![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar mijn mening kan je niks missen dat je nooit hebt gehad of gekend.Je kan er wel naar verlangen maar niet missen in de letterlijke zin.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 november 2014 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1463 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Meestal niet alhoewel ik gek ben op het omgaan met kinderen. Kinderen hebben een directheid en oprechtheid (positief en negatief) die de meeste volwassenen in hun stoutste dromen niet zouden aandurven...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1465 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zolang je dat niet doet, blijft Canada een illusie.
![]() |
![]() |
![]() |
#1466 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aan zij die kinderloos zijn, maar twijfelen: probeer gewoon eens een kind te maken. Het is niet moeilijk. Daarna wel veel pipi, kaka en blabla. Maar dat beheren is te doen.
Ik was zelf heel lang vrijgezel en had nooit gedacht kinderen te krijgen. Tot een schone me vertelde dat ze zwanger was. En ik heb dat dan als een nieuwe uitdaging tot het einde/begin begeleid. Met veel angst omdat kinderen niet op mijn agenda stonden. En je kan je niet inbeelden wat het zal zijn (dus tot de dag van de geboorte blijven kinderen een totale abstractie). Maar nu is het onomkeerbare gebeurd, en ben daar totaal high door geworden. Twijfelaars kiezen beter om het toch maar te doen. Zij die om fundamentele redenen niet voor kinderen kiezen, moeten geen kinderen maken, want de redeneringen die deze mensen voorstaan worden beter niet doorgegeven aan een volgende generatie.
Laatst gewijzigd door C2C : 9 november 2014 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1467 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen moeten dat zelf uitzoeken....en je mag je daarin door niets of niemand laten beïnvloeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1470 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik volg je redenering echter totaal niet: kinderen zijn toch geen 'trial-and-error' gebeuren !? Ik zou twijfelaars net een warme oproep willen doen om net niet aan kinderen te beginnen. Enkel diegenen die er volledig voor willen gaan en de 'voordelen' voor hen willen laten opwegen tegen de 'nadelen' zouden voluit voor kinderen moeten gaan ! Ik ken genoeg kinderen van die zogenaamde 'twijfelaars' en dat zijn meestal niet de mensen die de meeste gelukkige jeugd hebben doorgebracht of de beste relatie met hun ouders hadden. Zelfs een kind voelt aan als het niet volledig gewenst is, een vreselijke ervaring met alle gevolgen van dien. Ik ken zzo zelfs mensen die een 'verzoeningskind' gekregen hebben om hun relatie of huwelijk te redden, maar eigenlijk initieel geen kinderen wilden. Of omdat de omgeving dat gewoon van hen verwachtte. Dat is toch gewoon vreselijk !? Ik roep dus iedereen op om zich zeker niet onder druk te laten zetten om aan kinderen te beginnen. En ze zeker ook niet te maken om een relatie of zo nieuw leven in te blazen. En heb je iets om te zorgen nodig, koop dan aub een hond of een kat. Maar verpest er het leven van kinderen niet mee ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1471 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door freespirit : 16 november 2014 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1472 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1473 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een kind krijgen om de eigen 'gebreken' of frustraties te compenseren, vind ik een daad van ongebreideld egoïsme en asociaal gedraag, in tegenstelling tot de bewuste keuze om geen kinderen te nemen. By the way, het is iets minder ingrijpend een hond of kat naar een asiel te brengen als je er niet meer voor kan/wil zorgen, dan een kind aan zijn lot over te laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het werkelijk zo lastig om te begrijpen dat er nu eenmaal mensen zijn die nooit de behoefte hebben aan kinderen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1475 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in correct Nederlands is het "zulke mensen". Laatst gewijzigd door Nietzsche : 17 november 2014 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1480 |