizen. een keer wegens afbraak bouwvalligheid. Tweede keer wegens verder onverhuurbaar (moest gerenoveerd worden) derde keer omdat de eigenaar er zijn zoontje inzet. Nu ben ik het beu. Ik wacht niet meer op de wachtlijst. Ik heb iets betaalbaars gevonden op een paradijslijk eiland in het zuiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1407 |
Staatssecretaris
|
![]() 5 jaar? Krijg je wegens dringende redenen geen hogere plaats toegewezen? Ik weet dat dit in bepaalde gemeentes toch het geval is. Ik kan me ook niet indenken dat nieuwe belgen drie jaar moeten wachten. Was er geen hotel beschikbaar in je buurt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1408 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, ik geloof dat hij reeds enkele woningen geweigerd heeft omdat ze hem niet bevielen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1409 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je vindt dat dus geen groot schandaal dat ze de (minder behoede) mensen langer dan vijf jaar op wachtlijsten laten staan? Laatst gewijzigd door eno2 : 15 februari 2011 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die gasten hebben geen hart en ook geen geweten, alleen wachtlijsten. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 februari 2011 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1411 |
Banneling
|
![]() Ik word weliswaar niet terug dakloos, maar ik ga wel terug grotendeels onder de blote hemel leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar woon je dan nu ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet ge nu nog niet dat die vijf jaar (en zelfs vijftig jaar, moest het zoveel zijn) van geen belang zijn. Enkel het aantal punten telt. Enkele tips : word leefloner, trouw, zorg dat ge ne hoop kinderen ten laste hebt... en ge hebt Uw sociale woning na ne dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1415 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik sta eerste op de wachtlijst nu, na meer dan vijf jaar. Morgen ga ik naar de sociale woningfirma om ze te vertellen dat ik expatrieer, en dat ze hun sociale woning in hun gat kunnen steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1416 |
Minister
|
![]() Jammaar wacht eens, Eno2, jij vertelde ons toch een tijd geleden dat jij niet een minderbedeelde was?
Ik probeer je niet op je paard te krijgen hoor, 'k vraag me dat nu serieus af.
![]() |
#1417 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is 51 jaar arm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, arm zijn is relatief. Zo verdringen momenteel de migranten zich, om hier arm te kunnen zijn. Daklozen, die zijn arm, ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1420 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alleszins op gebied van arbeidsethiek.