Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2006, 22:37   #1441
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Kan je me dan ook even duidelijk maken door wie de Libanese christenen en Joden hun eigenheid mogen behouden? of heeft dat geen belang meer vermits de meesten ofwel zijn uitgemoord ofwel vertrokken naar andere oorden?

Indien je nationalist zijt dan kan je moeilijk een religieuze terroristische groepering steunen, terwijl de helft van de bevolking erdoor werd afgemaakt.Bovendien heeft Hezbollah niks met Libanon te maken maar alles met Iran.

Goeie nationalist zijde gij! Leer eerst even wat aardrijkskunde en geschiedenis misschien?
Er klopt werkelijk geen jota van jouw "argumentatie"!

Nogmaals: er zijn dertig keer meer Libanezen vermoord door aanvallen uit Israël dan "Israëli's" door aanvallen uit Libanon.

Bijna alle Libanezen - op enkele Druzen na - staan achter Hezbollah. Het sektarisme dat vroeger Libanon in een burgeroorlog heeft gestort, is in belangrijke mate het werk van Israël, dat helemaal geen "trouwe" bondgenoot was van de maronitisch-christelijke falangisten.

De Libanese sjiieten zijn autochtoon in Libanon, wat niet van die verdomde zionisten in Pisraël kan worden gezegd.

Hezbollah is helemaal geen terroristische organisatie. Ik zou het eerder (stads)guerilla noemen. De Hezbollah heeft alleszins minder burgerslachtoffers op zijn geweten dan de Tsahal.

Enfin, ik houd het hierbij. Het blijft toch een dovemansgesprek...
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2006, 22:37   #1442
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
een gewone partij met een knokploeg?
elke partij, elk syndicaat heeft een ordedienst. Nog nooit naar een manifestatie geweest?Een staking?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2006, 22:45   #1443
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Neen, Himmler heeft Husseini uit Jeruzalem gehaald om de moslims in de Balkan te overhalen met de Duitsers mee te vechten. Husseini was dus maar een puppet on a string. Dit terwijl plaatselijke imams opriepen om niet mee te werken met de Nazi's en Kroaten om Joden en Serviers te vervolgen.
Uiteindelijk is het ze gelukt om enkele divisies samen te stellen. Kort daarop begonnen enkele eenheden te muiten waarbij 8 Duitse officieren gedood werden. Heelwat balkanmoslims begonnen daarna te deserteren. Tegen het einde van de oorlog in de Balkan hadden de meesten zich aangesloten bij het partizanenleger van Tito.
Er zijn ook maar weinig gruwelijkheden bekend van de moslimdivisies en ze hadden nauwelijks een rol gespeeld in de deportaties van Joden.

Als ik u was, born2bewild, zou ik de Jommekes ook niet meer lezen.
ik merk dat iedereen de geschiedenis leest zoals het in zijn kraam te pas komt.Ik denk dat ik alle meningen maar eens ga bijeen zetten, en er een synthese van maken.Zoals op het nieuws: "volgens de politie waren er 2000 man op de manifestatie".En "volgens de organisators waren er 6000 man". Hoeveel waren ze dan écht? 4000 ongeveer zeker...en die 4000 man, voor de énen zijn dat er 4000 te veel, voor de anderen 4000 te weinig...ook hier weer eens.
Oud 10 september 2006, 22:46   #1444
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Je bent redelijk goed op de hoogte van het onderzoek zie ik, blijkbaar beter dan de onderzoekers zelf. Die heb ik namelijk nog niet horen zeggen dat het om “verboden wapenbezit” ging en evenmin over honderden.
Ik ben echt niet goed op de hoogte van wapens maar bij het woord "bom" viel bij mij toch ook direct de associatie met "verboden wapenbezit".
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2006, 22:47   #1445
Bazilfunk
Minister

Standaard

[quote=carlgustaaf;1972698]ik merk dat iedereen de geschiedenis leest zoals het in zijn kraam te pas komt./QUOTE]

