![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 |
Partijlid
|
![]() ga naar de kraamkliniek, daar is er op elk moment van de dag wel een bewijs
![]() |
#1402 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 |
Partijlid
|
![]() euh , poging?? Feit bedoel je
![]() |
#1404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Graag enkele BEWIJZEN!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1405 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() we hebben toch altijd de waarheid in pacht.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1407 |
|
![]() Door eventueel homo adoptie goed te keuren gaan er ander landgenoten gediscrimineerd worden.
Namelijk mensen die uit het buitenland een kind willen adopteren. Aangezien er landen zijn die geen kinderen willen afstaan ter adoptie aan landen welke homo adoptie goedkeurt zouden er gewone mannen en vrouwen uit de boot kunnen vallen. Hoe gaan we de kinderwens dan vervullen van die mensen ? Of gaan we die discrimineren met de mededeling : pech gehad ? Gewoon omdat we wilden dat homo's de theoretische mogelijkheid hebben om kinderen te adopteren kunnen jullie je adoptie vergeten ? Nu heb ik geen wetenschappelijke quotes van professoren die dit kunnen bevestigen maar ik heb zo een vermoeden dat er meer heterokoppels een kind uit het buitenland willen adopteren dan homo's. U kan gerust quotes van profs te voorschijn halen om dit tegen te spreken. Wat moeten die mensen dan doen ? Of laten we dat kind gewoon lekker stikken in het buitenland in zijn miserie. Shit ook politiek correct zijn heeft zijn prijs. 't is wel een vreemd kind in een arm land dat de prijs zal betalen. So who cares ? Laat het gewoon toch creperen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1408 | |
Banneling
|
![]() tegenradigaard,
Kijk eens even naar de praktijjk om ons heen. Daar kan je alvast heel wat uit leren. We kunnen uiteraard iedere moeilijkheid teniet doen door niets toe te laten! ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1409 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1411 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is opvallend dat Peace (en anderen) niet in zijn gegaan op mijn laatste (ernstig, wetenschappelijk, onderbouwde) posting alhier, ook de posting van Chill komt maar weinig inhoudelijke tegenargumentatie. Peace heeft natuurlijk al wel toegegeven dat hij eigenlijk geen kennis van zaken heeft waardoor hij niet in staat was om voldoende in detail te treden in deze discussie, merkwaardig is het dan ook dat hij desondanks zijn onzin blijft verdedigen.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1412 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() En wat wil je hiermee nu eigenlijk aantonen? Hetgeen al eerder werd geschreven? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1415 |
|
![]() Maar het blijft een feit dat er landen zijn die geen kinderen willen afstaan ter adoptie aan landen waar homo's kinderen zouden kunnen adopteren.
Dit om te vermijden dat hun kinderen bij holebi's zouden terecht komen. Dus eigenlijk is die homo adoptieregel een manier om het Vlaams Blok punt xx (?) van het 70 puntenplan uit te voeren om er voor te zorgen dat er zo weinig mogelijk mensen van vreemde origine in het land komen ? Als ik zo verder redeneer dan komt het er op neer dat men kiest ook in homo kringen voor eigen volk eerst. Ze willen eigenlijk geen kinderen van vreemde origine. Neen ze willen volbloed Belgjes. Want door de holebi-adoptie op te eisen sluiten ze de grens voor een groot aantal kinderen van vreemde origine. Der zit precies een racistisch ondertoontje aan. Dat heb ik weer lekker tegendraads gevonden, vind ik van mezelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#1416 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Alle homoseksuelen zijn, diep vanbinnen, Vlaams Blokkers! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1417 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1418 |
|
![]() Vandaar de naam 'zwart Blok' of 'bruin blok' die ik hier sommigen zien gebruiken.
![]() |
![]() |
![]() |
#1419 |
Gouverneur
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1420 |
Banneling