![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1501 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sjonge jonge ..... Laatst gewijzigd door Henri1 : 31 december 2009 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1503 |
Banneling
|
![]() is dat hier een rendez-vous plaats voor hollanderhaters?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 31 december 2009 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1504 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit blijkt te meer als ik zie hoe u zich persoonlijk lijkt aangevallen te voelen telkens er over de Kongo wordt gepraat. Verder vond ik u vroeger al reeds een heetgeblakerd persoon. Zelfs als men u Belg noemde stijgerde u al, want "Vlamingen worden niet graag 'Belg' genoemd". Tegenwoordig vindt u een hernieuwd Belgen-gevoel wenselijk omdat u anders een toenadering tot "die perfiede Hollanders" vreest (ik ben daar niet van overtuigd, maar soit). Dit zijn kinderlijke en uiterst betuttelende redeneringen die mij nochtans erg vreemd zijn... Het is erg gemakkelijk u per ongeluk boos te krijgen, de enige voorwaarde om uw woede op te wekken is 'geen Belg zijn', 'Nederlander zijn' en 'over België praten'. België lijkt wel uw persoonlijke nationalistische trots te zijn geworden, en Hollanderhaat de hoofdbasis ervan. Ik raad u aan om op nuchtere kalme manier de minder fraaie kanten van Nederland te bespreken, zonder dat luidruchtig gescheld, u zal zien dat Nederlanders in het algemeen daar vaker dan u wèl mee omkunnen. Probeer zelfs maar eens op het historie-gedeelte van http://www.fok.nl/. U zal minder 'gij-bakken' ontdekken.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 31 december 2009 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1506 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1507 |
Banneling
|
![]() Ik heb niets tegen Nederlanders, in de grond zijn ze niet slecht.
Ze zijn verslaaft en legaliseren drugs en paddestoelen, ze zijn gierig en houden van hun lelijke koningin, het zijn koopmannen die de totale planeet bedrogen hebben en daardoor nergens nog kunnen komen, buiten de VS, daar zijn ze welkom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1508 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1509 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1510 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1511 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens, wat mij betreft, ik moei mij niet op een Hollands binnenlands forum. Zo betuttelend ben ik niet. Citaat:
b. U bent niet in staat een nuchtere tekst te lezen zonder u te bezondigen aan perceptie van luidruchtig gescheld van uw opponent. Gescheld dat er helemaal niet is. Als een Vlaming recht-voor-zijn-raap is, wordt hij al onmiddellijk van schelden beticht. O ja, wat schelden betreft : ooit dit gelezen ? Volgens Trouw, een Nederlands dagblad, Ga in vrede, beste vriend.gaat geen ander land zo hard en zo plat. Een potje gescheld doet er flink opgeld. Zo hebben ze daar dan ook eens wat. Trouw |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1512 |
Banneling
|
![]() Half Nederland woont al in België, we zullen Nederland dan maar annexeren en als parking en luchthaven gebruiken, dan zijn ze nog ergens goed voor, grapje!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1513 | ||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Beschaafde mensen kunnen er zonder emotionele chaos mee omgaan. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Uw kalmte bewaren: is dat nu werkelijk zoveel gevraagd? Let wel, het moet niet van mij, maar het bepaalt wel hoe men tegen u aankijkt. Citaat:
Sommigen lijken te denken dat als je maar hard genoeg op een 'gemeenschappelijk vijand' scheldt je de Vlaming kunt 'redden' om niet in dezelfde staat als 'den Ollander' te eindigen. Quod non. Daarvan zitten we nog ver genoeg hoor en meer nog, het is volgens mij een zwakke methode om België te verdedigen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 31 december 2009 om 15:31. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1514 |
Minister
|
![]() Ja een beetje dom
Brabanders ,Zuid-Hollanders noemen Een Belg spreekt weer eens. Laatst gewijzigd door Sidharta : 31 december 2009 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1515 | |
|
![]() Citaat:
![]() hoe doe ooit de kloof zijn overgekomen is mij een groot raadsel. ![]()
![]() |
![]() |
#1516 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probleem is dat Nederland langzaam maar zeker weg aan het zakken is. Het zijn niet voor niets Les Pays Bas....
Daar komt tot overmaat van ramp nog bij dat de zeespiegel aan het stijgen is.... Dat ze "Lebensraum" zoeken hoeft niet noodzakelijkerwijze toegeschreven te worden aan hun vermeende veroveringsdrang maar kan ook gewoon als overlevingsnoodzaak gezien worden. Laatst gewijzigd door Henri1 : 31 december 2009 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1517 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat is daar mis mee ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1518 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 31 december 2009 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1519 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1520 | |