![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je wil zeggen dat het een beetje aan diversifiering in het politieke landschap ontbreekt, en dat er een monopolie is ontstaan hierover ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei. Het Witte Kaproenvirus is besmettelijk. Wilde voorspellingen waarbij de wens de vader van de gedachte is.
![]() |
#1423 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
PS voor dalibor: ik ben een enorme fan van Assita Kanko, maar ik weiger om mee te gaan in het cordonverhaal, net omwille van de discriminatie en de demonisering.
![]() |
![]() |
![]() |
#1424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het vel van de beer vooral niet verkopen alvorens hij geschoten is Zipper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1426 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar wel een reden om niet met hen in zee te gaan volgens jouw Grote Leider. Discrimineren? Hij zal het graag horen. Hij kon niet echt lachen met die racistische chocomoussefoto. En nu ga ik eens iets vertellen wat u van uw sokken blaast. Neem daar eens een voorbeeldje aan. N-VA weigert coalitie met Forza Ninove door chocomoussefoto, maar kopman deelde nog meer racistische foto’s |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn tegenwoordig enorm veel banaliteiten waarvan men moet zeggen dat men erdoor geschandaliseerd is, en er zijn enorm veel dingen waar men vooral niet van mag zeggen dat men erdoor geschandaliseerd is he. Iedereen moet hetzelfde denken. Zoniet, geen corona pasje meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1428 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk, man, ik beoordeel zelf wel wat kan of niet. Ik kan nog lachen, ook met mezelf. Ik heb geen staatscontrole nodig.
![]() |
![]() |
![]() |
#1429 |
Minister-President
|
![]() Zal het gaan ja? Nu plots niet, maar owee wanneer men kritiek op de Grote Leider heeft, dan zie je wel WYG. Dat je geen partijkaart hebt, betwist ik niet, maar je bent wel een vurige fan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1430 | |
Minister-President
|
![]() Mag ik nog fan zijn van wie ik wil? Of moet ik een ster dragen als ik fan van iemand ben die niet tot de Vivaldi-kliek behoort?
![]() |
![]() |
![]() |
#1431 |
Minister-President
|
![]() Ik denk eerder dat je wat verrast was door wat de Grote leider te vertellen had. Die beweerde namelijk hetzelfde als wat Panda te vertellen had en helemaal niet wat jij uit je voeten sloeg. De Grote Leider behoort toch niet tot de Vivaldi kliek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fan van Jan of fan van Piet: dat mag nog altijd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1433 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Leer ook eens lezen e lees niet wat u wilt lezen. Citaat:
Pssssttttttt ik ben totaal nog niet van mijn sokken geblazen. Ik respecteer ieders mening iets waar bepaalde figuren hier duidelijk moeite mee hebben.
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 4 oktober 2021 om 15:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BDW is een VB hater. Het is zelfs de bestaansreden van de N-VA he. Zonder haat voor het VB zou BDW geen politieke carriere begonnen zijn. Het is bij hem zeer persoonlijk en te maken met zijn familiegeschiedenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1436 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij is ook een kerstekind, die gelooft dat je met de Belgische Franstaligen eerbare, evenwichtige akkoorden kan sluiten en dat deze ze ook zullen naleven. Hij denkt ook dat er 'goede' en 'slechte' Vlamingen bestaan in de ogen van de Franstaligen terwijl ze voor deze laatsten slechts 'vreemd', 'slecht' en 'landverraders' kunnen zijn. Ik weet niet of hij al bijgeleerd heeft nu zijn partij samen met het VB in een 'de facto' politieke schutkring vertoeft.
![]() |
#1437 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 4 oktober 2021 om 15:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1438 | |
Minister-President
|
![]() Het interesseert me zelfs niet wat De Wever daarover vindt omdat het te banaal is voor woorden.
![]() |
![]() |
![]() |
#1439 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1440 |
Secretaris-Generaal VN