![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1441 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ben het niet met al zijn ideeën eens maar moet gezegd worden dat ivgm de meeste van zijn voor en nakomers hij behoorlijk hoge punten scoort voor mij op zijn minst op vlak van ideeën en integriteit.
![]() |
![]() |
#1442 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 oktober 2020 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1443 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 oktober 2020 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1444 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze gaan wat woordelijke steun krijgen maar meer niet. Het best mogelijke scenario voor Armenië lijkt me eerlijk gezegd een soort van half eervolle vrede waarin ze de controle over op zijn minst een groot stuk van dat gebied gaan moeten opgeven en de lokale Christenen waarschijnlijk onder al dan niet zachte dwang het gebied verlaten. De VS gaat niet ten gunste van hen ingrijpen en Rusland - zolang Armenië zelf niet aangevallen wordt alleszins - hoogstwaarschijnlijk ook niet.
![]() |
![]() |
#1445 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest was het loon vrij goed, alsook de onkostenvergoeding en stond het mij helemaal vrij om mijn werkschema te bepalen. Beter kan toch niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1447 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1449 |
Banneling
|
![]() 17.1 miljoen amerikanen hebben al gestemd. Gaat hard tegen 3-4 miljoen per dag.
Er zijn 137 miljoen stemmen uitgebracht in de 2016 verkiezingen. 70-80 miljoen stemmen gaat early vote zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1450 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1451 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uitstoot kolencentrales wordt verdund, itt kleine oppervlakten die zeer intens bewoond zijn, als New York, waar auto's naast elkaar de stad vol roken. Tevens is het niet zo dat er extra lood in de kolen wordt toegevoegd. Kwik uit kolen extraheren is niet (meer) verplicht. Dure grap overigens om dat toe te passen, lijkt mij. Recent heb ik mij verdiept in afval van zonnepanelen. Ook geen lekker spul. Absoluut niet zelfs. Maar ook dit staat in geen verhouding wat in de jaren 60 en 70 in metropolen in de VS afspeelden. Of het, zonnepaneel, in verhouding staat tot uitstoot zware metalen door kolen centrales. Geen idee. Zou mij niet verbazen als Google deze zoekresultaten zorgvuldig wegfiltert. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 oktober 2020 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nytimes.com/2020/04/16/c...cury-coal.html Kwik in de lucht is echter nog steeds in stijgende lijn door 3de wereld landen, artisanale goudwinning bv is verantwoordelijk voor 1/3 van de kwikvervuiling. 50% van het kwik in onze lucht komt van ergens anders op de aardbol. De huidige extreme maatregelen in de VS hebben dus maar een erg beperkte invloed tegen een zeer grote kost. https://www.eea.europa.eu/nl/article...bedreiging-van De huidige regels in de US zijn waarschijnlijk strenger dan in de EU dus veel moeten die niet klagen, er is een globaal plan nodig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1453 |
Banneling
|
![]() Nu ook weer niet te hard van stapel lopen. Diegenen die early willen voten zullen dat ook early doen. Daarna zal dat stilvallen tot de werkelijke verkiezingensdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1454 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht van wel. Of toch lid geweest.
Maar dat het spreken in tongen een typische hobby is bij PoP, dat moet met een flinke korrel zout worden genomen. En dat ACB dat zou hebben gedaan: met een camion zout. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1457 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
https://www.childfocus.be/nl/prevent...os-uitwisselen Nochtans een no-brainer indien je jonge meisjes wil behoeden voor loverboys en allerlei vormen van afpersing. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1458 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dan de moordaanslag en nadien praatte hij nog wel heel vaak in die zin maar beleidsmatig was er een enorme expansie van de overheid vooral in defensie. Heb me altijd afgevraagd of hij van meet af aan enkel de libertarische verhaaltjes bedoelde om verkozen te worden ofdat hem na de mislukte aanslag duidelijk is geworden dat voor zijn eigen gezondheid hij het best bij praatjes hield.
![]() |
![]() |
#1459 |
Banneling
|
![]() Nu ja, het gebeurt hoor. Ik zie dat bij mijn eigen schoonfamilie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1460 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |