![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1421 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En jij fantaseert er weer vanalles bij wat er in de verste verte niet staat, zoals de Moslimknuffelaars typeert.
![]() |
![]() |
![]() |
#1422 | |
|
![]() Citaat:
![]() Als er al een vrouw in de winkel te bespeuren valt, is het steevast een gesluierde. Nu moet er bij gezegd worden dat autochtonen in die wijken waarin de winkels liggen, zeldzaam zijn. Maar then again: voeding aangeraakt door autochtonen is volgens bepaalde groepen Moslims niet meer halal. Dat mag dus niet. Van concurrentievervalsing spreekt hier niemand, omdat men de juiste religie en de juiste kleur heeft. Voor geld maakt men het onderscheid halal - haram niet.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 maart 2011 om 02:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1423 |
|
![]() Vandaar de kortzichtigheid.
![]() |
![]() |
#1424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1425 | |
|
![]() Citaat:
De eigen cultuur wordt gebagatelliseerd of afgeschilderd als negatief. Tegelijkertijd wordt een Moslim-meisje (Uh-huh) dat zich aangevallen zou moeten voelen omarmd en geknuffeld met vele zakdoekjes. Nood aan iets, vraag ik me dan af? Btw: pas op voor haar Moslim-vriendje ...
![]() |
![]() |
![]() |
#1426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet enkel zonder hoofddoek maar ook autochtonen he...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik dacht dat we het over winkels hadden?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah je geef dus toe dat er enkel 'eigen volk' werkt...
![]() |
![]() |
![]() |
#1429 | |
|
![]() Citaat:
Moslim-mannen die ik om me heen zie, provoceren nogal eens graag. Mogelijk blijft het zelfs niet bij provocatie alleen. Door de vrouw te sluieren steken ze de middenvinger uit naar het westen. Men laat zien: 'kijk wat ik durf, ik ben niet geïntegreerd en ik laat dit extra hard opvallen door een opvallend uiterlijk symbool te dragen'. Men suggereert tevens dat hun vrouw beter zou zijn dan de gemiddelde westerse vrouw. Naast beter, is ze ook 'uniek', er mag niet aan haar gekomen worden, terwijl men dit bij de andere minderwaardige vrouwen wel mag. Vrouwen domineren, is ook een redelijk courant gebruik binnen de Islam, op zoveel mogelijk facetten. Het voorkomt men ook dat de vrouw door anderen (waaronder vaak sowieso al door niet-Moslims) aantrekkelijk gevonden kan worden. Een deel van haar hoofd is immers bedekt. Door de vrouw te overtuigen een sluier te dragen, slaan ze dus enkele vliegen in één klap.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 maart 2011 om 03:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kom geef een allochtone winkel waar autochtonen zonder hoofdoeken werken in Antwerpen 1 tje maar
![]() |
![]() |
![]() |
#1431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ik haal mij brood bij de turk mijn melk + andere dranken bij de supermarkt van een marokaan de pakistaan in de nachtwinkel daar haal ik sigaretten en mijn kapper is ook een marokaan... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar zijn er mensen die dus religie gebruiken als excuus om hun eigen zinnetje door te drijven.
![]() |
#1433 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet alle moslima's kiezen ervoor om een hoofddoek te dragen. Dat alleen al zou een lampje moeten doen branden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1435 | |
|
![]() Citaat:
Je vergelijking slaat nu eens echt nergens op. Laatst gewijzigd door kiko : 13 maart 2011 om 07:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1436 |
Banneling
|
![]() Dat zou zeker een lampje moeten doen branden bij de ingepakten. Kijk, je kan moslima zijn zonder jezelf hopeloos belachelijk te maken met haarSCHAAMdoeken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1437 |
Banneling
|
![]() Buiten het bedrijf dus wel.
Mag uw baas u een kledingcode opleggen?http://netto.tijd.be/geld_en_gezin/c...00059-2211.art |
![]() |
![]() |
![]() |
#1438 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
As ge ze zoa geire ziet, dan kunde alvast oak beginne inpakke zulle en noar "t linkeroever van 't schelt veroase@#?! Nen rasechte Antwaarpener die nog 'Autochtone' winkels wêt te vinde. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1439 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1440 |
Banneling
|
![]() vooral het lampje dat het bekeerde trezeke niet moet gaan beweren dat ze het "moet van haar geloof"
|
![]() |
![]() |