![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1481 |
Burgemeester
|
![]() http://www.dailymail.co.uk/news/arti...civil-war.html
In a rare TV interview given to state media, Assad said: 'Just as the West financed al-Qaida in Afghanistan in its beginnings, and later paid a heavy price, today it is supporting it in Syria, Libya and other places and will pay the price later in the heart of Europe and the United States.' Verhofstadt wil Syrische oppositie wapens bezorgen |
![]() |
![]() |
#1482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ergens toegeven dat er mensen bestaan, ook al duidt je deze als extreem-rechts, die hiervoor al jaar en dag waarschuwen en nog altijd waarschuwen trouwens, zou al een stap in de goede richting zijn. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#1483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu moet ik weg maar ik zal morgen of misschien vanavond meer daarover spreken. |
|
![]() |
![]() |
#1484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier wordt het veiligheidsniveau ook niet verhoogd.
Niets aan de hand. Jambon is nu zelf een aantal kumbajaa's aan het zingen. ![]() |
![]() |
![]() |
#1485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een stereotypering die er bij de zelfverklaard politiek correcten maar moeilijk uit gaat... |
|
![]() |
![]() |
#1486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opgepast, vers van de pers: http://www.knack.be/nieuws/wereld/1-...campaign=knack Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#1487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#1489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#1490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#1491 |
Parlementslid
|
![]() http://rechtsactueel.com/2015/01/09/...g-massaal-toe/
Ik hoop dat ze bij staatsveiligheid overuren aan het draaien zijn om alle namen te verzamelen van radicale individuen zoals deze die nader opgevolgd dienen te worden. |
![]() |
![]() |
#1492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#1493 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De situatie nu is helaas, daarin moet ik u gelijk geven, heel veel slechter. We zitten op een bom, daar ben ik van overtuigd. |
|
![]() |
![]() |
#1494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#1495 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Trouwens waarom moeten zij zich druk maken, de afschuwelijke moordpartijen hebben toch niets met de Islam te maken? Naar wat en wie moeten ze zoeken? |
|
![]() |
![]() |
#1496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Het gespuis van het Vlaams Blok was er ook nog niet. Wij zijn generatiegenoten.
|
![]() |
![]() |
#1499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen gedachtenpolitie, en men zegt wat men wil over zijn of haar geloof. Verder gaat het niet. Het lijkt wel alsof sommigen dit drama willen aanwenden om mensen hun opinie of spreekrecht aan banden te willen leggen ? |
|
![]() |
![]() |
#1500 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voorlopig ga ik er van uit dat ook de meerderheid Moslims geen zin hebben in verdere polarisatie. Ik kan me goed voorstellen dat een aanzienlijk deel van de moslims stilaan angst krijgt voor wraakacties. |
|
![]() |