Voor één keer zegt ge eens iets zinnigs
Oud 10 september 2006, 22:53   #1446
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Over welke huizen hebt ge het moet eens wat nauwkeuriger worden, als vlaamse huizen in brand worden gestoken zal de vraag eerder zijn door wie, zoals dit jaar nog, was het niet te mechelen het huis van het vnj. Dacht zelfs nog dat het op de bovenverdieping bewoond was, dus brandstichting in een bewoond pand, weer geen angst voor slachtoffers. Is ook weer eens iets anders dan 10 �* 12 man DENKEN aan een aanslag. Dat op het vnj gebouw was een echte. Denk niet dat daar door de daders veel is bij nagedacht, hoe zegt men dat "geen woorden maar daden" en dat hebben de linkse rakkers al meermaals bewezen. Dus bazil hou u niet van de domme.
als ze iedereen moeten opsluiten die er al eens aan gedacht heeft om een aanslag te plegen , gaat er ineens veel volk van de straat verdwijnen denk ik...
Oud 10 september 2006, 22:55   #1447
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Ik ben echt niet goed op de hoogte van wapens maar bij het woord "bom" viel bij mij toch ook direct de associatie met "verboden wapenbezit".
Klopt, maar dat is bij één persoon.
Pietje heeft het over wapenarsenalen van honderden wapens.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2006, 22:56   #1448
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CutTheCrap Bekijk bericht
Heeft er iemand meer info wat voor bom er gevonden is? Is het iets serieus of gewoon wat vuurwerk met plakband aan elkaar geplakt?
een kiloke suiker, een kiloke kunstmest,een wekker, gevonden in de keuken, de garage, tezamen met het tuingerief, en in de slaapkamer...zoals men kan opmerken, verspreid over de hele woning, om minder de aandacht te trekken...
Oud 10 september 2006, 23:00   #1449
carlgustaaf
Banneling

Standaard nog een "idiote opmerking" speciaal voor feremans

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest Bekijk bericht
Het is 'off-topic' maar wat je zegt klopt niet:

Husseini raakt onder de indruk van Hitler en organiseert kleine knokploegen, zoals Hitler in de vroege dagen de SA en SS oprichtte, om zijn tegenstanders ofwel te intimideren of om te brengen.
In 1937 ontmoet hij verschillende prominente Nazi's, waaronder de later berucht geworden Adolf Eichmann, en bespreekt de beruchte 'judenfrage'.
in 1941 ontmoet Husseini een zeer prominent Nazi, ditmaal Adolf Hitler zelf. Husseini is ondertussen zeer machtig en invloedrijk in het midden-oosten en hoopt bij Hitler steun te krijgen voor de uitroeiing van Joden in 'zijn' gebied. Hitler echter wil 'zijn' Joden deporteren naar Palestina of Rusland. Husseini wil dit uiteraard niet hebben en dringt er op aan, zoals later blijkt met 'succes', de joden voor eens en voor altijd te vernietigen
.
Onder Husseini's leiding volgt een grote massa-moord op niet-islamitische bevolkingsgroepen, waaronder Joden en Orthodox-Christenen: zo'n 262.000 mensen vinden de dood.

Als ik u was, zou ik de Jommekes ook niet meer lezen.
Wie is er nu eigenlijk "zéér idioot "feremans?
Oud 10 september 2006, 23:02   #1450
carlgustaaf
Banneling

Standaard

[quote=Bazilfunk;1972706]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik merk dat iedereen de geschiedenis leest zoals het in zijn kraam te pas komt./QUOTE]

Voor één keer zegt ge eens iets zinnigs
sommigen lezen natuurlijk méér als anderen hoe het in hun kraam te pas komt.Mannen zoals gij onderandere, voor wie linksen nog nooit aanslagen gepleegd hebben.Familie van feremans? Of zijn jullie in dezelfde partij?
Oud 10 september 2006, 23:13   #1451
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als ze iedereen moeten opsluiten die er al eens aan gedacht heeft om een aanslag te plegen , gaat er ineens veel volk van de straat verdwijnen denk ik...
Gaat ge't weer minimaliseren, ja?

