![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op basis van welke wet rafke?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#1442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op basis van de antidiscriminatiewet circeke.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus je gaat ermee akkoord dat indien die werkgever énkel had vermeld:
"hond heeft een probleem met die persoon, gevaar voor bijten", dan was er niks aan de hand geweest. Gewoon het feit dat die mens in al zijn onnozelheid nog wou verduidelijken: "vu couleur de peau" is er teveel aan en maakt die werkgever volgens Rafke en consoorten ineens tot een racist? nogmaals, ook voor de werkgever in Beersel: "MIJNHEER/MEVROUW past niet binnen het profiel dat we voor ogen hadden". PUNT! (maar d�*t weten de racisten natuurlijk al lang! geen probleem voor de Rafkes en consoorten: laten we hypocrisie ineens tot norm verheffen nietwaar?).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 juni 2007 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, daar ga ik niet mee akkoord. Waar haal je dat toch uit? Leer toch eindelijk eens te lezen wat er staat in plaats van mensen altijd de woorden in de mond te leggen die jij wil horen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom: indien ik een poetsvrouw wil aannemen en dat mens werkt op mijn katten hun zenuwen zodat ze haar aanvallen, dan moet ik volgens jou VERPLICHT die poetsvrouw aannemen en mijn katten maar wegdoen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is hier niet het geval. Je blijft liegen. Paulus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Negeer me maar verder. Met jou discussiëren is blijkbaar onmogelijk. Je kan het niet laten om mensen woorden in de mond te leggen. Daar heb ik geen zin in. Van zodra je geleerd hebt te reageren op wat er staat en niet op wat jij daar graag van wil maken, dan kom je nog maar eens terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat is wel het geval. Hij heeft dat zelfs zwart op wit bevestigd.
Nee, JIJ blijft liegen. Raf.
![]() |
![]() |
![]() |
#1449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom: indien ik een poetsvrouw wil aannemen en dat mens werkt op mijn katten hun zenuwen zodat ze haar aanvallen, dan moet ik volgens jou VERPLICHT die poetsvrouw aannemen en mijn katten maar wegdoen of mag ik aan de VDAB schrijven: mijn kat heeft een probleem met deze kandidate, gelieve iemand anders te sturen? PS. in feite heeft mijn kat nu wel enkel een probleem met....... "vul in: bruinharigen/aziaten/zwarten/gelen/groenen/roden... enfin, alles behalve blanke blondines, maar dat zet ik er natuurlijk niet bij. Ik laat de RVA eerst gewoon nog een kandidaat of twintig op me afsturen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 juni 2007 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1451 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Net zoals het mij niet moeilijk valt om je te tonen dat de werkgever nergens heeft beweert dat de man niet aangenomen werd omwille an zijn zijn huidskleur, dan wel door het gedrag van zijn hond. Meer nog, uit het interview blijkt dat de werkgever vermoedt dat het om de geur gaat gezien de hond al naar het hekken stormt, voor hij de man kan zien. Het is dus niet ik, maar wel jij die liegt. Daar staat nergens dat de man werd weggestuurd omwille van zijn huidskleur. Het is omwille van de onvrede met de hond. Daar staat nergens: "omdat de man een zwarte huiskleur heeft..." en dat is wat jij beweert. En daarom lieg je met deze bewering. Als je meent dat ik het ben die lieg, bewijs het dan. Maar dat doe je niet. Omdat je het niet kan. Boter bij de vis heet zoiets. Hoe iemand heet die liegt, weet iedereen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 juni 2007 om 17:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel waar.
Citaat:
Ja: Paulus. Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je weer op het welles-niettes niveau zit eveneens. Als ik zou liegen bewijs het dan. Daar staat nergens dat de man werd weggestuurd omwille van zijn huidskleur. Het is omwille van de onvrede met de hond. Daar staat nergens: "omdat de man een zwarte huiskleur heeft..." en dat is wat jij beweert. En daarom lieg je met deze bewering. Het kan net zo goed om de geur gaan. Als je meent dat ik het ben die lieg, bewijs het dan ook eens. Maar dat doe je niet. Omdat je het niet kan. Boter bij de vis heet zoiets. Of: hoe laag kan een mens vallen...? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 juni 2007 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik herhaaldelijk gedaan, Paulus, maar het heeft niet veel zoden aan de dijk gezet.
Raf.
![]() |
![]() |
![]() |
#1457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, jij blijft liegen. Raf.
|
![]() |
![]() |