![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14281 |
Staatssecretaris
|
![]() neen, dus graag wat meer uitleg of ik voel mij buitengesloten... of is het dat met mijn statuut van 'vreemdeling' ik automatisch er niet bij hoor?
![]() |
#14282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Police - Born in the Fifties
![]() |
#14283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paul van Vliet: Papa (is blijven steken in de sixties) (dat zegt mijn dochter ook altijd
![]() PAPPA De kinderen zijn naar bed Pappa rookt een stikkie En zet een ouwe plaat op van Bob Dylan Hij heeft nog lange haren Zoals die vroeger waren Maar zoals ze 't tegenwoordig niet meer willen Pappa loopt te dwalen Pappa kan niet slapen Pappa gaat weer bladeren In het Grote Beatle Boek Pappa zit te dromen Kan tot niets meer komen Pappa is de richting kwijt Papopa is op zoek Pappa denkt aan vroeger Samen slapen op de Dam Het leven leek een happening Waaraan geen einde kwam Pappa is blijven hangen aan de sixties Pappa is blijven steken in de tijd Pappa werd niet ouder Dan de flowerpower Pappa is een bezienswaardigheid Waar hij voor heeft gevochten Waar hij in heeft geloofd Dat krijgt hij van zijn kinderen Nu als verwijten naar zijn hoofd Pappa doe normaal Pappa ruim je troep op Pappa kan de grammofoon wat zachter Pappa ga naar de kapper Pappa niet die ketting Pappa doe niet stom want je loop achter Pappa ik wil slapen Pappa ik moet werken Pappa je loopt voor gek In die achterlijke broek Pappa ga nou trouwen En niet weer die Gouwe Ouwe Lees nou eindelijk een keer Eens een fatsoenlijk boek Pappa hou nou op Met dat gezanik over toen Pappa word volwassen En in godsnaam ga iets doen Pappa is blijven hangen aan de sixties Pappa is blijven steken in de tijd Pappa werd niet ouder Dan de flowerpower Pappa is een bezienswaardigheid Een vreemdeling in zijn eigen huis Waar hij niet meer zeggen mag Hoe mooi het nu had kunnen zijn Met wat hij toen voor zich zagYesterdayAll his troubles seemed so far away
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 26 juni 2007 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yves Deruyter - Born Slippy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kid creole & the coconuts - Annie, I'm not your daddy
![]() |
#14286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Talking Heads - Slippery People
![]() |
#14287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14288 |
Staatssecretaris
|
![]() Nu ga ik effe dom doen... dus iemand heeft een fobie voor gevederte diertjes met name vogels?? Dat iemand moet serieus wakker hebben gelegen van Pino in Sesamstraat dus...
![]() |
#14289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Armand: Wat het klootjesvolk wil weten
![]()
![]() |
#14290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14291 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14292 |
Staatssecretaris
|
![]() Sinead O'Connor --- Fire on Babylon
![]() |
#14293 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boney M.: The rivers of Babylon
![]() |
#14295 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14296 |
Staatssecretaris
|
![]() goo goo dolls - iris
![]() |
#14297 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zangeres Zonder Naam Scheiden doet lijden Wanneer het afscheidsuurtje slaat En iemand van je hene gaat Misschien voor lange tijden Dan kijk je zo elkaar eens aan Je schaamt je eig'lijk voor een traan Je wilt nog groot doen, beiden Een vliegeniersvrouw kust haar man Een kleine storing straks en dan Zal het geen weerzien geven Ze zegt: "Zul je voorzichtig doen?" En denkt: Misschien is deze zoen Een afscheid voor 't leven refrein: Scheiden doet lijden Afscheid brengt leed Lang kan het duren Eer je vergeet Iets wat je lief was Ging van je heen Scheiden doet lijden Voor iedereen Wanneer een huwelijk is gestrand Dan gaan twee mensen scheiden, want Modern zijn onze zeden Wanneer z'n koffers 't huis uit gaan Zegt hij, en blijft nog even staan "Vergeten wij 't verleden?" Zij antwoordt niet, van haat vervuld Zij laat hem gaan, hij was de schuld Dat zo de band moest breken 't Kind zegt 's avonds: "Paps is weg Maar mammie, waarom huil je, zeg?" Doch mammie kan niet spreken refrein Ik had er eens een oude hond Die liep de laatste jaren rond Met allerhande kwalen En toen 't zo niet langer kon Liet ik hem, voor het eind begon Door het asiel weghalen 'k Zie nog die trouwe hondekop Hij sloeg z'n bruine ogen op En stond m'n hand te likken Het was alsof hij zeggen wou "Dat had ik nooit verwacht van jou" 'k Stond als een kind te snikken refrein
![]() |
#14299 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14300 |
Secretaris-Generaal VN