Zijt gij ook 6.000 wapens aan 't verzamelen ofzo? Of zijt ge werkelijk een puber?
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2006, 23:24   #1452
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er in een opwelling ooit eens aan denken is nog iets anders dan het effectief van plan zijn...
De meerderheid die er in een opwelling wel eens aan denkt, wordt geremd door zijn geweten en de gedachte aan de mogelijke slachtoffers. Wie het effectief van plan is, is gewoon een onmens zonder geweten die uit is op bloed van onschuldige slachtoffers...
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2006, 23:25   #1453
Bazilfunk
Minister

Standaard

[quote=carlgustaaf;1972747]
Citaat:
sommigen lezen natuurlijk méér als anderen hoe het in hun kraam te pas komt.Mannen zoals gij onderandere, voor wie linksen nog nooit aanslagen gepleegd hebben.Familie van feremans? Of zijn jullie in dezelfde partij?

tja zo tackelt ge uwen vorigen uitleg en staat ge terug op 0 zinnige posts
Oud 11 september 2006, 00:51   #1454
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
naar mijn maatstaven is die moefti een jodenhater, en ik weet dat die nauw samengewerkt heeft met Hitler, om die joden te verdelgen.En ik zie dat die mufti zijn opvolgers niets veranderd zijn.Ik geef daaraan geen waardeoordeel, ik wil niemand opleggen wie hij graag moet zien of niet.Mij moet men dat ook niet opleggen.
Wat ik niet begrijp, is dat zogezegd progressieve mensen deze feiten negeren, ontkennen, en voor de moefti zijn nakomers sympatie betonen?
"Progressieven" zijn als regel anti-Joods, hoewel Hr Marx dat bijna onmogelijk zelf geweest kan zijn.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 11 september 2006 om 00:52.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 00:57   #1455
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
"Progressieven" zijn als regel anti-Joods, hoewel Hr Marx dat bijna onmogelijk zelf geweest kan zijn.
Progressieven en Linkse rakkers zijn gewoon HYPOCRIET.

Als het gaat over de holocaust en dergelijke zijn ze pro-joods.

Als het gaat over palestina en regio zijn ze anti-joods.

Maw, gewoon hun houding aanpassen wat hun het best uitkomt, HYPOCRIET dus.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 01:03   #1456
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht

je kan ook gewoon zeggen dat ze de kant van de onderdrukten kiezen
Oud 11 september 2006, 01:20   #1457
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht

Uit Encyclopedie "Encarta":

1. JEUGD EN OPLEIDING
Zowel van de zijde van zijn vader als van die van zijn (in Nederland geboren) moeder was Karl Marx afkomstig uit een geslacht van rabbijnen. Zijn vader, de advocaat Heinrich Marx, was echter protestant geworden onder invloed van de anti-joodse wetgeving die Pruisen na de val van Napoleon in het Rijnland invoerde. Marx groeide op in een gematigd liberaal gezin, doorliep het plaatselijk gymnasium en studeerde rechten en filosofie aan de universiteiten van Bonn (1835–1836) en Berlijn (1836–1841). In Berlijn raakte hij onder de invloed van de filosofie van Hegel en maakte hij deel uit van de ‘Doktorclub’, een gezelschap van jong-hegelianen. In 1841 promoveerde Marx aan de universiteit van Jena op een proefschrift getiteld Differenz der demokritischen und epikureischen Naturphilosophie. Hij werd afgekeurd voor militaire dienst en moest vanwege zijn links-hegeliaanse denkbeelden al snel zijn hoop op een universitaire loopbaan laten varen.

Encarta ® Winkler Prins 2006 © 1993-2005 Microsoft Corporation/Het Spectrum. Alle rechten voorbehouden.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 11 september 2006 om 01:23.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 01:24   #1458
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Klinkt inderdaad gek... maar je zou verschieten hoeveel waarheid het bevat:
We leren van Uh-Huh dat het midden-oosten staat te wachten op Katholieken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 01:30   #1459
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bus 23! Bus! Ja dat klopt extreem rechts probeert nog steeds dat zoveelste incident van racisme te recupereren.
Slagen en verwondingen met de dood tot gevolg...dat is het en niks anders!
Oud 11 september 2006, 01:32   #1460
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Nog even over extreem-links en extreem-rechts. Natuurlijk bestaat extreem-links. Het is niet zo dat omdat linkse mensen zich als dictators gaan gedragen ze geen linkse mensen meer zouden zijn.

Ik heb me ooit laten vertellen dat het enige verschil tussen een linkse en een rechtse dictatuur is, dat ze je beiden onderdrukken maar dat ze je in een linkse dictatuur ook nog wijsmaken dat het voor je eigen bestwil is...
Daar zit je nu eens knal op!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be