![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U wil de bevoegdheden van het Brussels gewest behouden en desnoods uitgebreid zien, of vergis ik me?
#1482 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit gaat europa nooit toelaten. |
|
![]() |
![]() |
#1483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is uiteraard alleen maar van toepassing op die mensen die nù al de Belgische nationaliteit bezitten. Ik denk dat zoiets toch vrij evident is.
|
![]() |
![]() |
#1484 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1485 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#1486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#1487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb mij nooit uitgesproken over de SZ. Ik zeg gewoon dat een gewestelijke SZ een mogelijkheid is, maar, heb ik er altijd bij gezegd, een gemeenschappelijke SZ kan evengoed. Dus noch voor, noch tegen, wel integendeel.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 13 augustus 2010 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
#1488 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zie echt niet in wat het verdedigen van de franstalige Brusselaars tegen het overnemen van de macht in Brussel door de Vlamingen te maken heeft met een haatcampagne.
|
![]() |
![]() |
#1489 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'De historische scheeftrekking van de machtsverhoudingen in de Belgisch-Brusselse staat rechttrekken' is niet noodzakelijk hetzelfde als 'België ontbinden'. In dit opzicht heeft BDW niets verteld wat niet waar is.
|
![]() |
![]() |
#1491 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1492 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cunning linguist : 13 augustus 2010 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
#1493 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Indien de gewone Brusselse burger niet meer vrijuit zou kunnen spreken, dan verhuis ik stande pede. Maar dat de huidige Vlaamse Brusselse politici nog een spreekgestoelte zullen hebben daar heb ik sterk mijn twijfels over.
|
![]() |
![]() |
#1494 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#1495 | |
Minister
|
![]() Citaat:
maar als het zover komt zullen ze het BBP van Brussel blijven dragen... Het zijn toch niet allemaal liefdadigheidsinstellingen ??
![]() |
#1496 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Un echange standard. ![]() Laatst gewijzigd door speurneus : 13 augustus 2010 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
#1497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het oude liedje wordt weer gezongen: de Vlamingen moeten "staatsmanschap" vertonen. Lees: grote toegevingen doen. Nochtans, bij de verkiezingen heeft een groot deel v.d. Vlamingen getoond in welke richting het moet gaan... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1499 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#1500 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jij zegt maar wat. Bekijk de oude Brusselse foto's eens en je zal merken dat zogoed als alle namen van de Brusselse cafés en restos hier in het frans waren.
|
![]() |