![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bent u zelf wel zo objectief? Ik heb hier nog altijd geen enkel overtuigend bewijs gezien dat er nauwe banden bestaan tussen KKK en VB. Wat me wel opvalt is dat VB wat u betreft altijd schuldig is aan alles ![]()
![]() |
![]() |
#1502 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1503 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je trekt wel meer voorbarige conclusies. http://forum.politics.be/showthread....63#post5223363 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1504 |
Banneling
|
![]() omdat als iemand van het VB blijkbaar een KKK lid tot zijn vriendenkring heeft, dit volgens jou automatisch betekent dat niet alleen het VB lid maar zelfs héél de partij tot fan van de KKK worden gebombardeerd.
Daaruit concludeer ik dus dat in uw geval zeker geen mensen uit andere partijen of politieke families tot jouw kennissenkring kunnen behoren. Enkel "ons kent ons", ook wel "eigen volk eerst" genoemd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1505 |
Banneling
|
![]() Citaat:
@ Marie/Alice ..... overloop het nog eens er zijn genoeg feiten , je kan er niet naast kijken . |
![]() |
![]() |
![]() |
#1506 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar een racist zou ik toch nooit te slapen leggen in mijn huis. Mijn oordeel over het VB is gebaseerd op hun reactie betreffende dit incident, daar is niets automatisch aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1507 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weer een feit . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1508 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1509 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens Roman zijn Milik en haar man overigens geen uitzonderingen. "Bij Euro-Rus zitten meerdere mensen van het VB, waaronder ook de mensen die u vernoemt. Binnen de koepel N-SA (Nieuw-Solidaristisch Alternatief, dat naast Euro-Rus ook Groen Rechts!, Vlaamse Jongeren Westland en Jongeren Aktief bundelt) zijn meerdere VB-gemeenteraadsleden actief die zich niet kunnen vinden in de Atlantische, zionistische koers van de partij. Karin Milik zelf wil bevestigen noch ontkennen dat ze David Duke logeert. "Maar zelfs als dat zo zou zijn, dan is dat mijn persoonlijke keuze en heeft de partij daar niets mee te maken."http://yelloman1.blogspot.com/2008/0...d-duke-te.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of verwacht je nog een antwoord van Marie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1512 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Alice, en anderen trouwens, ik bewonder uw volharding, maar het moet toch duidelijk zijn dat het niets helpt om tegen zulke mensen te argumenteren. Hier op het forum ga je hen nooit bekeren, noch buiten krijgen. Integendeel, ze vermaken zich dat je je ergert. Gun hen dat niet. Ikzelf zeg hier soms eens mijn gedacht, maar daar blijft het ook bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet namelijk niet wat hij hiermee bedoeld maar u dus wel? Je hoort met je handen van andermans citaten af te blijven en niet te verbeteren wat jij meent wat verbeterd moet worden, dus blijf er vanaf! Wanneer u meent dat ik het reglement overtreedt moet je dit melden! Maar wanneer iemand iets insinueert zonder te willen toelichten is dat een achterbakse houding, u hoeft me daarop niet de les te lezen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1514 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je het nog steeds niet bergijpt ..., maw volgens uw stelling zijn er autochtone en allochtone Belgen ...., heb ik het juist ? Zo ja , kan je me dan eens uitleggen hoe je dit ziet en of dit volgens u A rasgebonden of B nationaliteit gebonden is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1515 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beschouw mezelf onder de anderen daar ik mij hier dikwijls erger , daarom dank ik u voor de steun . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |