![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1501 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1502 |
Minister
|
![]() Vreemd genoeg zijn opiaten nog bij de meest beschikbare drugs, aangezien ze een belangrijke rol vervullen in de medische sector.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1503 |
Minister
|
![]() Geen idee, maar ik denk ook niet dat het veel uithaalt om de voorwaarde te stellen van ze allemaal hier te kweken, tenzij dan vanuit ecologisch standpunt. But then again, veel planten gedijen hier niet zo goed. Voor cocathee kan je b.v. niet anders dan het te importeren uit de Andes (evt. Java).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1504 |
Minister
|
![]() Heb je enig idee wat de winstmarges zijn in een illegale economie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1505 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1506 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We gaan er vanuit dat de kweker het benodigde materiaal heeft. Stel hij zet 25 m² wiet, we rekenen 400 gram per m² opbrengst, goed voor tien kilo droog wat ongeveer komt op 3000€ de kilo dus 30.000€ opbrengst. Reken 8000€ kosten, winst 22.000€ om de zes weken.
![]() |
![]() |
![]() |
#1507 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is dus zeker niet legaal. Als het voordelig kan zijn bent U er snel bij, maar als ik je op de nadelen druk spreek je van uitzonderingen? Sorry ik ken persoonlijk geen uitzonderingen die matig omgaan met opiaten voor recreatief gebruik. Die drugs is veel te verslavend om recreatief ter beschikking te stellen. Heeft U al eens gesproken met een verslaafde? Kent U mensen die matig omgaan met opiaten? Ik hoor graag hun verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1508 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vroeg niet naar cijfers om aan te tonen of het werkt, want ik zei: natuurlijk dat het werkt. Ik zei erbij: Decriminaliseren wil niet zeggen aanbieden. En dat is net wat jij wel wil, een open markt met daarin liefst zoveel mogelijk drugs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1509 |
Minister
|
![]() Verder Ars Nova, ik daag U uit wereldwijd centra te bellen die mensen hielpen met afkicken. Ga eens bij (ex) verslaafden kijken welke sporen het naliet.
U denkt dat wat ik zeg zo'n onzin is? Waarschijnlijk heeft U nog NOOIT één gram hero gesnoven, laat staan gespoten. U weet dan vast en zeker waarover U praat he? Ik zou zeggen, spring eens een ander milieu in en kom ons dan zeggen hoe bevorderend het was voor U. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1510 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1511 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1512 |
Minister
|
![]() Waar heb ik dat gezegd? -> opnieuw drogredenering: mij proberen aan te vallen op dingen die ik niet eens gezegd heb. Drugs legaal aanbieden is NIET hetzelfde als ze aanprijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1513 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1514 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gaat ook mijn petje ver te boven waarom men dat doet.
![]() |
![]() |
![]() |
#1515 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hetzelfde geld voor Big Mac's. een mens met een beetje verstand, wéét dat de energie die in 1 bigmac gaat ABSURD is. En ja, dit is de schuld van bedrijven, instanties, de overheid! Wil je weten waarom? ![]() Omdat multinationals geen ene reet geven om een mens als u & ik. het enige wat telt is GELD. Al is die bigmac radioactiefkankerverwekkend, zolang jij maar blijft kopen, zul je de bedrijven niet horen. Laatst gewijzigd door Spiritus : 29 april 2011 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1516 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1517 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waar zeg ik trouwens dat jij drugs aanprijst? Wie legt er hier woorden in wiens mond he |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1518 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
U zal heel snel constateren dat BITTERWEINIG gebruikers het onder controle kunnen houden. En focus daarbij goed op de ellende die het meebrengt voor hun kinderen, familie, ... Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1519 |
Banneling
|
![]() Ik krijg toch meer en meer de indruk dat het toestaan van drugs ons land niet kan redden...
Dan geloof ik nog meer in een staatswielerploeg met een Belgische kopman die in Monaco zijn belastingen betaalt... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1520 |
Europees Commissaris
|
![]() Laatst gewijzigd door Ratatosk : 29 april 2011 om 17:39. |
![]() |
![]() |