![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14681 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14682 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() haha Belgicisten en Hollandisten die ruzie maken tegen mekaar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14683 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Los holandeses se hicen independientes de España, yo me fui a vivir all?* Als we moesten samengaan, zouden we meer te betekenen hebben op onszelf, in de EU, en in de wereld. Nu zijn we peanuts. En het zou ook goed zijn voor onze cultuur, die grotendeels gemeenschappelijk is. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 april 2011 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14684 | ||
|
![]() Citaat:
Voor een echt goed punt had hij namelijk een betoog tegen de Nederlandse Monarchie kunnen schrijven zónder woorden als "hysterisch, onvolwassen, lantefanters , teren op de staat, lui, profiteurs, gek, omhooggevallen" Een en ander maakt het geheel onleesbaar en onverteerbaar. En dat is dus los van de vraag of monarchie al of niet de beste keuze is. Ook hilarisch, en wellicht onderschrift-waardig is ook: Citaat:
![]() |
![]() |
#14685 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat hebben de Vlamingen en de Walen behalve Brussel gemeen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14686 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14687 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14688 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14689 |
Europees Commissaris
|
![]() Bier kan ik inkomen, maar de Walen zijn absoluut bourgondischer dan de Vlamingen en eten koken is persoonsgebonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14690 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij zit koken zelfs meer bij de Walen ingegoten. Bij Waal Modaal alleszins vergeleken bij Vlaam Modaal.
![]() |
#14691 | |
|
![]() Citaat:
Beschouw het dus niet als een aanval op jullie koningshuis. Hoe het Nederlandse volk daarmee omgaat is enkel haar zaak. Voor veel Vlamingen is die adoratie denk ik gewoon moeilijk te vatten omdat ons 'eigen' koningshuis bijna onmogelijk verder van het (Vlaamse) volk zou kunnen staan. Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 26 april 2011 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14692 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14693 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik kan me indenken dat het voor jullie lastiger te bevatten is hoe een symbiose tussen een land/volk en koningshuis kan zijn. Feit is wel dat onze Oranjes zich doorgaans moeite getroosten zich waar te maken in hun symboolfunctie. En wat ze achter de schermen doen mogen ze wat mij betreft helemaal zelf wezen. Het zijn ten slotte ook maar mensen.
![]() |
![]() |
#14694 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom nu mensen plots zo wild met oranje-vlaggetjes gaan zwaaien en vervallen in een massaal hyperventilerend en infantiel gedrag wanneer het de feestdag is van een persoon die eigenlijk geen enkele verdienste heeft behalve dan te zijn geboren in een anachronistische koninklijke wieg, is mij volkomen onbegrijpelijk. Dat is waar. Laatst gewijzigd door system : 26 april 2011 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14695 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14696 | |
|
![]() Citaat:
En we delen de passie voor het koken, hoewel het idd persoonsgebonden is. Een passie die we niet delen met de gemiddelde Nederlander.
![]() |
![]() |
#14697 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind de passie voor eten typisch iets voor een individu. Nu is het inderdaad zo dat je in een gemiddeld Vlaams of Waals cafe beter eten krijgt dan in een gemiddeld Nederlands cafe, maar in Nederland zijn er daarentegen meer sterrenrestaurants. Overigens verschilt de volkskoken in de Benelux en delen van Noord-Frankrijk en een groot deel in Duitsland vrij weinig van elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14698 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet het Ollandse "kokend" onvermogen in de kiem smoren. Goed geprobeerd alleszins. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14700 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och jongens toch!
![]()