![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1441 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#1442 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is idd de limiet, tot waar de wet abortus toestaat.
|
|
|
#1443 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar zit nu het kankergezwel. Je moet al stom, blind en doof zijn om het niet te vinden. |
|
|
|
|
|
|
#1444 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1445 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het gaat om een volk. Waaroveral ter wereld ze woonachtig zijn doet er niet toe. Armeniërs zijn ook verspreid over verschillende landen, ze zijn en blijven Armeniërs of zijn volgens jou chinezen die in België wonen geen chinezen?
|
|
|
|
|
|
#1446 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1447 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1448 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik dacht dat je er juist twee naast elkaar zou gezet hebben. Kwesti van niet uit de toon te vallen.
Laatst gewijzigd door Garry : 30 juli 2008 om 23:01. |
|
|
|
|
|
#1449 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1450 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1451 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Haha, de Opel-rune; het ding bestond/bestaat trouwens toch ook op een Oostblok-kar maar dan rechtopstaand?
![]()
|
|
|
#1452 |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
En wat is de link juist met de SS van het beest?
|
|
|
#1453 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Was het wel haat? Wel was er een rede. Ik denk niet dat men van bij aanvang van haat kan spreken. Later misschien wel..In ieder geval was de handelswijze die daar uit is ontstaan, zeker niet in het minst goed te praten en de haat was eerder het gevolg denk ik van een diepgaande minachting die geleidelijk is gegroeid naar mate men meer en meer het gevoel van alle menselijkheid begon te verliezen. Wanneer jij morgen een wapen in je hand geduuwd krijgt en men beveeld je iemand neer te schieten zal je dat naar alle waarschijnlijkheid niet kunnen maar ook van jou kan men onder bepaalde toestanden na verloop van tijd een moordmachine maken. Ik zoek echter nog naar een geschikte omschrijving om dit verder toe te lichten zonder kwetsend over te komen. De wet laat echter niet veel ruimte op dat gebied. Er zijn minder beperkingen bij het bekritiseren van de Koninklijke familie dan van de Joodse bevolking, vooral als het WOII aanbelangt, en dit ligt nu eenmaal zeeeeeer gevoelig. Maar als je goed voor je zelf nadenkt, kan je zelf wel ontdekken wat er aan de basis lag denk ik, althans naar mijn mening hé. Andere tekst later…. Laatst gewijzigd door Garry : 31 juli 2008 om 02:37. |
|
|
|
|
|
|
#1454 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1455 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat ik eerder schreef is geen cafépraat maar de harde realiteit. Het gaat zelfs veel verder dan dat en wanneer je dan alles op een rijtje zet kan je die fameuze Amerikanen ook de tittel van gangsters toebedelen. Denk maar even terug vb.aan hiroshima. Maar niemand schijnt daar een probleem mee te hebben. Kennelijk is een letter op een gevel een veel grotere schandelijke misdaad. Soms is het moeilijk dit onder. ogen te willen zien en hecht men liever geloof aan publicitaire filmpjes die men te pas en te onpas op ons laat inbeuken. De Amerikaanse bevolking die voor een groot deel Joods is, wist al vrij vroeg dat er hier een Jodenvervolging plaats vond maar men kon naar verluid niet eerder tussen beide komen wegens gebrek aan schepen. Toen de geallieerden dan aan het einde van de oorlog hun invasie deden kwamen ze over zee met HONDERDEN schepen toe. Al eens over nagedacht wanneer ze die dan wel zouden gemaakt moeten hebben? Overigens is het geen publiek geheim dat Amerika zijn wapenindustrie van onmetelijk groot belang is voor de VS, ( en wie vult daar zijn zakken aan). Dat zij keer op keer een oorlog nodig hebben, maar wel in een ander gebied, niet bij hen. Ken jij een propere oorlog? Je zou er van staan te kijken wat er allemaal plaatsgrijpt. Het is geen unicum dat twee met elkaar in oorlogzijnde landen, het ene land het andere beschiet met munitie die gekocht werd bij het andere en omgekeerd. Oorlog is commercie, en wie voert er die? Er zijn er altijd die er zich aan verrijken. Ook in 40/45 en dikwijls zijn het juist degene die de grootste ………….zijn op dit gebied, die we het meest eren. Los hiervan; wat vindt jij van de wapenwet zoals hij was alvorens hij onlangs herroepen werd? Goed waarschijnlijk. Tonnen wapens werden er ingeleverd om gesmolten te worden zonder enige compensatie. De dure verzamelstukken werden nadien teruggevonden in het bezit van sommige magistraten, maar zand er over en deksel er op zodat het niet gaat stinken. Het gesmolten staal, dat voor wapens van zeer goede kwaliteit dient te zijn, waarvoor is dat gebruikt denk je? Voor tractors te bouwen? En juist nu, in een tijd waarin door staalschaarste het metaal heel duur is. Wij hebben ook een wapenindustrie niet? In Wallonië. Er zijn er altijd die er zich aan verrijken, en men kan zich de vraag stellen, zijn dat dan niet de grootste misdadigers? Staat niet in de boekjes hoor!!! |
|
|
|
|
|
|
#1456 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1457 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#1458 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heeft het de Joden geholpen tijdens WOII toen ze werden opgespoord en uitriepen "Ik ben Duitser"? Geen gram. Helpt het de Joden nu als ze zeggen "Ik ben geen Israëliër, ik ben Belg"? Ook geen gram. Wat in Israël misloopt krijgt elke Belgische Jood vroeg of laat in zijn gezicht gegooid: "Kijk eens wat jouw volk met de Palestijnen doet!" En dan schrikt men dat het antisemitisme toeneemt. De drempel om Jodenhaat - haat jegens mensen die andere roots hebben - is de laatste jaren enorm verlaagd. Vandaar ook dat het me niks verwonderd dat zoveel mensen verbaasd reageren dat een SS-teken op de gevel van een café niet zou mogen.... "Het is een oud hindoesymbool", lees ik hier over de swastika bij herhaling. Belangrijker is in welke context dergelijke symbolen worden gebruikt of bovengehaald. De context waar het SS-symbool werd gebruikt op De Beest is iedereen wel bekend mee. |
|
|
|
|
|
|
#1459 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1460 | |
|
|
Citaat:
Ik had destijds in Antwerpen Chinese vrienden. Ik weet niet of die belgische nationaliteit hadden. Ik weet wel dat ze zichzelf als Chinezen beschouwden en ik hen ook. Een mens verandert niet omdat hij een ander papiertje kon bemachtigen. Ik wantrouw die vrienden niet en wil hun zeker geen rechten afnemen.
|
|
|